805

Огляд ринку заморожених хлібних напівфабрикатів України. 2015 рік

Модифікація стилю життя та її швидкості спонукає споживачів орієнтуватися на споживання «зручною їжі». Особливо це стосується жителів великих міст, де істотно вище рівень зайнятості та урбанізації.  На сформованих європейських ринках є нормою випікання хліба і хлібобулочних виробів із заморожених напівфабрикатів, і навіть, не тільки на власних кухнях, як в місцях продажу і у міні-пекарнях.

Для вітчизняного споживача подібні продукти залишаються незвичними, проте слід підкреслити, що місткість українського ринку методично розвивається, і на ринку існує достатня кількість вільних ніш. Вектор розвитку національного ринку звернений як в сектор В2В, так і в сектор В2С, однак на сьогоднішній день великою перевагою володіє перший.

У свою чергу характерними позитивними сторонами вживання заморожених ХБВ в сегменті В2В є безвідходне виробництво в місці продажу, дотримання чистоти та оперативність виготовлення готового продукту, при використанні меншої виробничої площі.

Тим не менш, існують і негативні аспекти розвитку ринку заморожених хлібних напівфабрикатів. До них можна віднести: недовіра споживачів до замороженим ХБВ і збільшеної вартості продукту, порівняно з традиційними способами виробництва хлібобулочних виробів.

Більш докладно http://pro-consulting.ua/products/137238-analiz-rynka-zamorozhennykh-khlebnykh-polufabrikatov-ukrainy-2015-g.html

дивитися наступну новину

Інші новини

Зв'язатися з нами