Аналіз попиту та поведінки потенційних споживачів мережі АЗК. 2025 рік

Аналіз попиту та поведінки потенційних споживачів мережі АЗК. 2025 рік
Загальна характеристика
Дата підготовки: Травень 2025 року
Кількість сторінок: 32, Arial, 1 інтервал, 10 кегль
Графіків і діаграм: 34
Таблиць: 9
Спосіб оплати: передоплата
Спосіб отримання: електронною поштою або кур'єром в електронному або в друкованому вигляді
Мова звіту: українська, російська, англійська
  • Ви можете замовити актуалізацію або адаптацію даного звіту під ваші цілі і завдання, а також придбати частину звіту (не менш 50%) по більш доступній ціні
  • Не знайшли дослідження вашого ринку? Зв'яжіться з нашими консультантами – перейти в контакти
  • Так само ви можете замовити бізнес-план для вашої бізнес-ідеї

Анотація до аналізу ринку:

Аналітиками Pro-Consulting проведено аналіз попиту та поведінки потенційних споживачів мережі АЗК.
Компанія Pro-Consulting провела пошукове маркетингове дослідження шляхом кількісного опитування 123 потенційних користувачів мережі АЗК серед цільової аудиторії автомобілістів м. Запоріжжя віком 18+ з метою з’ясування їх сегментації всередині категорії та поміж конкурентами, а також заміру рівнів обізнаності і користування мережею АЗК для поліпшення позиціонування та створення конкурентних переваг і планування маркетингових заходів.
Переважна більшість респондентів проживає в Запоріжжі — 109. У передмісті Запоріжжя мешкають 4 особи, у сільській місцевості Запорізької області — 3. Респонденти з інших регіонів складають 7 осіб (6%).
Представників середнього класу серед опитуваних найбільше – 83 відповіді або 67% серед усіх респондентів. Представників високого та вищого за середній клас загалом налічується 17% або 20 респондентів. Серед респондентів з низьким рівнем заробітку – 14% або 17 респондентів.
Дослідження охоплює спектр питань, які стосуються п’яти блоків: а) споживання автомобільного пального; б) купівельної поведінки; в) обізнаності і користування брендом г) позиціонування конкурентів д) соціально-демографічного профілю користувачів.

Предмет дослідження є користування мережами АЗК серед автомобілістів, проведення сегментації потенційних споживачів, виявлення частки знання і користування брендом, його конкурентів, мотиваторів і причин некористування.
Найбільш важливим критерієм для респондентів при виборі АЗС є якість палива (73) та ціна (29). Для 25 осіб важливим є локація АЗС, для 22 – знижки (зокрема бонуси, програми лояльності, кешбеки тощо).
Менш важливими критеріями є обслуговування – 9, партнерство (договори з компаніями за вигідними умовами) – 6, довіра (або звичка) – 5. Рекомендації та відгуки інших, наявність мобільного застосунку і зручність заїзду/виїзду з АЗС – по 4 відповіді. На важливість асортименту вказали 3 респонденти, розповсюдженості по місту та реклами — по 2 респонденти.

Детальний зміст:

1.1 Мета дослідження
1.2 Методологія (форма опитування, обсяг вибірки, дата проведення, географія) дослідження
2. Соціально-демографічний портрет респондентів
2.1. Вікова структура
2.2. Стать
2.3. Рід зайнятості
2.4. Місце проживання
2.5. Рівень доходу
2.6. Використання соціальних мереж та джерела інформації
3. Загальні характеристики користування авто
3.1. Частота заправки
3.3. Тип пального
3.4. Об’єм заправки
3.5. Вік та марка автомобіля
4. Поведінка на АЗС
4.1. Основні фактори вибору АЗС (рейтинг найважливіших)
4.2. Важливість додаткових сервісів (яких саме)
4.3. Купівельна поведінка на АЗС (категорії товарів, частота покупок)
4.4. Побажання щодо товарів або сервісів, яких не вистачає
5. Вибір брендів АЗС
5.1. Які мережі АЗС обирають респонденти
5.2. Причини вибору цих мереж
5.3. Обізнаність про Мережу 1
5.4. Частота використання Мережею 1
5.5. Причини не користування Мережею 1
5.6. Переваги Мережі 1 (для тих, хто користується)
6. Висновки
6.1. Ключові висновки та рекомендації

