| Дата підготовки: | Жовтень 2025 року |
| Кількість сторінок: | 35, Arial, 1 інтервал, 10 кегль |
| Графіків і діаграм: | 10 |
| Таблиць: | 9 |
| Мова звіту: | українська, російська, англійська |
Аналітиками Pro-Consulting проведено аналіз ринку газу та ВДЕ в Україні за період 2021–2025 рр. У межах дослідження проаналізовано макроекономічні чинники, вплив суміжних галузей енергетичного комплексу, поведінкові зміни операторів ринку, ключові проблеми та передумови розвитку секторів газу та відновлюваної енергетики. Розглянуто динаміку видобутку, імпорту, експорту й споживання природного газу, а також обсяги встановлених і введених в експлуатацію потужностей ВДЕ. Повномасштабне вторгнення ...
| Дата підготовки: | Жовтень 2025 року |
| Кількість сторінок: | 54, Arial, 1 інтервал, 10 кегль |
| Графіків і діаграм: | 27 |
| Таблиць: | 18 |
| Мова звіту: | українська, російська, англійська |
Аналітиками Pro-Consulting було проведено дослідження ринку когенераційних установок в Україні за 2021-1 пол. 2025 рр. Проаналізовано основні показники та тенденції розвитку ринку. Наведено перелік та опис основних компаній на ринку.Споживання електроенергії характеризується сезонністю. Найменші обсяги споживання характерні в період кінця весни та початку осені, коли опалювальний сезон закінчився, а літня спека ще не розпочалася. Тому, крім економічної активності, дуже важливим ...
| Дата підготовки: | Вересень 2025 року |
| Кількість сторінок: | 43, Arial, 1 інтервал, 10 кегль |
| Графіків і діаграм: | 31 |
| Таблиць: | 14 |
| Мова звіту: | українська, російська, англійська |
Аналітиками Pro-Consulting було проведене дослідження ринку оптової та роздрібної торгівлі нафтопродуктами в Україні у 2021 – першій половині 2025 років. Було здійснено аналіз структури ринку, його ключових сегментів та товарних груп – бензину, дизельного палива та скрапленого газу.Розглянуто основні фактори, що формують розвиток галузі: світові ціни на нафту, макроекономічні показники, валютні коливання, демографічні зміни, залежність від імпорту та технічні характеристики ...
| Дата підготовки: | Травень 2025 року |
| Кількість сторінок: | 32, Arial, 1 інтервал, 10 кегль |
| Графіків і діаграм: | 34 |
| Таблиць: | 9 |
| Мова звіту: | українська, російська, англійська |
Аналітиками Pro-Consulting проведено аналіз попиту та поведінки потенційних споживачів мережі АЗК.Компанія Pro-Consulting провела пошукове маркетингове дослідження шляхом кількісного опитування 123 потенційних користувачів мережі АЗК серед цільової аудиторії автомобілістів м. Запоріжжя віком 18+ з метою з’ясування їх сегментації всередині категорії та поміж конкурентами, а також заміру рівнів обізнаності і користування мережею АЗК для поліпшення позиціонування та створення конкурентних переваг і планування ...
| Дата підготовки: | Травень 2025 року |
| Кількість сторінок: | 46, Arial, 1 інтервал, 10 кегль |
| Графіків і діаграм: | 11 |
| Таблиць: | 28 |
| Мова звіту: | українська, російська, англійська |
Аналітиками компанії Pro-Consulting було проведене дослідження ринку електроенергетики в Україні. В роботі проаналізовано тенденції ринку, обсяги основних операторів, наслідки обстрілів, навантаження, виробництво, споживання та ціни. Під роботою підведені висновки та розроблені прогноз на майбутні періоди.Основою електроенергетики України є Об'єднана електроенергетична система (ОЕС) України, яка здійснює централізоване електропостачання своїх споживачів, взаємодіє з енергосистемами суміжних країн, забезпечує експорт, імпорт і транзит електричної ...
| Дата підготовки: | Квітень 2025 року |
| Кількість сторінок: | 12, Arial, 1 інтервал, 10 кегль |
| Графіків і діаграм: | 2 |
| Таблиць: | 1 |
| Мова звіту: | українська, російська, англійська |
Компанія Pro-Consulting провела комплексний аналіз цін на електроенергію для юридичних осіб в Україні станом на 2025 рік. Враховуючи зростаючий вплив енергетичних ринків на економічну стабільність підприємств, дослідження спрямоване на виявлення ключових факторів, що впливають на тарифоутворення, а також на оцінку перспектив подальшого розвитку цього сегмента.Дослідження розглядає регуляторні зміни, ухвалені у 2024–2025 роках, та їх вплив на формування вартості електроенергії. Аналізуються ...
