Дата підготовки: | Червень 2011 року |
Кількість сторінок: | 7, Arial, 1 интервал, 10 шрифт |
Графіків і діаграм: | 7 |
Таблиць: | 1 |
Спосіб оплати: | передоплата |
Спосіб отримання: | електронною поштою або кур'єром |
Аналітики компанії Pro-Consulting підготували огляд ринку хліба та хлібобулочних виробів України, в якому розглянуті основні тенденції та перспективи розвитку даної галузі, а також динаміка обсягів виробництва, яка характеризується стабільним щорічним скороченням. Вивчено конкурентна ситуація на ринку. Відзначено, що в багатьох містах працюють великі комбінати, які виробляють хліб і контролюють значну частку ринку. До числа останніх відносяться «Київхліб» в Києві і «Донбасхліб» в Донецькій області, які за підсумками 2010 року контролювали 25% українського ринку. При цьому простежується тенденція до зниження частки великих гравців з одночасним зростанням попиту на продукцію невеликих хлібопекарень або цехів. Зроблено акцент на вивченні структури ринку, згідно з якою 43,4% всього хліба, виробленого в Україні в 2010 році, - це пшеничний, а 28,4% припадає на хліб із суміші житнього та пшеничного борошна. При цьому 85% споживаного в Україні хліба є упакованою. Розглянуто цінову сегментація ринку в розрізі масових, елітних і інших сортів, а також динаміка цін на соціальні сорти. Вивчено система розподілу продукції на ринку, а також виділені основні канали збуту: національні торгові мережі, регіональні торгові мережі, фірмові торгові мережі, бюджетні організації, мінімаркети, супермаркети, павільйони, кіоски та інші торгові точки.
1. Обсяг виробництва основних видів хлібу в Україні в 2009-2010 рр., тонн