in stock

Аналіз продуктового рітейлу України, 2011 рік.

Загальна характеристика
Дата підготовки: Лютий 2011 року
Кількість сторінок:  8, Arial, 1 интервал, 10 шрифт
Графіків і діаграм: 7
Таблиць: 1
Спосіб оплати: готівковий/безготівковий розрахунок, в тому числі банківською карткою, передоплата
Спосіб отримання:  електронною поштою або кур'єром
400 грн.
  • Ви можете замовити актуалізацію або адаптацію даного звіту під ваші цілі і завдання, а також придбати частину звіту (не менш 50%) по більш доступній ціні
  • Не знайшли дослідження вашого ринку? Зв'яжіться з нашими консультантами – перейти в контакти
  • Так само ви можете замовити бізнес-план для вашої бізнес-ідеї

Анотація до аналізу ринку:

Огляд продуктового рітейлу в Україні, підготовлений аналітиками компанії Pro-Consulting, вказує на наявність чотирьох етапів розвитку ринку мереженого ритейлу, зародження і формування якого почалося в 1990 р Наведено динаміка обсягу роздрібного товарообігу продуктового рітейлу за 2006-2010 рр. в млн. доларів США. При цьому частка мережевого роздробу в загальному обсязі ринку в 2010 р становила 37%, а основними конкурентами виступали ринки, кіоски і невеликі продуктові магазини. Основні характеристики ринку українського рітейлу: висока привабливість і ненасиченість ринку рітейлу; переважання вітчизняних операторів; власний девелопмент; поява перших масових продуктових франшиз; велика кількість виставлених на продаж регіональних мереж. Виділено стримуючі і сприяють фактори, що впливають на розвиток ринку продуктового рітейлу. Здійснено оцінку найбільших операторів ринку і представлена ​​його структура за форматами торгівлі. Огляд також включає аналіз асортиментного пропозиції на ринку і структуру асортименту продовольчих мереж в розрізі цінових сегментів. За даними опитування операторів, 77% респондентів сегмента роздрібної торгівлі планують відкрити більше п'яти магазинів до кінця 2011 року, що вказує на оптимістичні прогнози розвитку напрямку.

Детальний зміст:

1. Загальна характеристика ринку
2. Фактори, які впливають на ринок
3. Оператори ринку
4. Структура ринку
5. Асортимент
6. Висновки і прогнози

Перелік таблиць:

1. Топ-10 продовольчих рітейлерів України за кількістю торгівельних точок у 2010 році

Перелік графіків і діаграм:

1. Структура роздрібних мереж в розрізі дислокації торгових точок в Україні у 2010 році
2. Етапи розвитку ринку мережевого продуктового рітейлу в Україні
3. Роздрібний товарообіг продуктового рітейлу в Україні, млрд. дол. США
4. Динаміка відкриття магазинів продовольчого рітейлу в Україні в 2007-2010 рр., шт.
5. Структура ринку продуктового рітейлу в Україні за форматами, в вартісному вираженні
6. Структура асортименту продовольчих мереж за ціновими сегментами, в кількісному вираженні
7. Прогноз обсягу ринку продуктового рітейлу в Україні в 2011-2013 рр.

Вас може зацікавити

Зв'язатися з нами