Аналіз попиту та поведінки наявних і потенційних споживачів мережі АЗК. 2025 рік

Аналіз попиту та поведінки наявних і потенційних споживачів мережі АЗК. 2025 рік
Загальна характеристика
Дата підготовки: Січень 2025 року
Кількість сторінок: 46, Arial, 1 інтервал, 10 кегль
Графіків і діаграм: 49
Таблиць: 29
Спосіб оплати: передоплата
Спосіб отримання: електронною поштою або кур'єром в електронному або в друкованому вигляді
Мова звіту: українська, російська, англійська
  • Ви можете замовити актуалізацію або адаптацію даного звіту під ваші цілі і завдання, а також придбати частину звіту (не менш 50%) по більш доступній ціні
  • Не знайшли дослідження вашого ринку? Зв'яжіться з нашими консультантами – перейти в контакти
  • Так само ви можете замовити бізнес-план для вашої бізнес-ідеї

Анотація до аналізу ринку:

У січні 2025 року аналітиками Pro-Consulting було проведено аналіз попиту та поведінки існуючих і потенційних споживачів мережі автомобільних заправних комплексів у місті Запоріжжя. У межах дослідження проведено два опитування за методикою Face-to-Face: серед цільових споживачів, яких було 411 осіб, на території різних станцій, і серед 650 потенційних споживачів, тобто власників автомобілів, опитаних у місцях скупчення людей. Для збору даних використовувалися дві анкети: одна з 33 запитаннями, серед яких 8 відкритих, і друга з 25 запитаннями, з яких 5 були відкритими.
Основною метою дослідження були оцінка переваг і недоліків компанії, визначення рівня лояльності споживачів, оцінка впізнаваності бренду серед не-споживачів і виявлення факторів, що впливають на відмову від послуг компанії. Також було здійснено порівняння з конкурентами для визначення їхніх сильних і слабких сторін, а також розроблення рекомендацій для покращення роботи кожної станції та мережі загалом.
Проведено порівняльний аналіз цільових і потенційних споживачів за такими характеристиками, як вік, стать, місце проживання, рід зайнятості, рівень добробуту, марка автомобіля та його вік. Виявлено споживчі переваги обох груп, а також додаткові послуги, які респонденти хотіли б бачити на АЗК. Проаналізовано частку респондентів, які купують супутні товари, та визначено товари з найбільшим попитом.
Відкриті запитання були спрямовані на визначення переваг і недоліків мережі, факторів вибору АЗК замовника й конкурентів, а також на формулювання рекомендацій для покращення роботи мережі замовника. Додатково був проведений порівняльний аналіз між всіма заправними комплексами та виявлено окремі зауваження до кожного з них.
Окремим блоком досліджено поведінку споживачів у соціальних мережах. Проаналізовано, які ресурси використовують респонденти, де вони отримують основну інформацію, на які телеграм-канали підписані, які новинні ресурси переглядають і яке радіо слухають. Відповідно до цього розроблено рекомендації щодо вибору каналів просування.

Детальний зміст:

1. Методологія проведення опитування
2. Аналіз цільової аудиторії
2.1. Портрет споживача
2.2. Цільова та споживча поведінка
2.3. Оцінка мережі АЗК
2.4. Маркетингові активності АЗК
2.5. Висновки та рекомендації щодо напрямків розвитку
3. Аналіз потенційної аудиторії
3.1. Портрет споживача
3.2. Оцінка та аналіз конкурентів (АЗК-конкурентів)
3.3. Оцінка впливу каналів просування на вибір АЗК
3.4. Висновки та рекомендації
4. Порівняльний аналіз окремих АЗК мережі
4.1. Портрет споживача
4.2. Цільова та споживча поведінка
4.3. Оцінка мережі АЗК
4.4. Висновки та рекомендації

Перелік таблиць:

1. Розподіл опитаних цільових споживачів за днями тижня та за локаціями
2. Розподіл опитаних потенційних споживачів за днем опитування та локацією
3. Розподіл цільових споживачів за покупками супутніх товарів та частотою покупок
4. Розподіл цільових споживачів за рекомендаціями для покращення мережі АЗК замовника
5. Частота покупок супутніх товарів на АЗК потенційними споживачами
6. Розподіл цільових споживачів за рівнем доходу, за локацією
7. Розподіл цільових споживачів за частотою користування автомобілем, за локацією
8. Розподіл цільових споживачів за типом автомобіля (службове чи особисте), за локацією
9. Розподіл цільових споживачів за місцем проживання, за локацією
10. Розподіл цільових споживачів за типом пального, яке заправляють, за локацією
11. Частота заправок цільовими споживачами на АЗК замовника, за локацією
12. Розподіл цільових споживачів за стандартним об'ємом заправки, за локацією
13. Розподіл цільових споживачів за метою відвідування АЗК, за локацією
14. Розподіл цільових споживачів за покупками супутніх товарів та частотою покупок по станції 1
15. Розподіл цільових споживачів за покупками супутніх товарів та частотою покупок по станції 2
16. Розподіл цільових споживачів за покупками супутніх товарів та частотою покупок по станції 3
17. Розподіл цільових споживачів за покупками супутніх товарів та частотою покупок по станції 4
18. Розподіл цільових споживачів за покупками супутніх товарів та частотою покупок по станції 5
19. Розподіл цільових споживачів за покупками супутніх товарів та частотою покупок по станції 6
20. Розподіл факторів, які цільові споживачі вказали як важливі при виборі АЗК, за локацією
21. Розподіл факторів вибору станції АЗК замовника, за локацією
22. Розподіл цільових споживачів за причиною першого заїзду на АЗК замовника, за локацією
23. Розподіл цільових споживачів за факторами, які вони вказали як переваги АЗК замовника, за локацією
24. Розподіл цільових споживачів за факторами, які вони вказали як недоліки АЗК замовника, за локацією
25. Розподіл цільових споживачів за додатковими послугами, які вони хочуть отримати на АЗК, за локацією
26. Розподіл цільових споживачів за частотою відвідувань інших АЗК, за локацією
27. Частка цільових споживачів, які користуються АЗК конкурентів, за локацією
28. Причини вибору респондентами АЗК конкурентів, за локацією
29. Розподіл цільових споживачів за рекомендаціями для кожної окремої станції АЗК замовника

