Аналіз ринку електроенергетики в Україні. 2024 рік

Дата підготовки: Вересень 2024 року
Кількість сторінок: 35, Arial, 1 інтервал, 10 кегль
Графіків і діаграм: 10
Таблиць: 23
Мова звіту: українська, російська, англійська

Аналітиками компанії Pro-Consulting було проведено дослідження ринку електроенергетики в Україні. В ході роботи було проаналізовано: кількість станцій в Україні, їх пошкодження, виробництво, імпорт, експорт. Основні оператори АЕС, ГЕС, ТЕС, СЕС, ВЕС, біогазових та біомасових станцій. Ціни та їх можливі зміни. Перспективи будівництва нових станцій, висновки та прогнозні тенденції.Основою електроенергетики України є Об'єднана електроенергетична система (ОЕС) України, яка здійснює централізоване електропостачання ...

Аналіз ринку рідкого пічного палива в Україні. 2024 рік

Дата підготовки: Вересень 2024 року
Кількість сторінок: 51, Arial, 1 інтервал, 10 кегль
Графіків і діаграм: 9
Таблиць: 23
Мова звіту: українська, російська, англійська

Аналітиками Pro-Consulting було проведено дослідження ринку рідкого пічного палива в Україні. Виходячи з даних, отриманих у процесі дослідження, станом на вересень 2024 року можна говорити про наступні тренди, тенденції та зміни у споживанні палива пічного в Україні у 2021 – 1 півріччі 2024 року:1. Зростання попиту на альтернативні джерела енергопостачання. Внаслідок зростання цін на традиційні джерела енергетики та непевність щодо ...

Аналіз ринку оптової та роздрібної торгівлі нафтопродуктами в Україні. 2024 рік

Дата підготовки: Серпень 2024 року
Кількість сторінок: 36, Arial, 1 інтервал, 10 кегль
Графіків і діаграм: 32
Таблиць: 11
Мова звіту: українська, російська, англійська

Аналітиками Pro-Consulting було проведено дослідження ринку оптової та роздрібної торгівлі нафтопродуктами в Україні за останні 3 роки. Показано основні показники галузі, включно з імпортом та виробництвом продукції. Нафтопродукти - це суміш вуглеводнів, що отримані в результаті переробки сирої нафти на нафтопереробних заводах. Досліджуваними видами нафтопродуктів є бензин, дизельне палив та скраплений газ.Ринок нафтопродуктів зазнав суттєвих змін протягом досліджуваного періоду. Основним ...

Аналіз ринку автоцистерн в Україні. 2019- 1 пол. 2024 рр

Дата підготовки: Серпень 2024 року
Кількість сторінок: 37, Arial, 1 інтервал, 10 кегль
Графіків і діаграм: 15
Таблиць: 17
Мова звіту: українська, російська, англійська

Аналітиками компанії Pro-Consulting був проведений аналіз ринку автоцистерн в Україні в 2019-1 пол.2024 рр. В ході аналізу було досліджено загальну характеристику ринку, проаналізовано стан ринків для збуту української продукції, опрацьовано основних операторів ринку, проаналізовано зовнішню торгівлю, виконано аналіз ціноутворення на ринку. У 2022 році ринок систем зберігання, автомобільної техніки та логістики в Україні зазнав значного впливу війни. Поставки техніки та ...

Аналіз ринку біогазу та сировини для його виготовлення у Вінницькій області. 2024 рік

Дата підготовки: Червень 2024 року
Кількість сторінок: 47, Arial, 1 інтервал, 10 кегль
Таблиць: 24
Мова звіту: українська, російська, англійська

Аналітиками Pro-Consulting було проведено дослідження ринку біогазу та сировини для його виробництва у Вінницькій області, який включає таку продукцію як продукти сільського господарства, відходи від виробничого процесу з переробки даних продуктів, відходи харчового виробництва та органічні побутові відходи. В ході аналізу було охарактеризовано основні тенденції розвитку даного ринку в Україні та Вінницькій області, проаналізовано виробництво та визначено ключових виробників сировини ...