| Дата підготовки: | Квітень 2025 року |
| Кількість сторінок: | 66, Arial, 1 інтервал, 10 кегль |
| Графіків і діаграм: | 36 |
| Таблиць: | 30 |
| Мова звіту: | українська, російська, англійська |
Аналітиками Pro-Consulting було проведено дослідження ринку електроенергетики України. Показано основні показники ринку електроенергії за 10 років. Проаналізовано виробництво та споживання, в тому числі зі структурою. Наведено перелік та опис основних операторів ринку. Проаналізовано зовнішню торгівлю на ринку електроенергії. Досліджено ціну та ціноутворення на вітчизняному ринку електроенергії. Наведено основні очікування на енергетичному ринку України в наступні роки. Основою електроенергетики України є Об'єднана ...
| Дата підготовки: | Березень 2025 року |
| Кількість сторінок: | 22, Arial, 1 інтервал, 10 кегль |
| Графіків і діаграм: | 25 |
| Таблиць: | 10 |
| Мова звіту: | українська, російська, англійська |
Компанія Pro-Consulting провела дослідження ринку пального в Україні за 2021-2024 рр. До 2022 року в Україні працювало близько 6-7 тисяч АЗС, включаючи як великі мережі, так і дрібні. У 2023 роках ринок поступово відновлювався, але не досяг довоєнного рівня. У 2024 році обсяги реалізації пального знизилися порівняно з 2023-м, і наразі немає тенденцій до зростання, якщо воєнно-політична ситуація в країні ...
| Дата підготовки: | Січень 2025 року |
| Кількість сторінок: | 46, Arial, 1 інтервал, 10 кегль |
| Графіків і діаграм: | 49 |
| Таблиць: | 29 |
| Мова звіту: | українська, російська, англійська |
У січні 2025 року аналітиками Pro-Consulting було проведено аналіз попиту та поведінки існуючих і потенційних споживачів мережі автомобільних заправних комплексів у місті Запоріжжя. У межах дослідження проведено два опитування за методикою Face-to-Face: серед цільових споживачів, яких було 411 осіб, на території різних станцій, і серед 650 потенційних споживачів, тобто власників автомобілів, опитаних у місцях скупчення людей. Для збору даних використовувалися ...
| Дата підготовки: | Грудень 2024 року |
| Кількість сторінок: | 6, Arial, 1 інтервал, 10 кегль |
| Графіків і діаграм: | 2 |
| Таблиць: | 2 |
| Мова звіту: | українська, російська, англійська |
Аналітиками Pro-Consulting було проведено дослідження ринку біоетанолу в Україні, винзнчені основні тенденції та показники ринку.За даними дослідження, в Україні біоетанол виготовляється на потужностях цукрових заводів та на спиртзаводах. Відповідно, основними видами сировини є цукрові буряки та кукурудза. Здебільшого виготовлена продукція експортуються за кордон. Споживання в Україні поки не досягло значного розвитку, у тому числі через тимчасове гальмування законопроєктів при обов’язкові ...
| Дата підготовки: | Грудень 2024 року |
| Кількість сторінок: | 20, Arial, 1 інтервал, 10 кегль |
| Графіків і діаграм: | 15 |
| Таблиць: | 10 |
| Мова звіту: | українська, російська, англійська |
Аналітиками Pro-Consulting було проведено дослідження ринку біоетанолу в Україні станом на 2024 рік. За результатами дослідження, звіт містить оцінку експорту, імпорту, виробництва та споживання в Україні за період 2017–2024 років, а також аналіз основних виробників ринку. Окремо виконано прогноз на 2025–2030 роки.Біоетанол – це етанол , отриманий шляхом зброджування рослинної сировини, зокрема зернових культур (кукурудза, пшениця), цукрової тростини або меляси. ...
