1616

Огляд ринку коньяку і бренді України 2015 рік

Слово «коньяк» зобов'язує, що цей алкогольний напій повинен проводитися за певною технологією в однойменному французькому регіоні. Інші продукти з аналогічною технологією повинні називатися «бренді». Тим не менш, в національних стандартах цей продукт носить назву «коньяк України». З урахуванням розвитку процесу євроінтеграції та стандартизації, швидше за все, більшу частину ринку коньяків чекає перейменування в бренді.

Всупереч складній економічній ситуації в країні і вимушеного відходу з ринку відразу декількох кримських виробників коньяку і бренді в 1 половині 2015 року спостерігалося значне зростання у виробництві цього напою. У зовнішньоекономічній діяльності існує проблема проведення великої кількості торгових операцій через Кіпр, як офшорну зону, що ускладнює оцінку реальної структури.

В даному матеріалі проведено аналіз ринку коньяку та бренді в Україні, розглянуто основні виробники і торгові марки, зроблена оцінка ємності ринку і споживчих переваг.

Більш докладно
http://pro-consulting.ua/ua/products/137356-analiz-rynka-konyaka-i-brendi-ukrainy-2015-god.html

Дата розміщення: 01.09.2015
дивитися наступну новину

Інші новини

Зв'язатися з нами