Аналіз ринку бензину та дизельного палива в Україні. 2024 рік

Дата підготовки: Травень 2024 року
Кількість сторінок: 26, Arial, 1 інтервал, 10 кегль
Графіків і діаграм: 11
Таблиць: 5
Мова звіту: українська, російська, англійська

У період з початку 2020 року до лютого 2022 року закупівельна вартість 1л палива демонструвала незначні коливання зі стійкою тенденцією плавного підвищення. Однак з початком повномасштабної війни ціни як на бензин, так і на дизель значно збільшилися. Це пов'язано з припиненням постачання від найбільших країн-експортерів – Росії та Білорусі, зміною постачальників та логістики постачання палива.Збут палива на ринку України відбувається ...

Аналіз ринку альтернативного дизельного палива України та Європи. 2024 рік

Дата підготовки: Березень 2024 року
Кількість сторінок: 33, Arial, 1 інтервал, 10 кегль
Графіків і діаграм: 3
Таблиць: 45
Мова звіту: українська, російська, англійська

Аналітиками компанії Pro-Consulting було проведене дослідження ринку альтернативного дизельного палива на ринках Європи та України. В ході роботи було проаналізовано наступні пункти: продукти що входять до категорії, тренди, споживання та виробництво, імпорт та експорт за країнами та найбільші оператори на відповідних ринках. Під роботою підведені висновки і сформовані загрози та можливості для українських експортерів.Альтернативне моторне паливо – продукція, що створена ...

Аналіз ринку паливних пелет у країнах Євросоюзу. 2024 рік

Дата підготовки: Лютий 2024 року
Кількість сторінок: 27, Arial, 1 інтервал, 10 кегль
Графіків і діаграм: 3
Таблиць: 19
Мова звіту: українська, російська, англійська

Аналітиками компанії Pro-Consulting, проведено дослідження ринку деревних пелет. Було проаналізовано тенденції та показники ринку, визначено канали збуту, споживачів та конкурентів.Торгівля пелетами в ЄС-27 зазнала динамічних змін з 2021 по 2023 рік. Цей період був відзначений кількома подіями, які вплинули на внутрішньо європейську торгівлю пелетами. Однією з помітних тенденцій цього періоду було зменшення експорту пелет з країн Балтії в першій половині ...

Аналітична записка по ринку електроенергетики в Україні. 2024 рік

Дата підготовки: Січень 2024 року
Кількість сторінок: 5, Arial, 1 інтервал, 10 кегль
Графіків і діаграм: 3
Мова звіту: українська, російська, англійська

Аналітиками компанії Pro-Consulting було проведено дослідження ринку електроенергії в Україні. В ході роботи було проаналізовано стан, виробництво, імпорт та споживання в галузі. Під роботою підведені висновки та розроблено прогнози

Аналіз світових цін на нафту. 2023 рік

Дата підготовки: Грудень 2023 року
Кількість сторінок: 27, Arial, 1 інтервал, 10 кегль
Графіків і діаграм: 24
Таблиць: 4
Мова звіту: українська, російська, англійська

Аналітиками компанії Pro-Consulting був проведений аналіз світових цін на нафту в 2022-2023 роках. В ході аналізу було досліджено динаміку цін на нафту, проаналізовано чинники, які спричинили зростання цін та опрацьовано заяви, опрацьовано дії рф на ринку нафти та виділення зміни цін, на яких рф могла заробити.Сира нафта - важливий сировинний товар, ціни на який впливають на економіку. Зростання цін на ...

Аналіз питання гендерної рівності в українській енергетиці. 2023 рік

Дата підготовки: Грудень 2023 року
Кількість сторінок: 52, Arial, 1 інтервал, 10 кегль
Графіків і діаграм: 10
Таблиць: 7
Мова звіту: українська, російська, англійська

Компанією Pro-Consulting було проведено дослідження питання гендерної рівності в сфері Української енергетики.. В ході дослідження було проаналізовано гендерні аспекти у законодавстві та політиці зайнятості в енергетиці, сегрегація на ринку праці, доступ до навчання спеціалістів-жінок в галузі, кар’єрне зростання. Вивчено перспективи розвитку жінок в секторі та вплив рівності на сектор та її забезпечення. Під роботою підведені рекомендації щодо усунення бар’єрів для ...

Аналіз ринку природного газу України. 2019-2023 рр.

