Дата підготовки: | Лютий 2006 року |
Кількість сторінок: | 33, Arial, 1 інтервал, 10 шрифт |
Графіків і діаграм: | 6 |
Таблиць: | 4 |
Спосіб оплати: | передоплата |
Спосіб отримання: | електронною поштою або кур'єром в електронному або в друкованому вигляді |
Аналітики компанії Pro-Consulting підготували аналіз ринку мінеральної води України. Проведена загальна характеристика ринку мінеральних вод. Представлена динаміка споживання упакованої мінеральної води на душу населення - в 2005 році цей показник склав 26,1 літра. Відзначено, що за експертними оцінками на ринку мінеральної води налічується близько 650 торгових марок, з яких активно розвиваються 300-350. Наведено структуру споживання безалкогольних напоїв в Україні: упакована вода займає 35%, солодкі газовані напої - 48%, соки - 17%. Зазначено, що оператори ринку збільшують обсяги продажів мінеральних вод в скляній тарі, але поки це характерно лише для лідерів галузі. Відзначено, що вітчизняний ринок води в бутлях знаходиться в стадії активного розвитку. Представлені переваги споживачів у виборі компаній з доставки води: «Тівей Україна» (ТМ Eden) займає 24%, «Чиста вода» - 17,5%, «Еталон-Україна» - 17%, «Ордана» - 7,5%, ТОВ «Техносервіс» (ТМ «Цілюща», з урахуванням дистриб'ютора «Алексіс Експрес») - 5,9%. Зазначено, що в 2005 році сукупні обсяги виробництва вод, включаючи мінеральні, склали близько 140,5 млн дал, що на 31,5% перевищує аналогічний показник 2004 року. У регіональному розрізі найбільші обсяги мінеральних вод були проведені у Львівській і Полтавській областях, відповідно 14,7% і 14,6%.
1. Загальна характеристика ринку мінеральних вод
2. Виробництво та динаміка реалізації мінеральної води
3. Основні виробники
4. Зовнішня торгівля:
4.1. експорт
4.2. імпорт
5. Ціни і ціноутворення на ринку мінеральних вод
6. Споживання:
6.1. Смакові переваги споживачів
6.2.Регіональние переваги споживачів
7. Брендинг і реклама
8. Проблеми і тенденції на ринку мінеральних вод
1. Переваги споживачів у виборі компаній з доставки води в 2005 році.
2. Провідні галузі з виробництва мінеральних вод в 2004-2005 роках.
3. Зовнішня торгівля України мінеральною водою в 2004-2005 роках.
4. Середня ціна на мінеральну воду за типом торгової точки в містах України в 2005 році.
5. Спонтанне знання марок мінеральної води по Україні в 2005 році.
6. Спонтанне знання марок в розрізі міст - мільйонників в 2005 році.
7. Досвід споживання марок в розрізі міст - мільйонників в 2005 році.
8. Марки мінеральної води, що купуються найчастіше в розрізі міст - мільйонників в 2005 році.
9. Структура споживання мінеральних вод в розрізі вікових груп споживачів.
1. Динаміка споживання упакованої мінеральної води на душу населення (2000-2005 рік).
2. Динаміка виробництва безалкогольних напоїв (2000-2005 рік).
3. Структура споживання безалкогольних напоїв в Україні в 2005 році.
4. Динаміка виробництва мінеральних вод в розрізі областей в 2004-2005 роках.
5. Частка десяти найбільших виробників на ринку мінеральної води в 2005 році.
6. Динаміка зростання середньої ціни на 1 літр в 2005 році.
7. Цінова структура ринку мінеральної води в 2005 році.
8. Середня ціна на мінеральну воду в Україні на кінець 2005 року.
9. Фактори, що впливають на споживання мінеральної води в 2005 році.
10. Регулярна марка мінеральної води в Києві в 2005 році.
11. Регулярна марка мінеральної води у Львові в 2005 році.
12. Регулярна марка мінеральної води в Харкові в 2005 році.
13. Регулярна марка мінеральної води в Дніпропетровську в 2005 році.
14. Регулярна марка мінеральної води в Донецьку в 2005 році.
15. Регулярна марка мінеральної води в Одесі в 2005 році.
16. Розподіл торгових точок в 2005 році.
17. Дистрибуція мінеральної води по містах в 2005 році.
18. Рівень дистрибуції мінеральної води в цілому по товарній позиції в 2005 році.
19. Дистрибуція мінеральної води по типу торгової точки в 2005 році.
20. Обсяг українського ринку упакованої мінеральної води, динаміка (2000-2008).
21. Структура українського ринку упакованої мінеральної води, динаміка (2000-2008).