Ринок кліматичного обладнання в Україні: споживчі вподобання
604

Ринок кліматичного обладнання в Україні: споживчі вподобання

Аналіз ринку кліматичного обладнання в Україні проведено компанією Pro-Consulting у грудні 2023 року. Маркетингове дослідження містить відомості про:

  • загальні показники ринку кліматичного обладнання в Україні;
  • ємність ринку та її зміну за період 2019 - 9 місяців 2023 року;
  • сегментацію ринку кліматичного обладнання в Україні за видом і походженням товарів;
  • систему державного регулювання даної сфери бізнесу;
  • діяльність, розподіл часток і рівень конкуренції операторів ринку кліматичного обладнання в Україні;
  • виробництво та зовнішні поставки цільової продукції;
  • середні ціни і політику ціноутворення на ринку кліматичного обладнання в Україні;
  • особливості споживання цільових товарів у сегментах В2С, В2В і В2G;
  • фактори, що мають найбільший вплив на ринок кліматичного обладнання в Україні, тенденції та проблеми його розвитку;
  • інвестиційну привабливість цього напряму бізнесу, наявні ризики та бар'єри для реалізації проєктів.

Готовий аналіз ринку кліматичного обладнання в Україні можна придбати на сайті компанії. Також вам може бути цікавим оновлення готового аналізу ринку розумного будинку в Україні або, наприклад, дослідження ринку побутового вентиляційного обладнання в Україні.

Якщо ж ви плануєте аналізувати свій ринок за власним технічним завданням, попередньо ознайомтеся з типовою структурою дослідження ринку.

Моніторинг ринку кліматичного обладнання в Україні дав змогу виявити вподобання під час вибору систем вентиляції та кондиціонування повітря в основних споживчих сегментах: приватні особи, офіси, комерційні комплекси та малі виробничі підприємства.

Приватні особи купують товари ринку кліматичного обладнання в Україні для встановлення їх у квартирі або будинку. В основному купуються спліт-системи, потужність яких достатня для кондиціонування порівняно невеликих побутових приміщень. Власники великої житлової площі можуть купувати мульти спліт-системи. Найчастіше побутовими споживачами ринку кліматичного обладнання в Україні стають люди з доходом середнього рівня або вище, які нещодавно обзавелися власним житлом, сім'ї з дітьми. 

Можливо, вам буде цікаво також ознайомитися з результатами аналізу ринку теплої водяної підлоги в Україні. До речі, за аналогічною структурою можна дослідити будь-який ринок України та світу.

Основними споживчими уподобаннями в сегменті В2С ринку кліматичного обладнання в Україні є:

  • ціна торговельної пропозиції середня і нижча;
  • можливості обладнання щодо забезпечення комфортних умов у кімнаті: охолодження і підігрів повітря;
  • безпека для маленьких дітей;
  • надійність і довговічність техніки;
  • наявність і термін гарантії, доступність обслуговування і ремонту.

Власники офісних приміщень вибирають на ринку кліматичного обладнання в Україні системи залежно від площі приміщення: від спліт-систем до систем чиллер-фанкойл. Уподобання в цій споживчій групі найчастіше віддаються обладнанню, що має:

  • середню вартість;
  • повний клімат контроль;
  • опції періодичного обслуговування і ремонту, що надаються під час купівлі.

Торгові центри, інші комерційні комплекси середніх розмірів, невеликі виробничі підприємства виходять на ринок кліматичного обладнання в Україні для придбання чиллерів або VRF-систем. Для них важливі можливості забезпечення постійної комфортної температури з охопленням усього простору. Ціну вони готові платити середню і вищу.

Споживання на ринку кліматичного обладнання в Україні забезпечується навпіл продукцією вітчизняного виробництва та імпортом.

Найбільший обсяг імпортних товарів на ринок кліматичного обладнання в Україні надходить з Китаю. Ціновий аналіз ринку дав змогу визначити структуру їх вартості для кінцевого споживача. 

Ємність ринку кліматичного обладнання в Україні зростає в середньому на 20-25% на рік. Перспективність цього напряму бізнесу приваблює дедалі більшу кількість виробників і дистриб'юторів, які активно конкурують між собою.Характерним трендом розвитку ринку кліматичного обладнання в Україні у 2023 році стало збільшення пропозиції якісних товарів у середній ціновій категорії.

Детально про стан, інвестиційний потенціал, ризики та бар'єри цієї економічної сфери читайте в матеріалах маркетингового дослідження ринку кліматичного обладнання в Україні, розміщеного у магазині готових проєктів компанії Pro-Consulting.

Джерело: Pro-Consulting

Читати також: Ринок будівельних матеріалів в Україні

Підписуйтесь на наш Telegram, щоб бути в курсі аналітичних новин ринків України та світу.

дивитися наступну новину

Інші новини

Зв'язатися з нами