Дата підготовки: Грудень 2023 року
Кількість сторінок: 31, Arial, 1 інтервал, 10 кегль
Графіків і діаграм: 11
Таблиць: 8
Мова звіту: українська, російська, англійська

Аналітиками Pro-Consulting було проведено дослідження ринку природного газу в Україні. Проаналізовано ключові показники ринку, наявні потужності, виробництво, споживання природного газу, а також їх особливості. Досліджено основні тенденції в галузі та надано прогнози щодо факторів впливу на ринок.Зокрема, в ході аналізу було охарактеризовано та проаналізовано особливості ринку природного газу в Україні у 2019-2023 рр, проаналізовано принципи торгівлі на ринку, групи гравців ...

Дослідження ринку електроенергетики України. 2023 рік

Дата підготовки: Грудень 2023 року
Кількість сторінок: 45, Arial, 1 інтервал, 10 кегль
Графіків і діаграм: 13
Таблиць: 22
Мова звіту: українська, російська, англійська

Аналітиками Pro-Consulting було проведено дослідження ринку електроенергетики України. Було складено список всіх ключових електрогенеруючих компаній, в тому числі враховуючи пошкоджені об’єкти електрогенерації. Показано основні показники ринку електроенергії за 5 років. Проаналізовано виробництво та споживання, в тому числі зі структурою. Наведено перелік та опис основних операторів ринку. Проаналізовано зовнішню торгівлю на ринку електроенергії. Досліджено ціну та ціноутворення на вітчизняному ринку електроенергії. ...

Аналіз ринку нафтопродуктів України. 2020-8 міс. 2023 р.

Дата підготовки: Жовтень 2023 року
Кількість сторінок: 19, Arial, 1 інтервал, 10 кегль
Графіків і діаграм: 8
Таблиць: 10
Мова звіту: українська, російська, англійська

Аналітиками Pro-Consulting було проведене дослідження ринку нафтопродуктів в Україні за 2017-8 міс. 2023 рр.В ході роботи були проаналізовані тенденції розвитку ринку, основні гравці на ринку за обсягами імпорту, розрахована ємність ринку, проведено сегментацію та структурування за видами, походженням та якістю, також наведені імпортні та ринкові ціни, споживання нафтопродуктів на ринку, оцінено ринкову потребу у 2022-2023рр.

Аналіз ринку нафтопродуктів України. 2023 рік

Дата підготовки: Вересень 2023 року
Кількість сторінок: 29, Arial, 1 інтервал, 10 кегль
Графіків і діаграм: 23
Таблиць: 11
Мова звіту: українська, російська, англійська

Аналітиками Pro-Consulting було проведене дослідження ринку нафтопродуктів в Україні за 2017-8 міс. 2023 рр.Український ринок НФП представлений бензином різних марок, дизельним паливом (газойлями) та газом (пропан, бутан, метан). Роздрібні споживачі користуються послугами АЗС.Компанії-власники АЗС закупають паливо самостійно, або через компанії оптової торгівлі. Низка споживачів самостійно закуповує паливо у виробників або імпортує для власних потреб.У 2021 році спостерігалось збільшення споживання палива ...

Аналіз ринку паливної тріски в Україні. 2022 – 4 міс. 2023 р.

Дата підготовки: Серпень 2023 року
Кількість сторінок: 9, Arial, 1 інтервал, 10 кегль
Графіків і діаграм: 4
Таблиць: 9
Мова звіту: українська, російська, англійська

Аналітиками компанії Pro-Consulting було проведено дослідження ринку паливної тріски в Україні за 2022 - 4 міс. 2023 рр. з акцентом на хвойні породи дерев. В ході дослідження було проаналізовано основні показники ринку, структуру ринку, основних операторів і їх структурування, ціни і ціноутворення на ринку.

Аналіз цін на електроенергію для юридичних осіб в Україні. 2023 рік

Дата підготовки: Липень 2023 року
Кількість сторінок: 14, Arial, 1 інтервал, 10 кегль
Графіків і діаграм: 2
Таблиць: 3
Мова звіту: українська, російська, англійська

Аналітиками Pro-Consulting було проведене дослідження цін на електроенергію для юридичних осіб в Україні за 2021- липень 2023 років.Вартість електроенергії для юридичних осіб складається з чотирьох компонентів:• Тариф оператора системи передачі. Він встановлюється Національною комісією, що здійснює державне регулювання у сферах енергетики та комунальних послуг (НКРЕКП) для єдиного оператора системи передачі "Укренерго".• Тариф оператора системи розподілу. Він встановлюється НКРЕКП для кожного ...