| Дата підготовки: | Листопад 2024 року |
| Кількість сторінок: | 10, Arial, 1 інтервал, 10 кегль |
| Графіків і діаграм: | 2 |
| Таблиць: | 6 |
| Мова звіту: | українська, російська, англійська |
Аналітиками компанії Pro-Consulting було проведене дослідження енергетичного ринку України. В роботі було проаналізовано: споживання на ринку, основні гравці, фактори впливу, особливості споживання, ємність ринку, пільги для інвесторів, ліцензування, зовнішня торгівля. Під роботою були підведені висновки.Синхронізація енергосистеми з Європою Україна від’єдналась від енергосистеми росії та білорусі 26 лютого 2022 року та в екстреному порядку приєдналась 16 березня до системи європейських країн ...
| Дата підготовки: | Вересень 2024 року |
| Кількість сторінок: | 35, Arial, 1 інтервал, 10 кегль |
| Графіків і діаграм: | 10 |
| Таблиць: | 23 |
| Мова звіту: | українська, російська, англійська |
Аналітиками компанії Pro-Consulting було проведено дослідження ринку електроенергетики в Україні. В ході роботи було проаналізовано: кількість станцій в Україні, їх пошкодження, виробництво, імпорт, експорт. Основні оператори АЕС, ГЕС, ТЕС, СЕС, ВЕС, біогазових та біомасових станцій. Ціни та їх можливі зміни. Перспективи будівництва нових станцій, висновки та прогнозні тенденції.Основою електроенергетики України є Об'єднана електроенергетична система (ОЕС) України, яка здійснює централізоване електропостачання ...
| Дата підготовки: | Вересень 2024 року |
| Кількість сторінок: | 6, Arial, 1 інтервал, 10 кегль |
| Графіків і діаграм: | 2 |
| Таблиць: | 1 |
| Мова звіту: | українська, російська, англійська |
Аналітиками Pro-Consulting було проведено дослідження ринку рідкого пічного палива в Україні за 2021–2024 рр. У межах аналітичної записки охарактеризовано стан, динаміку, основні тенденції та структуру ринку з урахуванням викликів воєнного часу та трансформацій логістичних і виробничих ланцюгів.Український ринок рідкого пічного палива зазнав радикальних змін після повномасштабного вторгнення РФ у лютому 2022 року. Після зупинки основних НПЗ і припинення імпорту з ...
| Дата підготовки: | Вересень 2024 року |
| Кількість сторінок: | 51, Arial, 1 інтервал, 10 кегль |
| Графіків і діаграм: | 9 |
| Таблиць: | 23 |
| Мова звіту: | українська, російська, англійська |
Аналітиками Pro-Consulting було проведено дослідження ринку рідкого пічного палива в Україні. Виходячи з даних, отриманих у процесі дослідження, станом на вересень 2024 року можна говорити про наступні тренди, тенденції та зміни у споживанні палива пічного в Україні у 2021 – 1 півріччі 2024 року:1. Зростання попиту на альтернативні джерела енергопостачання. Внаслідок зростання цін на традиційні джерела енергетики та непевність щодо ...
| Дата підготовки: | Серпень 2024 року |
| Кількість сторінок: | 36, Arial, 1 інтервал, 10 кегль |
| Графіків і діаграм: | 32 |
| Таблиць: | 11 |
| Мова звіту: | українська, російська, англійська |
Аналітиками Pro-Consulting було проведено дослідження ринку оптової та роздрібної торгівлі нафтопродуктами в Україні за останні 3 роки. Показано основні показники галузі, включно з імпортом та виробництвом продукції. Нафтопродукти - це суміш вуглеводнів, що отримані в результаті переробки сирої нафти на нафтопереробних заводах. Досліджуваними видами нафтопродуктів є бензин, дизельне палив та скраплений газ.Ринок нафтопродуктів зазнав суттєвих змін протягом досліджуваного періоду. Основним ...
| Дата підготовки: | Серпень 2024 року |
| Кількість сторінок: | 37, Arial, 1 інтервал, 10 кегль |
| Графіків і діаграм: | 15 |
| Таблиць: | 17 |
| Мова звіту: | українська, російська, англійська |
Аналітиками компанії Pro-Consulting був проведений аналіз ринку автоцистерн в Україні в 2019-1 пол.2024 рр. В ході аналізу було досліджено загальну характеристику ринку, проаналізовано стан ринків для збуту української продукції, опрацьовано основних операторів ринку, проаналізовано зовнішню торгівлю, виконано аналіз ціноутворення на ринку. У 2022 році ринок систем зберігання, автомобільної техніки та логістики в Україні зазнав значного впливу війни. Поставки техніки та ...
