in stock

Аналіз ринку мінеральної води. 2005

Загальна характеристика
Дата підготовки: Травень 2005 року
Кількість сторінок: 14, Arial, 1 інтервал, 10 шрифт
Графіків і діаграм: 15
Таблиць: 2
Спосіб оплати: готівковий або безготівковий розрахунок, передоплата
Спосіб отримання: електронною поштою або кур'єром в електронному або в друкованому вигляді
100 грн.
  • Ви можете замовити актуалізацію або адаптацію даного звіту під ваші цілі і завдання, а також придбати частину звіту (не менш 50%) по більш доступній ціні
  • Не знайшли дослідження вашого ринку? Зв'яжіться з нашими консультантами – перейти в контакти
  • Так само ви можете замовити бізнес-план для вашої бізнес-ідеї

Анотація до аналізу ринку:

Фахівці компанії Pro-Consulting підготували аналітичну записку по ринку мінеральної води України, в якій досліджено основні тенденції розвитку галузі, розглянуті показники виробництва, реалізації та зовнішньої торгівлі. Відзначено, що український ринок упакованих вод знаходиться на стадії активного зростання, темпи приросту становлять близько 20-25% на рік, а рівень споживання на душу населення - 26 літрів. Розглянуто виробництво мінеральної води в 2004-2005 рр. в розрізі регіонів, максимальні обсяги продукції виробляються у Львівській, Полтавській, Дніпропетровській, Харківській та Київській областях. Представлений рейтинг першої десятки гравців вітчизняного ринку мінеральної води, згідно з яким лідером є IDS Group (ТМ «Моршинська», «Миргородська», «Старий Миргород»), далі йдуть «Кока-Кола Беверіджиз Україна» (ТМ «БонАква»), ЗАТ « Ерлан »(ТМ« «Біола Знаменівська», «Два Океану»), Корпорація «Українські мінеральні води» (ТМ «Свалява», «Куяльник»), ЗАТ «Оболонь» (ТМ «Оболонська», «Прозора») та ін. розглянуто цінову сегментація ринку і середні ціни реалізації мінеральної води за станом на 2005 рік. Проведено структурування основних факторів ціноутворення на ринку мінеральної води, згідно з результатами якого найбільш важливими критеріями вибору продукції є його смакові якості і лікувальні властивості, впевненість в якості з боку споживача, а також ціна і популярність марки.

Детальний зміст:

1. Загальна характеристика ринку мінеральних вод
2. Виробництво та динаміка реалізації мінеральної води
3. Основні виробники
4. Зовнішня торгівля
5. Ціни і ціноутворення на ринку мінеральних вод
6. Споживання:
6.1. Смакові переваги споживачів
6.2. Регіональне споживання
7. Брендинг і реклама
8. Проблеми і тенденції на ринку мінеральних вод
Прогнозні показники на 2006 рік

Перелік таблиць:

1. Провідні галузі з виробництва мінеральних вод в 2004-2005 роках, тис. Дал
2. Спонтанне знання марок мінеральної води,%

Перелік графіків і діаграм:

1. Динаміка виробництва безалкогольних напоїв, млн. Літрів
2. Структура споживання безалкогольних напоїв в Україні в 2005 році,%
3. Частка 10 найбільших виробників на ринку мінеральної води в 2005 році,%
4. Цінова структура ринку мінеральної води,%
5. Середня ціна на мінеральну воду в Україні на кінець 2005 року, грн.
6. Фактори, що впливають на вибір споживачами марки мінеральної води,%
7. Регулярна марка мінеральної води в Києві,%
8. Регулярна марка мінеральної води у Львові,%
9. Регулярна марка мінеральної води в Харкові,%
10. Регулярна марка мінеральної води в Дніпропетровську,%
11. Регулярна марка мінеральної води в Донецьку,%
12. Регулярна марка мінеральної води в Одесі,%
13. Дистрибуція мінеральної води по містах,%
14. Обсяг українського ринку упакованої мінеральної води, динаміка з 2000 по 2008 роки, млн. Літрів
15. Структура українського ринку упакованої мінеральної води, динаміка з 2000 по 2008

Вас може зацікавити

Зв'язатися з нами