Аналіз ринку паливного торфу в Україні. 2023 рік

Дата підготовки: Червень 2023 року
Кількість сторінок: 34, Arial, 1 інтервал, 10 кегль
Графіків і діаграм: 21
Таблиць: 13
Мова звіту: українська, російська, англійська

Аналітиками компанії Pro-Consulting здійснено аналіз ринку паливного торфу України та Європи. Торф широко використовувався, у тому числі і як паливо, незважаючи на дешевизну традиційних енергоресурсів. У 80-ті роки ХХ століття в країні було збудовано багато торфобрикетних заводів, деякі з яких і зараз працюють на території України. Проте вже в 90-ті роки вітчизняна торф'яна промисловість занепала, видобуток і переробка торфу практично ...

Аналіз ринку LPG в Україні та ЄС. 2023 рік

Дата підготовки: Травень 2023 року
Кількість сторінок: 23, Arial, 1 інтервал, 10 кегль
Графіків і діаграм: 12
Таблиць: 9
Мова звіту: українська, російська, англійська

Аналітиками Pro-Consulting було проведене дослідження ринку LPG в Україні за 2021-1 кв. 2023 р. Скраплений нафтовий газ стає одним з найпопулярніших видів альтернативних палив у світі. Однією з головних його переваг є екологічна природа. LPG є чистим паливом, що спалюється без викидів сажі, твердих частинок, з малою кількістю шкідливих викидів. Україна має перспективне місцезнаходження (в центрі Європи) та ряд переваг, що ...

Моніторинг ринку нафтопродуктів в Україні. 2023 рік

Дата підготовки: Квітень 2023 року
Кількість сторінок: 32, Arial, 1 інтервал, 10 кегль
Графіків і діаграм: 25
Таблиць: 10
Мова звіту: українська, російська, англійська

Аналітиками Pro-Consulting було проведене дослідження ринку нафтопродуктів в Україні за 2017-2022 рр.Український ринок НФП представлений бензином різних марок, дизельним паливом (газойлями) та газом (пропан, бутан, метан). Роздрібні споживачі користуються послугами АЗС.Компанії-власники АЗС закупають паливо самостійно, або через компанії оптової торгівлі. Низка споживачів самостійно закуповує паливо у виробників або імпортує для власних потреб.У 2021 році спостерігалось збільшення споживання палива через АЗС. ...

Метою будь-якого бізнесу є отримання максимального прибутку. Виводячи на ринок свій товар або послугу, підприємець повинен бути впевнений в тому, що вони необхідні споживачам, і що його продукт вигідно відрізняється від продукту конкурентів. Тільки в цьому випадку будуть рости продажу, і доходи від них перевищать витрати на організацію виробництва. Таку впевненість може дати тільки володіння вичерпною інформацією про економічні умови, в яких збирається працювати або вже працює бізнес-структура. А значить, не обійтися без проведення спеціального аналізу ринку.

Аналіз ринку - це комплексне завдання, що складається у виявленні ключових факторів, що впливають на попит на той чи інший продукт в минулому, сьогоденні і майбутньому. Знання цих факторів і вміння їх використовувати дозволяє розробляти і здійснювати ефективну стратегію розвитку конкретної компанії.

Від точності проведення аналізу ринку нерідко залежить результативність вкладення значних фінансових та інших ресурсів. Тому краще довірити роботу з аналізу ринку професіоналам, які на ділі довели свою кваліфікацію. Саме з таких фахівців-аналітиків і складається команда компанії Pro-Consulting. Кількість виконаних нами аналізів ринків наближається до півтори тисячі. Серед більш ніж чотирьох сотень наших клієнтів перебувають як кити вітчизняного бізнесу, так і початківці, але дуже перспективні компанії, що піклуються про своє майбутнє.

Про професіоналізм аналітиків Pro-Consulting в питанні проведення аналізу ринків свідчить отриманий компанією статус акредитованого консультанта Європейського банку реконструкції та розвитку. У тому числі і наявність статусу консультанта ЄБРР свідчить про високу планку якості наших досліджень. Досягнувши визнання на ринку, ми хочемо, щоб результатами нашої праці змогли скористатися якомога більше українських бізнесменів, в тому числі ті, хто тільки стає на нелегкий шлях підприємництва. Саме для цього Pro-Consulting приєднався в якості партнера до програми Ощадбанку «Будуй своє», в рамках якої вітчизняні стартапери можуть отримати високоякісний аналіз ринку за доступними для них цінами.