Перелік таблиць:

1. Завдання дослідження попиту та поведінки потенційних користувачів Мережі 1
2. Генеральна та вибіркова сукупність опитування, квітень 2025 р., кількість, n=123
3. Розподіл опитаних потенційних споживачів за днями тижня і локаціями, квітень-травень 2025 р.
4. Місце заправки респондентів за обсягом пального, осіб
5. Місце заправки респондентів за обсягом пального у % від кількості респондентів, які заправляють паливо за певним обсягом
6. Місце заправки респондентів за віком автомобіля, осіб
7. Місце заправки респондентів за віком автомобіля, у % від кількості респондентів – власників автомобіля певного віку
8. Частота покупок товарів респондентами на АЗС за категоріями, %
9. Частота покупок товарів респондентами – споживачами послуг Мережі 1 – за категоріями, %

Перелік графіків і діаграм:

1. Локації проведення кількісного опитування потенційних користувачів мереж АЗК у Запоріжжі, квітень-травень, 2025 р.
2. Вікова структура респондентів, %
3. Гендерна структура респондентів, %
4. Розподіл респондентів за видом зайнятості, %
5. Розподіл респондентів за місцем проживання, %
6. Розподіл респондентів за рівнем доходу, %
7. Перелік соцмереж, в яких зареєстровані респонденти, %
8. Інформаційні джерела, з яких респонденти найчастіше отримують новини та іншу важливу інформацію, %
9. Телеграм канали, з яких респонденти найчастіше отримують новини та іншу важливу інформацію, %
10. Частота заправки автомобілів респондентами, %
11. Типи пального, яким користуються респонденти, %
12. Розподіл відповідей респондентів – споживачів пального А95 – за маркою автомобіля, %
13. Розподіл відповідей респондентів – споживачів пального А95 – за віком автомобіля, %
14. Розподіл відповідей респондентів – споживачів пального А92 – за маркою автомобіля, %
15. Розподіл відповідей респондентів – споживачів пального А92 – за віком автомобіля, %
16. Розподіл відповідей респондентів – споживачів дизельного пального – за маркою автомобіля, %
17. Розподіл відповідей респондентів – споживачів дизельного пального– за віком автомобіля, %
18. Розподіл відповідей респондентів – споживачів LPG-газу – за маркою автомобіля, %
19. Розподіл відповідей респондентів – споживачів LPG-газу – за віком автомобіля, %
20. Об’єм заправки автомобіля, притаманний респондентам, %
21. Розподіл відповідей респондентів за віком автомобіля, %
22. Розподіл відповідей респондентів за маркою автомобіля, %
23. Найважливіші фактори для респондентів при виборі АЗС, %
24. Найважливіші додаткові сервіси для респондентів при виборі АЗС, %
25. Побажання респондентів щодо товарів сервісів, яких не вистачає в АЗС, %
26. Мережі АЗС, які обирають респонденти, %
27. Структура причин вибору згаданих мереж АЗС респондентами, %
28. Структура причин вибору Мережі 2 респондентами, %
29. Структура причин вибору АЗС мережі Мережі 3 респондентами, %
30. Структура причин вибору АЗС мережі Мережі 4 респондентами, %
31. Розподіл респондентів, що знають про Мережу 1, за місцем проживання, %
32. Частота заправки власних автомобілів респондентами на АЗС Мережі 1, %
33. Структура причин відсутності користування послугами Мережі 1
34. Основні переваги Мережі 1 на думку респондентів, %

Вас може зацікавити

Зв'язатися з нами