Ринок поліетиленової упаковки для харчової промисловості в Україні вивчався компанією Pro-Consulting за період 2018-2020 років. Маркетингове дослідження ринку включає розрахунок його ємності, інші важливі показники, сегментацію діяльності операторів та їх цінові політики, виявлені фактори впливу і тенденції розвитку галузі. Готовий аналіз ринку ПЕТ для харчової промисловості в Україні можна придбати на сайті компанії.
Ринок поліетилену для харчової промисловості в Україні майже на сто відсотків заповнений продукцією вітчизняного виробництва. Динаміка його ємності відповідає показнику продажів і експорту продуктів харчування в нашій країні та з неї. У досліджуваний період на ринку ПЕТ для харчової промисловості в Україні перервалася підвищувальна тенденція розвитку через карантинні обмеження, введені для боротьби з поширенням коронавірусу.
Ознайомтеся з типовою структурою дослідження ринку
Моніторинг ринку ПЕТ для харчової промисловості в Україні показує, що в 2020 році виробництво преформ з поліетилену скоротилося в грошовому вираженні на 23,7% в порівнянні з 2019-м. У натуральному вираженні в минулому році випущено 72,3 тис. т виробів з ПЕТ.
У структурі експорту упаковки з поліетилену переважають преформи для продуктів харчування, частка яких 2018-2020 рокі в натуральному вираженні збільшилася з 90,8% до 96,2%.
Аналіз ринку ПЕТ-преформ і ПЕТ-пляшок в Україні дозволив виділити наступні тенденції розвитку сфери бізнесу, що вивчалася:
Виробники пластикової упаковки намагаються слідувати за глобальними еко-трендами. Так, українська фірма «Тара-пак» налагодила випуск флаконів з поліетилену «I'm Green» бразильської компанії «Braskem». Цей поліетилен виготовляється з цукрового очерету, а не з викопних вуглеводнів, як звичайний.
Також почитайте про ринок гофрокартону і гофротари в Україні
Пластикове сміття становить велику небезпеку для екосистеми нашої планети, його вторинній переробці приділяється все більша увага. У той же час продукція ринку ПЕТ для харчової промисловості повинна відповідати вимогам безпеки, тому використання вторсировини в ній обмежена. Деякі виробники виходять з даної ситуації, покриваючи вторинний пластик шаром первинного.
На сайті доступний покупки готовий аналіз ринку ПЕТ для харчової промисловості в Україні (2021 рік) – ознайомтеся зі структурою готового звіту
Одним з найсильніших факторів впливу на ринок ПЕТ для харчової промисловості в Україні є державне регулювання галузі. Наприклад, у червні 2020 року Міжвідомча комісія з міжнародної торгівлі ввела 18% мито на імпорт поліетилену та полівінілхлориду незалежно від країни походження та експорту. Метою рішення був захист національного виробника пластикової сировини – ТОВ «Карпатнафтохім». Однак ця обмежувальна міра незабаром була пом’якшена після розгляду аргументів виробників кінцевої продукції з полімерів, в тому числі і суб’єктів ринку ПЕТ для харчової промисловості в Україні. Негатив полягав у наступному:
Також вам стане у нагоді стаття про ринок вторинних полімерів в Україні
У результаті антидемпінгові обмеження на імпорт поліетилену і полівінілхлориду введені на три роки зі щорічним поступовим зниженням мита з 12,4% до 11,5%.
За підсумками аналізу ринку ПЕТ для харчової промисловості в Україні зроблено прогноз про відновлення позитивної динаміки його розвитку в міру відновлення економіки країни від наслідків антиковідних обмежень.
Більш детальну інформацію про розглянуту сферу бізнесу та перспективи її розвитку читайте в матеріалах маркетингового дослідження ринку ПЕТ для харчової промисловості в Україні, розміщених в магазині готових проектів компанії Pro-Consulting.
Якщо у вас є ще пара хвилин, почитайте огляд ринку безбарвної склотари в Україні