Однією з родзинок природи середніх широт є зміна пір року. Наше життя в зимовий і літній час різниться часом кардинально. Так само сильно різниться і режим експлуатації наших транспортних засобів. Переведення техніки з одного сезону в інший вимагає і часу, і грошей. І не дивно, що багато автолюбителів нашої небагатої країни намагаються заощадити на даному процесі. Ось тільки чи варта ця економія зниження рівня безпеки їзди? Кожен вирішує сам.
З настанням теплих днів насамперед звертають увагу на шини. Жорстка зимова гума, та ще й з шипами, буде вкрай погано тримати машину на чистому річному асфальті. Звичайно, якщо шини без шипів і протектор вже не більше чотирьох міліметрів, то ясно, що на наступну зиму їх не поставиш, і можна спробувати докотити гуму влітку. Але в цьому випадку доведеться дотримуватися особливої обережності при маневрах.
Багато автолюбителів не перевзувають своїх залізних коней, а використовують всесезонну гуму. Для міських умов це непоганий варіант, але і тут слід пам'ятати, що універсальне завжди гірше спеціалізованого. Безпека їзди на всесезонках буде на середньому рівні і взимку, і влітку, тому і їздити на них краще зовсім не на максимумі.
Деякі водії заощаджують, купуючи НЕ нові шини на заміну, а б/в або відновлені. Правда, останній варіант для легкових автомобілів поступово відходить у минуле, так як при існуючому сьогодні ціновому діапазоні різних шинних брендів займатися наварювання протектора вже невигідно. Що ж стосується вживаних шин, то ціни на них не настільки менше, ніж на нові, щоб беззастережно вибирати саме цей варіант. Навряд чи економія 600 гривень на чотирьох колесах коштує того, щоб ризикувати заради них дещицею власної безпеки.
Те ж саме стосується й амортизаторів. Краще купити новий за 800 гривень, ніж використаний за 600 грн. Ну а про покупку вживаних фільтрів, ременів, свічок взагалі навіть не варто замислюватися. Ціни в українських магазинах на ці витратні матеріали цілком доступні для вітчизняних автолюбителів. А якщо вже сильно підтискає бюджет, то можна поїхати на закупівлі в Одеську або Сумську області, де автозапчастини найдешевші в країні. Особливо це актуально для жителів Київської, Чернігівської, Чернівецької, Харківської, Полтавської областей, де ціни на комплектуючі для авто вище, ніж в інших регіонах.
Проводячи сезонне технічне обслуговування транспорту завжди слід пам'ятати, що водій несе відповідальність не тільки за свою безпеку, але і за пасажирів його машини, а також за інших людей, поруч з якими буде здійснюватися рух. Тому економити теж потрібно з розумом, щоб, вигравши в малому, не програти в набагато більшому.
Компанія Pro-Consulting підготувала для Вас короткий перелік готових проектів на дану тему. Ознайомитися з проектами можна за посиланнями: