in stock

Дослідження ринку операторів мобільного зв'язку в Україні. 2020 рік

Загальна характеристика
Дата підготовки: Червень 2020 року
Кількість сторінок: 20, Arial, 1 інтервал, 10 кегль
Графіків і діаграм: 12
Таблиць: 10
Спосіб оплати: готівковий або безготівковий розрахунок, передоплата
Спосіб отримання: електронною поштою або кур'єром в електронному або в друкованому вигляді
Мова звіту: українська, російська, англійська
7900 грн.
  • Ви можете замовити актуалізацію або адаптацію даного звіту під ваші цілі і завдання, а також придбати частину звіту (не менш 50%) по більш доступній ціні
  • Не знайшли дослідження вашого ринку? Зв'яжіться з нашими консультантами – перейти в контакти
  • Так само ви можете замовити бізнес-план для вашої бізнес-ідеї

Анотація до аналізу ринку:

У Європі розробили стандарт GSM (Groupe Special Mobile, пізніше перейменований в Global System for Mobile Communications), що відноситься до систем другого покоління (2G) і підтримує чотири різних діапазону: 850,900,1800 і 1900 МГц.

 

Наступне покоління мереж мобільного зв'язку 3G являє собою зовсім інший підхід доступу до інформації, що базується на основі пакетної передачі інформації.
Аналіз ринку операторів стільникового зв'язку показав, що в світі 4G тепер становить половину всіх бездротових підключень; 5G має тенденцію стрімкого зростання в 2020 році.
Дослідження ринку операторів стільникового зв'язку України висвітлити такі проблеми розвитку:
1. На даний момент найбільша активність операторів стільникового зв'язку спрямована на перерозподіл частот для розгортання LTE-900. За останніми даними в ЗМІ - оскільки «Інтертелеком» відмовився від своїх частот за рекомендацією НКРЗІ, діапазон 888,8-895,0 МГц став доступний «Київстару» для використання його в сільській місцевості і покриття доріг.
Згідно з дослідженням ринку операторів ринку стільникового зв'язку України «Інтертелеком» отримає ліцензію на частоти, які за фактом зайняті. Компанія відмовилася від своїх частот і найближчим часом отримає нові, ось тільки вони як і раніше використовуються цифровим телебаченням Т2 (мова про смузі 791-801 МГц). Крім того, цей спектр на певних територіях можна буде використовувати частково, оскільки він схильний до негативного впливу з боку спецкористувачів (військових).
2. У глухих селах, куди оператори зобов'язані зайти за умовами ліцензій, зараз встановлено застаріле обладнання. Його модернізація не рентабельна, тому розглядається питання про внесення в законодавчу базу таке поняття, як Шерінг (sharing) інфраструктури, тобто спільне використання щогл мобільними операторами і радіочастотного ресурсу. Про це останнім часом активно говорять гендиректори Vodafone і lifecell (Ольга Устинова і Ісмет Язиджі).
3. Нерівномірний розподіл частот між гравцями ринку - гравці з великим числом абонентів отримали більше частот, тоді як обов'язки по покриттю території України у всіх однакові, тому для Лайфсел створені найбільш несприятливі умови.
4. 3G штучно стримувався владою і був введений в Україні із запізненням більш ніж на 12 років, тільки в 2015 році. Це негативно вплинуло на технологічний розвиток країни і призвело до того, що в Україні виросла ціла генерація, не мала доступу до швидкісного мобільного інтернету, на відміну від наших сусідів.
Особливості ринку операторів стільникового зв'язку України насупні:
1. За результатами минулорічного дослідження провайдера Cable.co.uk, який аналізує доступність інтернету в 230 країнах світу, мобільний інтернет в Україні є найдешевшим в Європі і 4-м за доступністю в світі.
2. Олігополія - основними операторами, які надають послуги мобільного зв'язку в Україні Київстар, Vodafone і lifecell. Це так звана «велика трійка телеком». В офіційних звітах компаній за 3 квартал 2019 вказана наступна кількість абонентів: Київстар - 26400000, Vodafone - 19800000, lifecell - 6900000 абонентів.
3. Швидкий розвиток - через три роки після запуску 3G, а саме в 2018 році оператори мобільного зв'язку запустили в Україні стандарт 4G. Хоча в усьому світі технологічний цикл між запусками різних поколінь зв'язку становив зазвичай не менше 10 років
Тенденції.
Зараз в Україні можливості і потенціал технології 4G, яка була запущена операторами в 2018 році, ще не до кінця освоєні. 4G має дуже широкий потенціал розвитку з точки зору розширення покриття і впровадження додаткових сервісів для приватних абонентів, бізнесу і держави. Мільйони українських абонентів до сих пір не почали користуватися смартфонами і швидкісним мобільним інтернетом.
Всі оператори ринку з випередженням графіка забезпечують розгортання покриття LTE в Україні, цей процес розвитку ще триватиме кілька років. А існування якісного 4G-покриття також є однією з необхідних умов і для запуску 5G.
Запуск технології 5G в Україні може бути успішним тільки після того, як буде:
• повністю використаний потенціал LTE-мереж;
• сформована чітка державна стратегія розвитку наступного покоління зв'язку, який би враховувала позиції операторів, бізнесу і ринкових потреб;
• проведені заходи по виділенню і ліцензування частот під запуск і розвиток 5G;
• з'явиться реальний попит бізнесу на сервіси і рішення, для яких необхідний 5G, адже цей стандарт орієнтований в основному саме на промислові та інфраструктурні потреби b2b-ринку, а не абонентів;
• з'являться доступні за ціною термінали та обладнання, які підтримують нову технологію;
• буде створена екосистема (бізнес - оператори - провайдери сервісів) для успішного застосування нової технології, яка зробить її економічно обгрунтованою.
Комерційне використання мереж 5G почнеться з 2023, а інтернет в київському метрополітені може з'явитися в останньому кварталі 2020 року.