Спектр питань, відповіді на які можуть надати аналітики Pro-Consulting шляхом проведення різних видів аналізу ринку, дуже широкий. В кожному окремому випадку структура аналізу ринку визначається виходячи з цілей компанії-клієнта.

Метою аналізу ринку може бути, наприклад, опис основних параметрів аудиторії споживачів якогось продукту. Попит на нього формується відповідно до мотивів і побажань покупців, які необхідно виявити. Аналіз цього елемента ринку дозволяє зрозуміти, наскільки продукт відповідає очікуванням людей, і за допомогою яких маркетингових засобів можна залучити їх додаткову увагу.

Не менш важливим є розуміння місця на ринку самої компанії, яка замовила дослідження. Без нього важко спланувати кроки щодо подальшого розвитку. Тому на даному етапі аналізу ринку проводиться робота з вивчення асортименту пропонованих товарів і послуг, їх представленості в торгових точках окремого регіону і країни в цілому, моніторингу цін на споріднені товари, виробленні стратегії і тактики розширення ринкової частки замовника.

Необачно для будь-якого бізнесу випускати з виду дії конкурентів. Наш аналіз ринку охоплює і це найважливіше питання. Ми досліджуємо сильні і слабкі сторони компаній, що претендують на ту ж аудиторію споживачів, що і наш замовник. Від уваги фахівця, який проводить аналіз ринку, що не ховаються їх дії по просуванню своїх товарів або послуг, виявляються характерні маркетингові прийоми і реакція на них споживачів. На підставі отриманої під час аналізу ринку інформації ми розробляємо для замовника рекомендації по вибору найбільш дієвих ринкових методів конкурентної боротьби.

Як відомо, найефективнішим способом просування продуктів на ринку є рекламні кампанії. Адже за допомогою реклами стає впізнаваним бренд виробника, а покупці більше довіряють розкрученим торговим маркам. При проведенні рекламних кампаній важливий зворотний зв'язок. Здійснюючи аналіз ринку, ми забезпечуємо такий зв'язок, вивчаючи вплив проведених рекламних кампаній на цільову аудиторію. Це дає можливість оперативно коригувати їх параметри для забезпечення максимально позитивного для замовника впливу на споживачів.

Нерідко причина недостатньої ефективності підприємства криється всередині нього самого. Це можуть бути приховані недоліки в організації роботи, слабка взаємодія між підрозділами, що не проведена вчасно модернізація обладнання. Всі вони будуть розкриті в рамках аналізу ринку, і керівництво компанії-замовника отримає рекомендації щодо виправлення становища.

Аналітики Pro-Consulting, при здійсненні аналізу ринку, можуть проробляти всі описані вище блоки питань, а можуть лише деякі з них. Це залежить від бажання клієнта. Якщо замовнику необхідна тільки найбільш загальна інформація, то ми запропонуємо йому скорочений варіант аналізу ринку - його паспорт. Він буде містити основну оперативну інформацію в зручному графічному вигляді, максимально наочно з мінімумом описів. У паспорті вказуються такі дані: загальний обсяг ринку товару, що цікавить; динаміка його виробництва; параметри експорту та імпорту, їх географічна структура; структура споживання; діапазон зміни цін; основні учасники ринку. У висновку будуть зроблені висновки і дано прогноз подальшого розвитку галузі.

Складнішою і насиченою інформацією, в порівнянні з паспортом, є аналітична записка. Це документ за результатами аналізу ринку, який може вважатися проміжною ланкою між паспортом і нашим найбільш трудомістким продуктом - аналітичним дослідженням ринку. Аналітична записка менш ексклюзивна, містить інформацію в більш узагальненому вигляді, ніж повноцінне дослідження, і вимагає майже наполовину менше часу на аналіз ринку.

Тим же, хто бажає отримати найдетальнішу інформацію, не обійтися без повного аналізу ринку - аналітичного дослідження. Його структура визначається інтересами замовника та найчастіше включає розділи, що описують загальну характеристику ринку, питання його державного регулювання, параметри виробництва і продажів, ціноутворення, характеристики споживачів, динаміку зовнішньої торгівлі, інвестиційну привабливість галузі з урахуванням можливих ризиків та інші.

