in stock

Аналіз ринку автотоварів України. 2011

Загальна характеристика
Дата підготовки: Листопад 2011 року
Кількість сторінок:  72, Arial, 1 интервал, 10 шрифт
Графіків і діаграм: 70
Таблиць: 17
Спосіб оплати: готівковий/безготівковий розрахунок, в тому числі банківською карткою, передоплата
Спосіб отримання:  електронною поштою або кур'єром
5100 грн.
  • Ви можете замовити актуалізацію або адаптацію даного звіту під ваші цілі і завдання, а також придбати частину звіту (не менш 50%) по більш доступній ціні
  • Не знайшли дослідження вашого ринку? Зв'яжіться з нашими консультантами – перейти в контакти
  • Так само ви можете замовити бізнес-план для вашої бізнес-ідеї

Анотація до аналізу ринку:

Дослідження ринку автотоварів, підготовлене аналітиками компанії Pro-Consulting, містить дані про виробництво автотоварів, зовнішньої торгівлі та приладдя, динаміці цін на автотомобільну продукцію, а також про основні тенденції, характерні для автотоварного ринку. Розрахована ємність ринку автотоварів в розрізі основних сегментів ринку (автомастила, автохімія, автокосметика і автоаксесуари). Показано, що на ринку автотоварів присутні близько 200 торгових марок різних виробників. При цьому, на ринку відсутній явний лідер, що має на увазі високий рівень конкуренції. Зазначено, що ринок автотоварів безпосередньо залежить від парку зареєстрованих автомобілів в країні - зі збільшенням їх продажу зростає і ринок автотоварів. Представлений перелік провідних гравців ринку в розрізі основних сегментів, визначено найбільш великі оператори. Показано, що найбільш ємним сегментом ринку є сегмент автомастил, а сегмент автохімії займає найменшу частку ринку. За результатами розрахунків, Україна з часткою споживання 4% належить до першої десятки країн Європи за споживанням автомастил. Коротенько викладені основні ризики і бар'єри виходу на ринок автотоварів України.

Детальний зміст:

1. Загальна характеристика ринку автотоварів України (в розрізі категорій: автохімія, автомобільні масла, автоаксесуари, автокосметика)
1.1 Опис ринку (історія його розвитку, специфіка та проблеми, які існують на ринку)
1.2 Аналіз тенденцій розвитку ринку в розрізі основних напрямків в 2006-2011 рр.
1.3 Загальні показники ринку, розрахунок ємності ринку 
1.4 Сегментація та структурування ринку (виявлення найбільш привабливих сегментів в розрізі основних напрямків) 
- Автохімія (тосоли, антифризи; омивачі для скла (зима, літо, всесезонні); гальмівні рідини; присадки до палива; промивка системи охолодження; присадки до мастил)
- Автомобільні масла (імпортні моторні, трансмісійні масла; вітчизняного виробництва моторні, трансмісійні масла)
- Автоаксесуари (щітки склоочисників; ароматизатори; аксесуари)
- Автокосметика (автошампуни; поліролі; засоби для очищення салону; очищувачі іржі; бутума і т.д .; клеї, герметики)
2. Виробництво і динаміка реалізації продукції на українському ринку
2.1 Обсяг виробництва і реалізації в кількісних показниках в 2006-2011 рр.
2.2 Обсяг виробництва і реалізації в вартісних показниках в 2006-2011 рр. 
3. Основні оператори на українському ринку автотоварів 
3.1 Перелік основних операторів ринку і їх опис (характеристика діяльності, асортиментних позицій, ТМ). 
3.2 Структурування операторів (за сегментами, групами, регіонально, основні канали збуту продукції)
3.3 Долі основних операторів ринку (долі торгових марок)
3.4 Ступінь конкуренції та ризики
4. Зовнішня торгівля на українському ринку автотоварів в 2006-2011 рр. 
4.1 Експорт (обсяг, структура, ціни, географія поставок по країнах)
4.2 Імпорт (обсяг, структура, ціни, географія поставок по країнах)
5. Ціна та ціноутворення на ринку автотоварів в 2006-2011 рр.
5.1 Динаміка цін на продукцію в 2006-2011 рр. 
5.2 Опис факторів, які впливають на формування ціни, структура
6. Споживання на ринку автотоварів України у розрізі основних асортиментних груп
6.1 Вподобання споживачів щодо товарів, портрет споживача
6.2 Структурування та сегментація споживачів (за уподобаннями, ціновими сегментами, асортименту)
7. Аналіз каналів збуту продукції на українському ринку (виділення найбільш привабливих каналів розподілу, побудова ланцюга збуту продукції)
8. Брендинг та реклама на українському ринку автотоварів (основні інструменти просування, залучення споживачів)
9. Висновки та рекомендації. Прогнозні показники розвитку ринку в 2011-2015 рр.
10. Інвестиційна привабливість галузі
10.1 SWOT-аналіз ринкового напрямку (виявлення загроз та можливостей на ринку)
10.2 Існуючі ризики та бар'єри входу на ринок