Перелік графіків і діаграм:

1. Розподіл цільових споживачів за віковими категоріями, %
2. Розподіл цільових споживачів за статтю, %
3. Розподіл цільових споживачів за видом зайнятості, %
4. Розподіл цільових споживачів за рівнем доходу, %
5. Розподіл цільових споживачів за маркою автомобіля, %
6. Розподіл цільових споживачів за віком автомобіля, %
7. Розподіл цільових споживачів за частотою користування автомобілем, %
8. Розподіл цільових споживачів за типом автомобіля (службове чи особисте), %
9. Розподіл цільових споживачів за типом службового авто (приватне чи комунальне), %
10. Розподіл цільових споживачів за місцем проживання, %
11. Частка респондентів, що додатково заправляють каністри
12. Причини додаткової заправки каністр та балонів, %
13. Розподіл цільових споживачів за типом пального, яке заправляють, %
14. Частота заправок цільовими споживачами на станціях замовника, %
15. Розподіл цільових споживачів за стандартним об'ємом заправки, %
16. Розподіл цільових споживачів за метою відвідування станцій замовника, %
17. Розподіл факторів, які респонденти вказали як важливі при виборі станцій замовника (за результатами відкритих питань відвідувачів), %
18. Розподіл цільових споживачів за факторами вибору станцій замовника (за результатами відкритих питань), %
19. Розподіл цільових споживачів за причиною першого заїзду на станцію замовника (за результатами відкритих питань), %
20. Розподіл цільових споживачів за факторами, які вони вказали як переваги станцій замовника (за результатами відкритих питань), %
21. Розподіл цільових споживачів за факторами, які вони вказали як недоліки станцій замовника (за результатами відкритих питань), %
22. Розподіл цільових споживачів за частотою відвідувань інших станцій, %
23. Частка цільових споживачів, які користуються станціями конкурентів, %
24. Причини вибору респондентами станцій конкурентів, %
25. Розподіл цільових споживачів за послугами, які вони хочуть отримати на станціях замовника, %
26. Основні соціальні мережі, в яких зареєстровані відвідувачі станцій замовника, %
27. Основні джерела отримання інформації та новин серед відвідувачів станцій замовника, %
28. Розподіл цільових споживачів за радіостанціями, які вони слухають, %
29. Розподіл потенційних споживачів за віковими категоріями, %
30. Розподіл потенційних споживачів за статтю, %
31. Розподіл потенційних споживачів за видом зайнятості, %
32. Розподіл потенційних споживачів за рівнем доходу, %
33. Розподіл потенційних споживачів за маркою автомобіля, %
34. Розподіл цільових споживачів за віком автомобіля, %
35. Розподіл потенційних споживачів за місцем проживання, %
36. Розподіл потенційних споживачів за типом пального, яке заправляють, %
37. Розподіл потенційних споживачів за частотою заправок, %
38. Розподіл потенційних споживачів за станціями замовника, якими вони користуються, %
39. Фактори вибору станцій замовника потенційними споживачами, %
40. Об'єм заправки автомобіля потенційними споживачами на станціях замовника, %
41. Оцінка рівня обізнаності про станції замовника серед потенційних респондентів, %
42. Розподіл потенційних споживачів за частотою заправок на станціях замовника серед тих, хто знає про них, %
43. Основні переваги станцій замовника, зазначені потенційними споживачами (за результатами відкритих питань), %
44. Основні причини вибору іншої станції замість станцій замовника (за результатами відкритих питань потенційних споживачів), %
45. Основні фактори вибору станцій замовника потенційними споживачами, %
46. Розподіл потенційних споживачів за додатковими сервісами, які вони хочуть отримати на станціях замовника, %
47. Соціальні мережі, в яких зареєстровані потенційні споживачі, %
48. Основні джерела отримання інформації та новин серед потенційних споживачів, %
49. Розподіл потенційних споживачів за радіостанціями, якими вони користуються, %

Вас може зацікавити

Зв'язатися з нами