| Дата підготовки: | Липень 2024 року |
| Кількість сторінок: | 5, Arial, 1 інтервал, 10 кегль |
| Мова звіту: | українська, російська, англійська |
Альтернативне моторне паливо – продукція, що створена з використанням малої кількості нафтопродуктів, або без їх використання зовсім. Найчастіше його виробляють з ріпакової олії, проте в залежності від географічного розташування і природно-кліматичних умов виробників використовується соняшникова олія, конопляна, олія ятрофи. Товар виступає заміною звичайним паливним матеріалам і покликаний побороти наростаючу нафтову кризу в світі та зменшити викиди вуглецю.Альтернативне дизельне паливо поділяють ...
| Дата підготовки: | Червень 2024 року |
| Кількість сторінок: | 14, Arial, 1 інтервал, 10 кегль |
| Графіків і діаграм: | 2 |
| Таблиць: | 4 |
| Мова звіту: | українська, російська, англійська |
Аналітиками компанії Pro-Consulting було проведене дослідження ринку вітрових станцій потужністю 1-5 МВт в Україні. В ході роботи проаналізовано наступні категорії: загальна потужність вітрогенерації в Україні, основні оператори ринку, основні постачальники, виробники та поточні ціни вітрових станцій, технічні характеристики представлених на ринку вітроелектростанцій та алгоритм реалізації проєкту по вітровій електрогенерації.Головною перевагою ВЕУ є її незалежність від магістральних енергетичних мереж, автономність виробництва ...
| Дата підготовки: | Червень 2024 року |
| Кількість сторінок: | 47, Arial, 1 інтервал, 10 кегль |
| Таблиць: | 24 |
| Мова звіту: | українська, російська, англійська |
Аналітиками Pro-Consulting було проведено дослідження ринку біогазу та сировини для його виробництва у Вінницькій області, який включає таку продукцію як продукти сільського господарства, відходи від виробничого процесу з переробки даних продуктів, відходи харчового виробництва та органічні побутові відходи. В ході аналізу було охарактеризовано основні тенденції розвитку даного ринку в Україні та Вінницькій області, проаналізовано виробництво та визначено ключових виробників сировини ...
Метою будь-якого бізнесу є отримання максимального прибутку. Виводячи на ринок свій товар або послугу, підприємець повинен бути впевнений в тому, що вони необхідні споживачам, і що його продукт вигідно відрізняється від продукту конкурентів. Тільки в цьому випадку будуть рости продажу, і доходи від них перевищать витрати на організацію виробництва. Таку впевненість може дати тільки володіння вичерпною інформацією про економічні умови, в яких збирається працювати або вже працює бізнес-структура. А значить, не обійтися без проведення спеціального аналізу ринку.
Аналіз ринку - це комплексне завдання, що складається у виявленні ключових факторів, що впливають на попит на той чи інший продукт в минулому, сьогоденні і майбутньому. Знання цих факторів і вміння їх використовувати дозволяє розробляти і здійснювати ефективну стратегію розвитку конкретної компанії.
Від точності проведення аналізу ринку нерідко залежить результативність вкладення значних фінансових та інших ресурсів. Тому краще довірити роботу з аналізу ринку професіоналам, які на ділі довели свою кваліфікацію. Саме з таких фахівців-аналітиків і складається команда компанії Pro-Consulting. Кількість виконаних нами аналізів ринків наближається до півтори тисячі. Серед більш ніж чотирьох сотень наших клієнтів перебувають як кити вітчизняного бізнесу, так і початківці, але дуже перспективні компанії, що піклуються про своє майбутнє.
Про професіоналізм аналітиків Pro-Consulting в питанні проведення аналізу ринків свідчить отриманий компанією статус акредитованого консультанта Європейського банку реконструкції та розвитку. У тому числі і наявність статусу консультанта ЄБРР свідчить про високу планку якості наших досліджень. Досягнувши визнання на ринку, ми хочемо, щоб результатами нашої праці змогли скористатися якомога більше українських бізнесменів, в тому числі ті, хто тільки стає на нелегкий шлях підприємництва. Саме для цього Pro-Consulting приєднався в якості партнера до програми Ощадбанку «Будуй своє», в рамках якої вітчизняні стартапери можуть отримати високоякісний аналіз ринку за доступними для них цінами.