Детальний зміст:

1. Аналіз ринку стільникового зв'язку в Україні
1.1. Аналіз тенденцій розвитку ринку стільникового зв'язку в Україні: історія, специфіка, основні чинники, тенденції та проблеми розвитку ринку.
1.2. Кількість і характеристика операторів стільникового зв'язку в Україні (регіони покриття, особливості пропозиції, послуги, ціновий сегмент)
1.3. Частки ринку основних операторів - на підставі кількості користувачів
2. Висновки на підставі проведеного дослідження

Перелік таблиць:

1. Основні характеристики поколінь мобільних мереж
2. Розподіл частот між українськими операторами в результаті 3G-тендера 2015 року
3. Розподіл частот між українськими операторами в результаті 4G-тендерів 2018 року
4. Оператори мобільного зв'язку в Україні, які присутні на ринку на червень 2020 року
5. Тарифи популярних мобільних операторів
6. Фінансові результати діяльності підприємств в 1 кв. 2019 -1 кв. 2020 рр., млрд. грн
7. Методологія та критерії оцінки досліджуваних факторів
8. Оцінка досліджуваних критеріїв для основних операторів ринку
9. Оцінка досліджуваних критеріїв по основних операторів ринку з урахуванням їх вагомості та умовного показника
10. Оцінка конкурентоспроможності основних операторів ринку (груповий показник)

Перелік графіків і діаграм:

1. Площа поширення сигналу в залежності від частоти
2. Розподіл технологій світової мобільного бази користувачів
3. Покриття зв'язку 3-го покоління (3G) в Україні оператора Київстар
4. Покриття зв'язку 3-го покоління (3G) в Україні оператора Водафон Україна
5. Покриття зв'язку 4-го покоління (4G) В Україні оператора Лайфселл
6. Покриття зв'язку 3-го покоління (3G) в Україні оператора Інтертелеком
7. Покриття зв'язку 4-го покоління (4G) в Україні оператора Київстар
8. Покриття зв'язку 4-го покоління (4G) в Україні оператора Водафон Україна
9. Покриття зв'язку 4-го покоління (4G) в Україні оператора Лайфселл
10. Розподіл часток операторів ринку стільникового зв'язку на підставі фінансових результатів діяльності підприємств за підсумками 1 кв. 2020 рр.,%
11. Оцінка часток основних операторів ринку стільникового зв'язку в Україні (груповий показник),%
12. Прогнозний обсяг імпорту мобільних телефонів в Україну в 2020-2024 рр. в натуральному вираженні, млн шт.

Вас може зацікавити

Зв'язатися з нами