in stock

Аналіз ринку борошняних кондитерських виробів України, 2011 р.

Загальна характеристика
Дата підготовки: Квітень 2011 року
Кількість сторінок:  7, Arial, 1 интервал, 10 шрифт
Графіків і діаграм: 7
Таблиць: 1
Спосіб оплати: готівковий/безготівковий розрахунок, в тому числі банківською карткою, передоплата
Спосіб отримання:  електронною поштою або кур'єром
400 грн.
  • Ви можете замовити актуалізацію або адаптацію даного звіту під ваші цілі і завдання, а також придбати частину звіту (не менш 50%) по більш доступній ціні
  • Не знайшли дослідження вашого ринку? Зв'яжіться з нашими консультантами – перейти в контакти
  • Так само ви можете замовити бізнес-план для вашої бізнес-ідеї

Анотація до аналізу ринку:

У підготовленому аналітиками компанії Pro-Consulting дослідженні ринку борошняних кондитерських виробів розглянуті динаміка виробництва, структура ринку, закономірності росту в розрізі сегментів, основні гравці ринку, а також тенденції зовнішньої торгівлі. Відзначено, що ринок борошняних кондитерських виробів досить розвинений і структурований, а обсяги продажів на внутрішньому і зовнішньому ринках щороку зростають. Зазначено, що в структурі ринку кондитерської продукції борошняні вироби займають найбільшу частку - близько 41% і є найбільш сегментовані. Розрахована структура ринку борошняних кондитерських виробів. Основна його частка належить хлібобулочним виробам - 78%, на другому місці знаходяться пряники печиво і вафлі з часткою 18%. Ринок борошняних кондитерських виробів має досить високу ступінь концентрації - близько 65% ринку належить найбільшим п'яти компаніям: «Рошен», «Конті», «АВК», «Бісквіт-шоколад» і «Житомирські ласощі». Проведена сегментація ринку в залежності від типу фасування: 75% продукції на ринку реалізується в розфасованому вигляді, а 25% - на вагу. Вивчено динаміку експортних і імпортних поставок борошняних кондитерських виробів. Показано, що близько третини всіх зовнішніх поставок української продукції припадає на Росію. При аналізі сезонності попиту відзначено, що пік продажів борошняних кондитерських виробів припадає на період з вересня по грудень.

Детальний зміст:

1. Загальна характеристика ринку
2. Структурування і сегментація ринку
3. Основні гравці на ринку
4. Зовнішня торгівля

Перелік таблиць:

1. Тенденція зростання ринку борошняних кондитерських виробів в розрізі основних продуктових сегментів

Перелік графіків і діаграм:

1. Динаміка виробництва основних видів кондитерських виробів в 2006-2010 рр., тис. тонн
2. Структурування ринку борошняних кондитерських виробів в розрізі асортиментних груп в 2010 р., % (в натуральному вираженні)
3. Рейтинг основних виробників борошняних кондитерських виробів на українському ринку в 2009-2010 рр. (в натуральному вираженні, тис. тонн)
4. Розподіл часток операторів в сегменті пряників, солодкого печива, вафель і аналогічної продукції в 2010 р. (в натуральному вираженні, тис. тонн)
5. Структурування ринку борошняних кондитерських виробів залежно від фасування в 2010 р., %
6. Сезонність попиту на основні види борошняних кондитерських виробів в 2010 р. (в натуральному вираженні, тис. тонн)
7. Співвідношення імпорту та експорту всіх основних видів кондитерських виробів в динаміці 2006-2010 рр. (в натуральному вираженні, тис. тонн)

Вас може зацікавити

Зв'язатися з нами