Перелік таблиць:

1. Динаміка парку автомобілів України в 2006-1 півріччя 2011 рр., тис. шт.
2. Динаміка ємності ринку автотоварів в натуральному вираженні в 2006-2011 рр., тис. тонн
3. Динаміка ємності ринку автотоварів в вартісному вираженні в 2006-2011 рр., млн. дол. США
4. Динаміка виробництва автотоварів в натуральному вираженні в 2006-2011 рр., тис. тонн
5. Динаміка виробництва автотоварів в вартісному вираженні в 2006-2011 рр., млн. дол. США
6. Провідні оператори і бренди на ринку автомастил України
7. Провідні оператори і бренди на ринку автохімії України
8. Провідні оператори і бренди на ринку автокосметики України
9. Провідні оператори і бренди на ринку автоаксесуарів України
10. Провідні оператори і бренди на ринку автомастил України
11. Провідні оператори і бренди на ринку автохімії та автокосметики України
12. Провідні оператори і бренди на ринку автоаксесуарів України
13. Динаміка цін на вітчизнянні автоаксесуари в 2006-2011 рр., грн./кг
14. Динаміка цін на імпортні автоаксесуари в 2006-2011 рр., грн./кг
15. Середні роздрібні ціни на автоаксесуари в торгових мережах в 2011 р.
16. Використання автохімії серед власників автомобілів залежно від віку транспортного засобу, %
17. SWOT-аналіз ринкового напрямку

Перелік графіків і діаграм:

