Дата підготовки: | Серпень 2019 року |
Кількість сторінок: | 7, Arial, 1 інтервал, 10 кегль |
Графіків і діаграм: | 2 |
Таблиць: | 2 |
Спосіб оплати: | передоплата |
Спосіб отримання: | електронною поштою або кур'єром в електронному або в друкованому вигляді |
Мова звіту: | російська |
Компанія Pro-Consulting підготувала аналіз ринку електронних сигарет України 2016 - 1. кв. 2019 роки. В ході дослідження було охарактеризовано основні тенденції розвитку ринку, проаналізовано ємність ринку електронних сигарет в Україні, споживчі вподобання.
Український ринок електронних сигарет знаходиться в стадії розвитку. За даними Міністерства охорони здоров'я з посиланням на результати Глобального дослідження дорослих про вживання тютюну (GATS), в 2017 році в Україні налічувалося 8200000 дорослих, які вживають тютюнові вироби. З них 79,3% – чоловіки і 20,7% – жінки.
Дослідження GATS по курінню дорослого населення проводилося в Україні двічі – в 2010 та 2017 років роках. Відзначається, що через сім років після проведення першого дослідження серед дорослих, загальна кількість курців у віці від 15 років і старше скоротилося на 20%.
За даними GATS, близько 2% дорослих в Україні є постійними користувачами електронних систем доставки нікотину. Основна частина споживачів вейпів – це люди у віці до 35 років.
Серед факторів впливу на ринок електронних сигарет можна виділити:
• Бажання кинути палити. Опитування серед курців електронних сигарет в Британії в 2016 році продемонструвало: 67% опитаних відповіли – причини користування електронними сигаретами – повністю кинути палити.
• Популярність вейпінгу серед молодого покоління (15 – 35 років)
• Економія коштів при використанні електронних сигарет
При середньому підрахунку українці витрачають на куріння близько 8000 грн. в рік, при вейпінгу – близько 3500 грн. Парильник вкладає гроші в довгострокову покупку – електронну сигарету, яка буде безперебійно працювати до 5 років, а щомісяця буде докуповувати тільки випарники і рідини. Ціни на пристрої відрізняються. Боксмод можна купити як за 400 грн, так і більш ніж за 2500 грн. Ціна рідини варіюється від 35 до 800 грн за флакон.
Курців електронних сигарет стає більше: згідно з останніми даними Всесвітньої організації охорони здоров'я, з 2000 року число курців звичайних сигарет в світі скоротилося: якщо в 2000 році курців налічувалося 1,14 млрд, то зараз – 1,1 млрд осіб. Але щодо електронних сигарет спостерігається протилежна тенденція. Число вейперів, курців електронних сигарет, в останні роки швидко зростає. Якщо в 2011 році електронні сигарети курили 7 млн осіб, то в 2018 році – вже 42 млн осіб. За оцінками аналітичної компанії Euromonitor, до 2021 року число дорослих людей, які курять електронні сигарети, досягне 55 млн осіб.
Люди витрачають все більше грошей на електронні сигарети. Ринок зростає разом зі збільшенням числа вейперів. В 2018 році світовий ринок електронних сигарет оцінюється в 22 млрд доларів – п'ять років тому цей показник був на 4,2 млрд доларів менше.
Найбільше електронних сигарет продається в США, Японії і Британії. Вейпери в цих трьох країнах в 2016 році витратили на некурильний тютюн і електронні сигарети 16,5 млрд доларів.
1. Загальна характеристика ринку електронних сигарет України
2. Загальні показники ринку електронних сигарет України.
3. Споживачі та їх переваги при виборі електронних сигарет
4. Споживання електронних сигарет в інших країнах
5. Висновки і прогнозні тенденції розвитку ринку електронних сигарет в Україні
1. Офіційна місткість ринку електронних сигарет в 2016 - 1 кв. 2019 роки., в грошовому вираженні, млн грн
2. Сегментація ємності ринку електронних сигарет в 2018 році, в грошовому вираженні, млн грн, %
1. Географічна структура імпорту електронних сигарет в Україні в 2016 і 2018 рр., в натуральному вираженні,%.
2. Найбільші ринки за обсягом продажів не курильного тютюну і електронних сигарет в 2016 році, в грошовому вираженні, млн дол.