in stock

Аналіз роздрібної торгівлі України. 2005

Загальна характеристика
Дата підготовки: Січень 2006 року
Кількість сторінок: 40, Arial, 1 інтервал, 10 шрифт
Графіків і діаграм: 16
Таблиць: 16
Спосіб оплати: готівковий або безготівковий розрахунок, передоплата
Спосіб отримання: електронною поштою або кур'єром в електронному або в друкованому вигляді
400 грн.
  • Ви можете замовити актуалізацію або адаптацію даного звіту під ваші цілі і завдання, а також придбати частину звіту (не менш 50%) по більш доступній ціні
  • Не знайшли дослідження вашого ринку? Зв'яжіться з нашими консультантами – перейти в контакти
  • Так само ви можете замовити бізнес-план для вашої бізнес-ідеї

Анотація до аналізу ринку:

У проведеному фахівцями компанії Pro-Consulting аналізі ринку роздрібної торгівлі України розглянуто динаміку роздрібного товарообігу підприємств з 2000 по 2004 рік в розрізі областей, міст-мільйонників, форматів об'єктів мережі і груп товарів. Середньорічний темп приросту роздрібного товарообігу в Україні у досліджуваний період часу становить майже 18%. Відзначено, що найбільший обсяг роздрібного товарообігу характерний для Києва - 2944,5 млн грн (16,9%), найменший - для Севастополя і (156 млн грн або 0,9%) та Тернопільській області (253,0 млн грн або 1, 5%). Проведено структурування роздрібної торгівлі в Україні в розрізі типів об'єктів, згідно з результатами якого на частку ринків припадає близько 40%, супермаркетів і гіпермаркетів - 30-35%, магазинів біля будинку - 13-15%, гастрономів - 10-13%, дискаунтерів - 1 -2%. Вивчено основні оператори ринку, торгові точки і типи торгових підприємств. Розглянуто споживчі переваги населення країни щодо торговельних роздрібних мереж, серед яких найбільш популярними є «Фуршет», «Сільпо», «Білла», «Велика Кишеня» і «МегаМаркет». Відзначено, що найбільш важливою причиною вибору місця покупки для 64% українців є зручне місце розташування торгової точки.

Детальний зміст:

1. Загальна ситуація.
1.1. Роздрібний товарообіг в розрізі областей, міст-мільйонерів.
1.2. Роздрібний товарообіг в розрізі роздрібних форматів.
1.3. Роздрібний товарообіг за групами товарів.
2. Основні оператори ринку.
2.1. Торгові точки продовольчих торгових мереж.
2.2. Типи торгових підприємств.
2.3. Супермаркети і гіпермаркети.
2.4. Будуються торгові площі.
2.5. Характеристика операторів роздрібної торгівлі продовольчих торгових мереж.
3. Іноземні мережі:
3.1. Функціонуючі іноземні мережі на вітчизняному ринку.
3.2. Потенційний прихід іноземних мереж в Україні.
4. Споживання та споживчі переваги.
4.1. Знання торгових мереж по містах.
4.2. Вплив факторів на лояльність покупців до роздрібних торгових точок, їх пріоритетність.
4.3. Надається перевага місця покупки продуктів харчування, в залежності від міста (за типами торгових точок).
4.4. Основні причини вибору магазину / супермаркету.
4.5. Щотижневі витрати на покупку продуктів харчування.
5. Тенденції розвитку роздрібної торгівлі в 2005 році.

Перелік таблиць:

1. Перелік основних мереж торгівлі продовольчими та непродовольчими товарами.
2. Товарна структура роздрібного товарообороту підприємств в 1995 - 2004 рр.
3. Індекси фізичного обсягу роздрібного товарообороту підприємств в 1995-2004 рр.
4. Класифікація торгових точок.
5. Розвиток різних типів роздрібних точок в регіонах у 2004 році.
6. Рейтинг регіональних мереж в 2004-2005 році.
7. Планові об'єкти торговельної нерухомості в 2005-2007 рр.
8. Характеристика операторів роздрібної торгівлі продовольчих торгових мереж.
9. Оператори ринку м.Києва станом на 2005 рік.
10. Постійне місце покупок респондентами продуктів харчування в 2004 році.
11. Причини, через які респонденти купують продукти в певних торгових точках,%
12. яким надається перевага місця покупки продуктів харчування, в залежності від міста (за типами торгових точок)
13. Перевага торгових точок в разі зміни постійного місця покупки в 2004 році.
14. Причини, які можуть змусити змінити місце покупки постійних відвідувачів супермаркету,%
15. Причини, які можуть змусити змінити місце покупки постійних відвідувачів магазину,%
16. Частота покупки населенням продуктів харчування в 2004 році.

Перелік графіків і діаграм:

1. Приріст роздрібного товарообігу в Україні у 2000-2005 (прогноз) рр.
2. Уподобання мережевих операторів при виборі міста в 2004 році.
3. Приріст роздрібного товарообігу в Києві,%
4. Динаміка ємності ринку крупних торгових центрів м.Києва за загальним показником площ, що здаються в оренду в 2000 - 2008 (прогноз) рр.
5. Динаміка рівня пропозиції площ в оренду на 1000 жителів у 2000-2008 (прогноз) рр.
6. Зростання площ торгових центрах Дніпропетровська, тис. Кв. м (прогноз)
7. Рівень орендних ставок за торговими коридорами м.Києва станом на 2005 рік.
8. Структура роздрібної торгівлі в Україні в 2004-2005 роках (по обороту),%
9. ТОР-10 продуктових торгових мереж в Україні з обігу в 2004 році, млн. USD
10. Зміна кількості торгових точок в Україні за типами в 2002-2004 рр.
11. Зміна структури сегмента НоReCa по регіонах в 2002-2004 рр.
12. Динаміка зміни кількості роздрібних точок в Україні в 2002-2004 рр.
13. Загальна кількість торгових точок в регіонах. Динаміка розвитку в 2002-2004 рр.
14. Порівняння структури роздробу в східному регіоні України в 2002-2004 рр.
15. Концентрація роздрібних точок по відношенню до центру міста в 2004 році.
16. Знання торгових мереж з підказкою і без підказки в 2004 році.

Вас може зацікавити

Зв'язатися з нами