Спектр питань, відповіді на які можуть надати аналітики Pro-Consulting шляхом проведення різних видів аналізу ринку, дуже широкий. В кожному окремому випадку структура аналізу ринку визначається виходячи з цілей компанії-клієнта.
Метою аналізу ринку може бути, наприклад, опис основних параметрів аудиторії споживачів якогось продукту. Попит на нього формується відповідно до мотивів і побажань покупців, які необхідно виявити. Аналіз цього елемента ринку дозволяє зрозуміти, наскільки продукт відповідає очікуванням людей, і за допомогою яких маркетингових засобів можна залучити їх додаткову увагу.
Не менш важливим є розуміння місця на ринку самої компанії, яка замовила дослідження. Без нього важко спланувати кроки щодо подальшого розвитку. Тому на даному етапі аналізу ринку проводиться робота з вивчення асортименту пропонованих товарів і послуг, їх представленості в торгових точках окремого регіону і країни в цілому, моніторингу цін на споріднені товари, виробленні стратегії і тактики розширення ринкової частки замовника.
Необачно для будь-якого бізнесу випускати з виду дії конкурентів. Наш аналіз ринку охоплює і це найважливіше питання. Ми досліджуємо сильні і слабкі сторони компаній, що претендують на ту ж аудиторію споживачів, що і наш замовник. Від уваги фахівця, який проводить аналіз ринку, що не ховаються їх дії по просуванню своїх товарів або послуг, виявляються характерні маркетингові прийоми і реакція на них споживачів. На підставі отриманої під час аналізу ринку інформації ми розробляємо для замовника рекомендації по вибору найбільш дієвих ринкових методів конкурентної боротьби.
Як відомо, найефективнішим способом просування продуктів на ринку є рекламні кампанії. Адже за допомогою реклами стає впізнаваним бренд виробника, а покупці більше довіряють розкрученим торговим маркам. При проведенні рекламних кампаній важливий зворотний зв'язок. Здійснюючи аналіз ринку, ми забезпечуємо такий зв'язок, вивчаючи вплив проведених рекламних кампаній на цільову аудиторію. Це дає можливість оперативно коригувати їх параметри для забезпечення максимально позитивного для замовника впливу на споживачів.
Нерідко причина недостатньої ефективності підприємства криється всередині нього самого. Це можуть бути приховані недоліки в організації роботи, слабка взаємодія між підрозділами, що не проведена вчасно модернізація обладнання. Всі вони будуть розкриті в рамках аналізу ринку, і керівництво компанії-замовника отримає рекомендації щодо виправлення становища.
Аналітики Pro-Consulting, при здійсненні аналізу ринку, можуть проробляти всі описані вище блоки питань, а можуть лише деякі з них. Це залежить від бажання клієнта. Якщо замовнику необхідна тільки найбільш загальна інформація, то ми запропонуємо йому скорочений варіант аналізу ринку - його паспорт. Він буде містити основну оперативну інформацію в зручному графічному вигляді, максимально наочно з мінімумом описів. У паспорті вказуються такі дані: загальний обсяг ринку товару, що цікавить; динаміка його виробництва; параметри експорту та імпорту, їх географічна структура; структура споживання; діапазон зміни цін; основні учасники ринку. У висновку будуть зроблені висновки і дано прогноз подальшого розвитку галузі.
Складнішою і насиченою інформацією, в порівнянні з паспортом, є аналітична записка. Це документ за результатами аналізу ринку, який може вважатися проміжною ланкою між паспортом і нашим найбільш трудомістким продуктом - аналітичним дослідженням ринку. Аналітична записка менш ексклюзивна, містить інформацію в більш узагальненому вигляді, ніж повноцінне дослідження, і вимагає майже наполовину менше часу на аналіз ринку.
Тим же, хто бажає отримати найдетальнішу інформацію, не обійтися без повного аналізу ринку - аналітичного дослідження. Його структура визначається інтересами замовника та найчастіше включає розділи, що описують загальну характеристику ринку, питання його державного регулювання, параметри виробництва і продажів, ціноутворення, характеристики споживачів, динаміку зовнішньої торгівлі, інвестиційну привабливість галузі з урахуванням можливих ризиків та інші.
