Модифікація стилю життя та її швидкості спонукає споживачів орієнтуватися на споживання «зручною їжі». Особливо це стосується жителів великих міст, де істотно вище рівень зайнятості та урбанізації. На сформованих європейських ринках є нормою випікання хліба і хлібобулочних виробів із заморожених напівфабрикатів, і навіть, не тільки на власних кухнях, як в місцях продажу і у міні-пекарнях.
Для вітчизняного споживача подібні продукти залишаються незвичними, проте слід підкреслити, що місткість українського ринку методично розвивається, і на ринку існує достатня кількість вільних ніш. Вектор розвитку національного ринку звернений як в сектор В2В, так і в сектор В2С, однак на сьогоднішній день великою перевагою володіє перший.
У свою чергу характерними позитивними сторонами вживання заморожених ХБВ в сегменті В2В є безвідходне виробництво в місці продажу, дотримання чистоти та оперативність виготовлення готового продукту, при використанні меншої виробничої площі.
Тим не менш, існують і негативні аспекти розвитку ринку заморожених хлібних напівфабрикатів. До них можна віднести: недовіра споживачів до замороженим ХБВ і збільшеної вартості продукту, порівняно з традиційними способами виробництва хлібобулочних виробів.
Більш докладно http://pro-consulting.ua/products/137238-analiz-rynka-zamorozhennykh-khlebnykh-polufabrikatov-ukrainy-2015-g.html