Дата підготовки: | Квітень 2011 року |
Кількість сторінок: | 7, Arial, 1 интервал, 10 шрифт |
Графіків і діаграм: | 7 |
Таблиць: | 1 |
Спосіб оплати: | передоплата |
Спосіб отримання: | електронною поштою або кур'єром |
У підготовленому аналітиками компанії Pro-Consulting дослідженні ринку борошняних кондитерських виробів розглянуті динаміка виробництва, структура ринку, закономірності росту в розрізі сегментів, основні гравці ринку, а також тенденції зовнішньої торгівлі. Відзначено, що ринок борошняних кондитерських виробів досить розвинений і структурований, а обсяги продажів на внутрішньому і зовнішньому ринках щороку зростають. Зазначено, що в структурі ринку кондитерської продукції борошняні вироби займають найбільшу частку - близько 41% і є найбільш сегментовані. Розрахована структура ринку борошняних кондитерських виробів. Основна його частка належить хлібобулочним виробам - 78%, на другому місці знаходяться пряники печиво і вафлі з часткою 18%. Ринок борошняних кондитерських виробів має досить високу ступінь концентрації - близько 65% ринку належить найбільшим п'яти компаніям: «Рошен», «Конті», «АВК», «Бісквіт-шоколад» і «Житомирські ласощі». Проведена сегментація ринку в залежності від типу фасування: 75% продукції на ринку реалізується в розфасованому вигляді, а 25% - на вагу. Вивчено динаміку експортних і імпортних поставок борошняних кондитерських виробів. Показано, що близько третини всіх зовнішніх поставок української продукції припадає на Росію. При аналізі сезонності попиту відзначено, що пік продажів борошняних кондитерських виробів припадає на період з вересня по грудень.
1. Тенденція зростання ринку борошняних кондитерських виробів в розрізі основних продуктових сегментів