1. Динаміка ємності ринку автомастил в натуральному (тис. т) і вартісному (млн. дол. США) вираженні в 2006-2011 рр.
2. Динаміка ємності ринку автохімії в натуральному (тис. т) і вартісному (млн. дол. США) вираженні в 2006-2011 рр.
3. Динаміка ємності ринку автокосметики в натуральному (тис. т) і вартісному (млн. дол. США) вираженні в 2006-2011 рр.
4. Динаміка ємності ринку автоаксесуарів в натуральному (тис. т) і вартісному (млн. дол. США) вираженні в 2006-2011 рр.
5. Структура ринку автотоварів в натуральному вираженні станом на 2010-2011 рр., %
6. Структура ринку автотоварів в вартісному вираженні станом на 2010-2011 рр., %
7. Структура ринку автохімії в натуральному вираженні станом на 2010-2011 рр., %
8. Структура ринку автохімії в вартісному вираженні станом на 2010-2011 рр., %
9. Структура ринку автомастил в натуральному вираженні станом на 2010-2011 рр., %
10. Структура ринку автомастил в вартісному вираженні станом на 2010-2011 рр., %
11. Структура ринку автоаксесуарів в натуральному вираженні станом на 2010-2011 рр., %
12. Структура ринку автоаксесуарів в вартісному вираженні станом на 2010-2011 рр., %
13. Структура ринку автокосметики в натуральному вираженні станом на 2010-2011 рр., %
14. Структура ринку автомастил в вартісному вираженні станом на 2010-2011 рр., %
15. Динаміка виробництва автомобільного масла в 2006-2011 рр., в натуральному вираженні, тис. тонн
16. Динаміка виробництва товарів автохімії в 2006-2011 рр., в натуральному вираженні, тис. тонн
17. Динаміка виробництва товарів автокосметики в 2006-2011 рр., в натуральному вираженні, тис. тонн
18. Динаміка виробництва автоаксесуарів в 2006-2011 рр., в натуральному вираженні, тис. тонн
19. Динаміка виробництва автомобільного масла в 2006-2011 рр., в вартісному вираженні, млн. дол. США
20. Динаміка виробництва товарів автохімії в 2006-2011 рр., в вартісному вираженні, млн. дол. США
21. Динаміка виробництва товарів автокосметики в 2006-2011 рр., в вартісному вираженні, млн. дол. США
22. Динаміка виробництва автоаксесуарів в 2006-2011 рр., в вартісному вираженні, млн. дол. США
23. Регіональне розподілення імпортерів автомастил станом на 2011 рік
24. Долі операторів ринку автомобільних масел України в 2010 році, %
25. Долі операторів ринку автохімії України в 2010 році, %
26. Долі операторів ринку автокосметики України в 2010 році, %
27. Експортні поставки з України продукції автохімії в 2006-2011 роках в натуральному (тис. тонн) і вартісному вираженні (тис. USD)
28. Географічна структура експорту з України продукції автохімії за 2010 р. і 9 місяців 2011 р., %
29. Експортні поставки з України продукції автомастил в 2006-2011 роках в натуральному (тис. тонн) і вартісному вираженні (млн. USD)
30. Географічна структура експорту з України продукції автомастил за 2010 р. і 9 місяців 2011 р., %
31. Експортні поставки з України продукції автокосметики в 2006-2011 роках в натуральному (тис. тонн) і вартісному вираженні (млн. USD)
32. Географічна структура експорту з України продукції автокосметики за 2010 р. і 9 місяців 2011 р., %
33. Експортні поставки з України продукції автоаксесуарів в 2006-2011 роках, в натуральному (тис. тонн) і вартісному вираженні (тис. USD)
34. Географічна структура експорту з України продукції автоаксесуарів за 2010 р. і 9 місяців 2011 р., %
35. Імпортні поставки в Україну продукції автохімії в 2006-2011 роках в натуральному (тис. тонн) і вартісному вираженні (млн. USD)
36. Географічна структура імпорту в Україну продукції автохімії за 2010 р. і 9 місяців 2011 р., %
37. Імпортні поставки в Україну продукції автомастил в 2006-2011 роках в натуральному (тис. тонн) і вартісному вираженні (млн. USD)
38. Географічна структура імпорту в Україну продукції автомастил за 2010 р. і 9 місяців 2011 р., %
39. Імпортні поставки в Україну продукції автокосметики в 2006-2011 роках в натуральному (тис. тонн) і вартісному вираженні (млн. USD)
40. Географічна структура імпорту в Україну продукції автокосметики за 2010 р. і 9 місяців 2011 р., %
41. Імпортні поставки в Україну продукції автоаксесуарів в 2006-2011 роках в натуральному (тис. тонн) і вартісному вираженні (млн. USD)
42. Географічна структура імпорту в Україну продукції автоаксесуарів за 2010 р. і 9 місяців 2011 р., %
43. Динаміка цін на вітчизняні автомастила в 2006-2011 рр., грн./кг
44. Динаміка цін на імпортні автомастила в 2006-2011 рр., грн./кг
45. Середні роздрібні ціни на автомастила в торгових мережах в 2011 р.
46. Динаміка цін на вітчизняні товари автохімії в 2006-2011 рр., грн./кг
47. Динаміка цін на імпортні товари автохімії в 2006-2011 рр., грн./кг
48. Середні роздрібні ціни на охолоджуючі рідини (тосол, антифриз) в торгових мережах в 2011 р.
49. Середні роздрібні ціни на присадки до мастил і палива, і промивання для системи охолодження в торгових мережах в 2011 р.
50. Середні роздрібні ціни на гальмівні рідини в торгових мережах в 2011 р.
51. Середні роздрібні ціни на омивачі для скла в торгових мережах в 2011 р.
52. Динаміка цін на вітчизняну автокосметику в 2006-2011 рр., грн./кг
53. Динаміка цін на імпортну автокосметику в 2006-2011 рр., грн./кг
54. Середні роздрібні ціни на автокосметику в торгових мережах в 2011 р.
55. Динаміка цін на вітчизняні автоаксесуари в 2006-2011 рр., грн./кг
56. Динаміка цін на імпортні автоаксесуари в 2006-2011 рр., грн./кг
57. Регіональне розподілення парку автомобілів України в 2011 р., од.
58. Структура регіонального споживання автотоварів в Україні в 2011 р., %
59. Цінова сегментація ринку автомобільних масел, 2009 р., %
60. Цінова сегментація ринку автомобільних масел, 2010 р., %
61. Цінова сегментація ринку автохімії та автокосметики в 2008-2010 рр., %
62. Цінова сегментація ринку автоаксесуарів в 2010-2011 рр., %
63. Структура споживання автомобільних масел в залежності від типу, в натуральному обсязі станом на 2007 р., %
64. Вподобання споживачів при виборі автотоварів, %
65. Сегментація ринку автотоварів України по каналах реалізації в 2010/11 і 2007/2008 рр.,%
66. Сегментація ринку реклами автотоварів України в 2010 році, %
67. Ємність ринку автомобільних масел в 2011-2015 рр., тис. тонн
68. Ємність ринку автохімії в 2011-2015 рр., тис. тонн
69. Ємність ринку автокосметики в 2011-2015 рр., тис. тонн
70. Ємність ринку автоаксесуарів в 2011-2015 рр., тис. тонн

Вас може зацікавити

Зв'язатися з нами