in stock

Аналіз ринку дитячих розвиваючих іграшок України. 2012 рік

Загальна характеристика
Дата підготовки: Жовтень 2012 року
Кількість сторінок:  31, Arial, 1 интервал, 10 шрифт
Графіків і діаграм: 17
Таблиць: 6
Спосіб оплати: готівковий/безготівковий розрахунок, в тому числі банківською карткою, передоплата
Спосіб отримання:  електронною поштою або кур'єром
4800 грн.
  • Ви можете замовити актуалізацію або адаптацію даного звіту під ваші цілі і завдання, а також придбати частину звіту (не менш 50%) по більш доступній ціні
  • Не знайшли дослідження вашого ринку? Зв'яжіться з нашими консультантами – перейти в контакти
  • Так само ви можете замовити бізнес-план для вашої бізнес-ідеї

Анотація до аналізу ринку:

У процесі дослідження ринку дитячих розвиваючих іграшок аналітиками компанії Pro-Consulting розглянуті різні аспекти розвитку цього напряму з виділенням Дніпропетровського субринку. При аналізі ситуації на ринку в цілому відзначена її складність, зумовлена високою мінливістю дитячих уподобань. Факторами, що визначають ринок, є кількість дітей і доходи батьків, тому для поглиблення аналізу наведені дані щодо кількості дітей на зазначеному регіональному ринку в розрізі вікових груп і статі. Зазначено, що близько 95% українського ринку дитячих розвиваючих іграшок формує імпорт, в якому за перше півріччя 2012 р. частка китайської продукції становила майже 85%. Тенденції імпорту синхронні з закономірностями вітчизняного виробництва: істотне зростання в 2010 р. і досить різке скорочення в 2011 р. Виконана сегментація досліджуваного ринку за типом розвитку (емоційне, тактильне, фізичне, творче та ін.) і за віковими групами дітей. Розглянуто аспекти державного регулювання ринку дитячих іграшок, акцентовано на обовязковій сертифікації зазначеної продукції в Україні, а також на необхідності забезпечення постійного контролю якості. Представлено перелік магазинів і детальна інформація за основними операторам ринку дитячих розвиваючих іграшок в Дніпропетровську. Досліджена політика ціноутворення на ринку, виділені внутрішні та зовнішні фактори, що впливають на формування ціни. Показано зниження темпів приросту цін на дитячі іграшки. Переваги споживачів досліджені в розрізі видів іграшок (лідирують інтерактивні, плюшеві іграшки та головоломки), матеріалів (тканина, пластмаса, дерево), торгових марок (« Lego», «Chicco», «Fisher Price»), місць купівлі (домінують гіпермаркети й супермаркети) та ін. Приділено особливу увагу аналізу цінових переваг, зокрема в розрізі статі покупця і частоти покупок. Розглянуто особливості реклами для різних цільових аудиторій.

Детальний зміст:

1. Загальна характеристика ринку дитячих розвиваючих іграшок в Україні
1.1 Опис ринку дитячих розвиваючих іграшок (історія розвитку, специфіка, проблеми)
1.2 Аналіз тенденцій розвитку ринку дитячих розвиваючих іграшок в Україні
1.3 Сегментація і структурування ринку дитячих розвиваючих іграшок в Україні
2. Державне регулювання ринку дитячих розвиваючих іграшок в Україні
3. Основні оператори ринку дитячих розвиваючих іграшок в Україні
3.1 Перелік основних операторів ринку та їх опис (асортиментна пропозиція, цінова політика тощо)
3.2 Структурування операторів по сегментам
3.3 Аналіз сильних і слабких сторін операторів Дніпропетровська, побудова карти конкурентних переваг
4. Ціна та ціноутворення на ринку дитячих розвиваючих іграшок в Україні
4.1 Динаміка цін на продукцію
4.2 Опис чинників, які впливають на формування ціни, структура
5. Вподобання споживачів відносно товару
- вподобання споживачів в розрізі видів іграшок
- вподобання споживачів в розрізі матеріалів
- вподобання споживачів в розрізі країни-виробника іграшок
- вподобання споживачів в розрізі торгових марок
- вподобання споживачів щодо місця придбання іграшок (торгові центри, супермаркети, окремо розташовані магазини, ринок тощо)
- вподобання споживачів щодо ціни іграшок
- ключові критерії вибору іграшок (ціна, якість, безпека, бренд, доступність товару тощо)
6. Брендінг і реклама на ринку дитячих розвиваючих іграшок 
7. Асортимент продукції, яка представлена на ринку (в т. ч. товари-замінники)
8. SWOT-аналіз ринкового напрямку

Перелік таблиць:

1. Сегментація ринку дитячих розвиваючих іграшок 
2. Перелік магазинів дитячих іграшок в Дніпропетровську станом на 2 пів. 2012 р.
3. Основні оператори ринку дитячих розвиваючих іграшок в Дніпропетровську
4. Аналіз конкурентних переваг основних операторів ринку дитячих розвиваючих іграшок
5. Реклама дитячих розвиваючих іграшок в Україні залежно від цільової аудиторії
6. SWOT-аналіз ринкового напрямку

Перелік графіків і діаграм:

1. Динаміка імпорту дитячих розвиваючих іграшок в Україну в 2009-2011 рр., в грошовому вираженні, тис. долл. США
2. Динаміка виробництва дитячих розвиваючих іграшок в Україні в 2009-2011 рр., в натуральному вираженні, тис. шт.
3. Кількість дітей у м. Дніпропетровськ в 2011 р. в розрізі віку дитини
4. Кількість дітей у віці до 4 років в м. Дніпропетровськ в 2010-2011 рр. в розрізі статі дитини
5. Структура операторів в розрізі груп «вітчизняні-іноземні»
6. Оператори ринку дитячих товарів в м. Дніпропетровськ в 2 пів. 2012 р. в розрізі спеціалізації 
7. Аналіз конкурентних переваг основних операторів ринку дитячих розвиваючих іграшок 
8. Динаміка цін на дитячі іграшки в Україні в 2008-2011 рр.
9. Вподобання споживачів по видам іграшок в Україні в 1 пів. 2012 р., %
10. Дефіцитні види іграшок на ринку в Україні на думку споживачів в 1 пів. 2012 р., %
11. Вподобання споживачів в Україні в 1 пів. 2012 р., в розрізі матеріалів, %
12. Вподобання споживачів іграшок в Україні в 1 пів. 2012 р., в розрізі країни-виробника, в грошовому вираженні, %
13. Вподобання споживачів на українському ринку детячих іграшок в 2011 р. в розрізі ТМ, %
14. Структура каналів збуту на ринку детячих іграшок в Україні в 1 пів. 2012 р., %
15. Вподобання споживачів відносно ціни на дитячі іграшки в Україні в 1 пів. 2012 р., %
16. Процес прийняття рішення про покупку дитячих іграшок в Україні в 1 пів. 2012 р.
17. Ключові критерії вибору іграшок кінцевим споживачем станом на 1 пів. 2012 р.

Вас може зацікавити

Зв'язатися з нами