3643

Огляд ринку дитячих іграшок від експертів аналітичного відділу компанії Pro-Consulting

Розподіл споживчих переваг на ринку дитячих іграшок показує, що в трійку лідерів увійшли інтерактивні іграшки та головоломки, включаючи пазли і мозаїку. Обидва ці види товарів є розвиваючими іграшками, і разом їм віддають перевагу третина всіх споживачів.
 
Друге місце в рейтингу споживчих переваг, з часткою в 16,9% займають плюшеві іграшки. Іграшки, які підбираються за статевою ознакою, а саме машинки для хлопчиків і ляльки для дівчаток, мають 12,6% і 8,9% відповідно.
 
Споживчі переваги за видами дитячих іграшок в Україні, %
igruwki120052013.jpg

Джерело: за даними операторів ринку, оцінка Pro-Consulting

Можливо вам також будете цікаво почитати про ринок дитячих підгузників в Україні
 
Найбільш активними покупцями іграшок є батьки дітей у віці з народження і до 6 років, в дещо меншій мірі - батьки молодших школярів (7-9 років). 
 
На українському ринку іграшок, частка вітчизняних виробників становить близько 5%. Найбільшою часткою ринку, порядку 80%, розташовує продукція, вироблена в Китаї. 
 
Більше третини споживачів на українському ринку вважає, що у вітчизняних магазинах не вистачає освітніх іграшок, і трохи менше частка тих, хто вважає, що не вистачає іграшок для творчості. Таким чином, на думку 2/3 споживачів, на вітчизняному ринку існує дефіцит розвиваючих іграшок. Це свідчить про те, що даний сегмент ринку ще часточок від насичення. 
 
Також почитайте про ринок дитячого харчування України
 
Найбільш популярними торговими марками на ринку дитячих іграшок є «Chicco», «Fisher Price», «Canlop Babies» и «Lego». Тенденцією останніх років є падіння споживчих симпатій до ТМ «Chicco» за рахунок зростання лояльності до їх основних конкурентів. Варто відзначити присутність у десятці лідерів таких українських виробників як «Розумна іграшка» та «Тигрес»
 
Споживчі переваги на українському ринку дитячих іграшок в розрізі торгових марок, %
igruwki220052013.jpg

Джерело: за даними «Фаворит успіху», оцінка Pro-Consulting

 
Основна маса іграшок на ринку реалізується через торгові точки і магазини, розташовані в супермаркетах і гіпермаркетах. У великих торгових комплексах споживання іграшок здійснюється паралельно з покупками інших, важливіших для споживача товарів, оскільки більшість споживачів здійснює купівлю дитячих іграшок не цілеспрямовано. Крім того, дуже часто покупка іграшок в таких місцях є імпульсивною. 
 
Для того, щоб дізнатися, у кого вигідніше купити, і кому дорожче продати, проведіть дослідження ринку
 
Другим за обсягами каналом збуту є спеціалізовані магазини. Сюди споживачі йдуть цілеспрямовано, в більшості випадків знаючи, що саме хочуть придбати. Піки продажів в таких магазинах припадають на передсвяткові періоди. Крім того, важливим каналом збуту в останні роки стає інтернет. Споживачами в онлайн-магазинах іграшок часто стає молоде покоління. 
 
Даний аналіз ринку дозволяє простежити основні тенденції розвитку досліджуваного ринку, а також дізнатися про перспективи його розвитку на найближчі роки. 
 
Аналітичне дослідження відPro-Consulting допоможе Вам не тільки грамотно спланувати свій бізнес, але й уникнути помилок надалі і прийняти найбільш ефективні рішення.
 
Ознайомитися з повним описом і структурою дослідження Ви можете, пройшовши за посиланням: Дослідження ринку дитячих розвиваючих іграшок України

 

Дата розміщення: 20.05.2013
дивитися наступну новину

Інші новини

Зв'язатися з нами