Загальна характеристика, як правило, є відправною точкою будь-якого виду аналізу ринку, в тому числі і аналітичного дослідження. Воно служить своєрідним фундаментом для подальшої роботи і містить опис середовища, в якій працює компанія-замовник. Причому, для повноти інформації, загальне середовище розділяється на компоненти, кожен з яких досліджується спочатку окремо, а потім вивчається їх взаємодія. До таких компонентів відноситься, зокрема, економічне середовище, що представляє собою сукупність факторів, що впливають на поведінку споживачів тієї чи іншої продукції.

З економічним тісно пов'язані демографічне та соціально-культурне середовища. В рамках проведення аналізу ринку досліджується інформація про зміну чисельності населення, його якісні характеристики і тенденції їх трансформації. Все це дозволяє зрозуміти, де в даний час знаходиться фокус потреб людей і прогнозувати його можливе зміщення в майбутньому.

На всіх нас впливає природне середовище, і цей вплив поширюється і на бізнес-сферу. Так, виробництво залежить від наявності природних ресурсів, сільське господарство - від стану ґрунту, погодних умов і екологічної обстановки. Та й на споживчі настрої природа робить значний вплив. Наприклад, в холодну пору краще продаються одні типи товарів, в теплу - інші. Тому аналіз ринку охоплює і це питання.

У конкурентній боротьбі перевагау отримують ті підприємства, які використовують більш ефективні технології, мають можливість їх удосконалювати, модернізувати обладнання, користуються кращими засобам комунікації і обробки інформації. Цьому сприяє наявність в регіоні профільних науково-дослідних установ, їх успіхи на своєму терені, співпраця з колегами з інших країн. Всі ці аспекти є складовими науково-технічного середовища, без опису якої неможливий повноцінний аналіз ринку.

Аналіз ринку буде неповним і без урахування політичного середовища, яке істотно впливає на економічну діяльність в державі. Зміни в законодавстві, підзаконні акти виконавчих органів можуть надавати як оживляючий, так і гальмівний вплив на цілі бізнес-напрямки. Події останніх років в Україні та світі є наочною ілюстрацією правильності цього твердження. Для докладного опису впливу державної політики на продажу окремих продуктів в аналізі ринку виділяється окремий розділ.

Одне з центральних місць під час проведення аналізу ринку віддається дослідженню конкурентного середовища в сфері продажу даного товару або послуги. Адже для того, щоб виробити переможну стратегію боротьби з конкурентами, необхідно зібрати про них якомога повнішу інформацію. Спочатку ми складаємо загальну картину конкуренції на ринку, визначаємо її рівень, ступінь загроз для замовника, звідки і куди вони спрямовані. Після цього, виділяємо п'ять-сім найбільших конкурентів, виявляємо їх сильні і слабкі сторони і розробляємо тактику боротьби з ними за свою частку на ринку.

Головною метою такої боротьби є залучення до свого продукту максимально широкого кола споживачів. А для цього спочатку необхідно зрозуміти їхні мотиви при здійсненні вибору серед товарів і послуг зі схожими споживчими властивостями. Це може бути смак, ціна, вид упаковки, імідж виробника, програма лояльності або додаткове обслуговування - для різних продуктів у споживачів свої пріоритети. Одна з головних задач аналізу ринку - визначення і ранжування цих пріоритетів, щоб в подальшому спиратися на них при плануванні рекламних компаній.

Детальний опис змісту всіх розділів аналізу ринку займе дуже багато місця, тому ми навели тільки його ключові моменти. Тим більше, що структура аналізу ринку не є чимось непорушним. Вона ексклюзивна для кожного замовника і визначається при отриманні завдання від нього.
Здобута при проведенні аналізу ринку інформація піддається аналітичній обробці, коли із загального виокремлюється приватне, необхідне конкретному замовнику, оцінюється з усіх боків, і за результатами цієї оцінки синтезуються висновки і пропозиції щодо розвитку бізнесу.

Наші підсумкові SWOT-таблиці вкажуть замовнику на ступінь інвестиційної привабливості ринку на якому він працює, на сильні і слабкі сторони підприємства, на наявні загрози та можливості. Маючи в своєму розпорядженні таким документом, як маркетингове дослідження, виконане на підставі повного аналізу ринку, Ви будете мати у своєму розпорядженні усі необхідні дані для ефективного управління своєю бізнесовою структурою.
Отримуйте повну інформацію про бізнес-середовище, замовляючи аналіз ринку у компанії Pro-Consulting.

Зв'язатися з нами