Анотація до аналізу ринку:
Аналітики компанії Pro-Consulting підготували аналіз ринку засобів для догляду за волоссям на основі узагальненої та структурованої офіційної інформації (а саме даних Митної бази України і Держстату України) про зазначений ринок. У формі таблиць і графіків представлено дані про обсяги виробництва, експорт, імпорт засобів для догляду за волоссям у 2007–2013 рр. Показано, що в розглянутому часовому періоді ємність ринку не демонструє стабільної динаміки. Надано інформацію щодо обсягів реалізації професійних продуктів досліджуваного сегмента косметичного ринку для салонів краси в Україні за період 2011 – I кв. 2013 рр. в натуральному і грошовому вираженні за основними брендами, представленими на ринку України, із зазначенням частки кожного з них. Про низку найпотужніших брендів (DPP, P&G, Schwarzkopf) інформацію подано у вигляді розподілу за окремими позиціями лінійки продукції. Дані надано як у загальному вигляді, так і в розподілі за асортиментними позиціями продукції для догляду за волоссям (фарба для волосся, засоби для догляду за волоссям – шампуні, маски, кондиціонери та засоби для стайлінгу – лаки, піни, муси, пасти, гелі тощо).
Детальний зміст:
1. Загальні тенденції розвитку ринку дитячих іграшок України і динаміка обсягу ринку
2. Конкуренція вітчизняного виробника з імпортною, у т.ч. китайською продукцією
3. Споживчі переваги щодо дитячих іграшок в розрізі торгових марок і видів іграшок
4. Прогнозні показники розвитку ринку дитячих іграшок в Україні
Перелік таблиць:
1. Динаміка ємності ринку дитячих іграшок України за 2009-4 міс. 2013 рр. у грошовому вираженні, млн грн
Перелік графіків і діаграм:
1 . Динаміка ємності ринку дитячих іграшок України за 2009-4 міс. 2013 рр. в грошовому вираженні, млн грн
2 . Структурування ринку іграшок України в розрізі вітчизняної та імпортної продукції за 2009-2012 рр. (у грошовому вираженні), %
3 . Структурування імпорту дитячих іграшок на ринку України в розрізі країн-постачальників за підсумками 2012 р. (у грошовому вираженні), %
4 . Структурування споживчих переваг у розрізі ТМ дитячих іграшок на ринку України за підсумками 2012 р., %
5 . Структурування ринку дитячих іграшок України в розрізі видів за підсумками 2012 р., %
6 . Прогнозні показники розвитку ринку дитячих іграшок України на 2013-2016 рр. у грошовому вираженні, млн грн