Загальна характеристика, як правило, є відправною точкою будь-якого виду аналізу ринку, в тому числі і аналітичного дослідження. Воно служить своєрідним фундаментом для подальшої роботи і містить опис середовища, в якій працює компанія-замовник. Причому, для повноти інформації, загальне середовище розділяється на компоненти, кожен з яких досліджується спочатку окремо, а потім вивчається їх взаємодія. До таких компонентів відноситься, зокрема, економічне середовище, що представляє собою сукупність факторів, що впливають на поведінку споживачів тієї чи іншої продукції.
З економічним тісно пов'язані демографічне та соціально-культурне середовища. В рамках проведення аналізу ринку досліджується інформація про зміну чисельності населення, його якісні характеристики і тенденції їх трансформації. Все це дозволяє зрозуміти, де в даний час знаходиться фокус потреб людей і прогнозувати його можливе зміщення в майбутньому.
На всіх нас впливає природне середовище, і цей вплив поширюється і на бізнес-сферу. Так, виробництво залежить від наявності природних ресурсів, сільське господарство - від стану ґрунту, погодних умов і екологічної обстановки. Та й на споживчі настрої природа робить значний вплив. Наприклад, в холодну пору краще продаються одні типи товарів, в теплу - інші. Тому аналіз ринку охоплює і це питання.
У конкурентній боротьбі перевагау отримують ті підприємства, які використовують більш ефективні технології, мають можливість їх удосконалювати, модернізувати обладнання, користуються кращими засобам комунікації і обробки інформації. Цьому сприяє наявність в регіоні профільних науково-дослідних установ, їх успіхи на своєму терені, співпраця з колегами з інших країн. Всі ці аспекти є складовими науково-технічного середовища, без опису якої неможливий повноцінний аналіз ринку.
Аналіз ринку буде неповним і без урахування політичного середовища, яке істотно впливає на економічну діяльність в державі. Зміни в законодавстві, підзаконні акти виконавчих органів можуть надавати як оживляючий, так і гальмівний вплив на цілі бізнес-напрямки. Події останніх років в Україні та світі є наочною ілюстрацією правильності цього твердження. Для докладного опису впливу державної політики на продажу окремих продуктів в аналізі ринку виділяється окремий розділ.
Одне з центральних місць під час проведення аналізу ринку віддається дослідженню конкурентного середовища в сфері продажу даного товару або послуги. Адже для того, щоб виробити переможну стратегію боротьби з конкурентами, необхідно зібрати про них якомога повнішу інформацію. Спочатку ми складаємо загальну картину конкуренції на ринку, визначаємо її рівень, ступінь загроз для замовника, звідки і куди вони спрямовані. Після цього, виділяємо п'ять-сім найбільших конкурентів, виявляємо їх сильні і слабкі сторони і розробляємо тактику боротьби з ними за свою частку на ринку.
Головною метою такої боротьби є залучення до свого продукту максимально широкого кола споживачів. А для цього спочатку необхідно зрозуміти їхні мотиви при здійсненні вибору серед товарів і послуг зі схожими споживчими властивостями. Це може бути смак, ціна, вид упаковки, імідж виробника, програма лояльності або додаткове обслуговування - для різних продуктів у споживачів свої пріоритети. Одна з головних задач аналізу ринку - визначення і ранжування цих пріоритетів, щоб в подальшому спиратися на них при плануванні рекламних компаній.
Детальний опис змісту всіх розділів аналізу ринку займе дуже багато місця, тому ми навели тільки його ключові моменти. Тим більше, що структура аналізу ринку не є чимось непорушним. Вона ексклюзивна для кожного замовника і визначається при отриманні завдання від нього.
Здобута при проведенні аналізу ринку інформація піддається аналітичній обробці, коли із загального виокремлюється приватне, необхідне конкретному замовнику, оцінюється з усіх боків, і за результатами цієї оцінки синтезуються висновки і пропозиції щодо розвитку бізнесу.
Наші підсумкові SWOT-таблиці вкажуть замовнику на ступінь інвестиційної привабливості ринку на якому він працює, на сильні і слабкі сторони підприємства, на наявні загрози та можливості. Маючи в своєму розпорядженні таким документом, як маркетингове дослідження, виконане на підставі повного аналізу ринку, Ви будете мати у своєму розпорядженні усі необхідні дані для ефективного управління своєю бізнесовою структурою.
Отримуйте повну інформацію про бізнес-середовище, замовляючи аналіз ринку у компанії Pro-Consulting.