Дата підготовки: | Січень 2004 року |
Кількість сторінок: | 26, Arial, 1 інтервал, 10 шрифт |
Графіків і діаграм: | 23 |
Таблиць: | 15 |
Спосіб оплати: | передоплата |
Спосіб отримання: | електронною поштою або кур'єром в електронному або в друкованому вигляді |
Фахівці компанії Pro-Consulting підготували огляд ринку мобільного зв'язку України, в якому розкрито загальна ситуація на ринку в 2002-2003 рр. і його перспективи, а також зазначені основні учасники, в список яких входять такі компанії: «Український Мобільний Зв'язок» (ТМ «УМЗ»), «Київстар», «Голден Телеком», «Українські Радіосистеми» (ТМ WellCom) і «Цифровий Стільниковий зв'язок »(ТМ DCC). Мобільний зв'язок є однією з найприбутковіших в українській телекомунікаційній галузі: доходи операторів мобільного зв'язку за підсумками 2003 року склали 3,834 млрд грн, або 29% всіх доходів від надання послуг зв'язку. У порівнянні з 2002 роком доходи операторів зросли на 43,4%, або на 1,16 млрд грн. Розглянуто динаміку кількості абонентів мобільного зв'язку за 1993-2003 рр. і зазначено, що їх число виросло з 0,5 тис. до 6,5 млн. Проведено розрахунок показника щомісячного доходу з одного користувача (ARPU) за 2003 рік, розмір якого знаходився в межах 10,87-14,37 дол США. Зазначено, що середній ARPU операторів України в 1999-2003 рр. скоротився практично в 7 разів, склавши 12,8 дол США. Незважаючи на бурхливе зростання кількості абонентів в 2003 році, Україна з показником проникнення 13,75% все ще відстає від інших країн Європи. Проведено оцінку часткою ринку основних операторів мобільного зв'язку за кількістю абонентів станом на 1 січня 2004 року, згідно з результатами якої на частку «УМЗ» припадає 51% ринку, «Київстар» - 47%, «Голден Телеком» і WellCom - по 1%.
1. Загальна ситуація.
2. Компанії - учасники ринку.
3. Основні події на ринку мобільного зв'язку в 2003 році.
4. Перспективи розвитку ринку.
5. УМЗ.
6. Київстар.
7. Голден Телеком (підрозділ мобільного зв'язку).
8. УРС.
9. DCC.
10. Ринок додаткових послуг мобільного зв'язку.
11. Тарифна політика операторів мобільного зв'язку в Україні.
12. Порівняння фінансових показників компаній - учасників ринку.
13. Висновки.
1. Кількість абонентів мобільного зв'язку в Україні в 1993 - 2003 роках
2. ARPU в 2003 році
3. Середній ARPU операторів України в 1999 - 2003 роках, долари США
4. Кількість абонентів мобільного зв'язку в деяких Європейських країнах, 2003
5. Абонентські бази операторів мобільного зв'язку в 2003 році, тис. Чол
6. Частки операторів мобільного зв'язку за кількістю абонентів на 1 січня 2004 року
7. Операційні показники операторів мобільного зв'язку за підсумками 2003 року
8. Кількість абонентів мобільного зв'язку України в 2000-2004 роках, тис. Чол
9. Кількість абонентів компанії УМС і динаміка зміни абонентської бази в 1993-2003 роках (GSM + NMT)
10. Абоненти Джинс в серпні - грудні 2003 року
11. Кількість абонентів компанії Київстар та динаміка зміни абонентської бази в 1997-2003 роках
12. Кількість абонентів компанії Голден Телеком і динаміка зміни абонентської бази в 1997-2003 роках
13. Кількість абонентів компанії Українські Радіосистеми і динаміка зміни абонентської бази в 1998-2003 роках
14. Кількість абонентів компанії DCC і динаміка зміни абонентської бази в 1998-2003 роках
15. Основні фінансові показники операторів ринку мобільного зв'язку в 2003 році
1. Доходи від надання послуг стільникового мобільного зв'язку в 2002 і 2003 роках
2. Частка від надання послуг стільникового зв'язку в загальних доходах зв'язку 2002 рік
3. Частка від надання послуг стільникового зв'язку в загальних доходах зв'язку 2003 рік
4. Кількість абонентів мобільного зв'язку в Україні в 1993 - 2003 роках
5. ARPU в 2002-2003 році, долари США
6. Середній ARPU операторів України в 1999 - 2003 роках, долари США
7. Кількість абонентів мобільного зв'язку в країнах Європи і показник проникнення,%, 2003 року
8. Динаміка зростання кількості абонентів операторів мобільного зв'язку в деяких країнах Європи в 2003,%
9. Частки операторів мобільного зв'язку за кількістю абонентів на 1 січня 2004 року
10. Порівняння зростання абонентських баз УМЗ і Київстар у 2003 році
11. Зміна абонентських баз Голден Телеком і WellCom в 2003 році
12. Кількість абонентів мобільного зв'язку України та динаміка зростання абонентської бази в 2000 - 2004 роках
13. Динаміка зростання абонентської бази компанії УМС в 2002 - 2003 роках,%
14. Кількість абонентів компанії УМС і динаміка зміни абонентської бази в 1993-2003 роках (GSM + NMT)
15. Абоненти Джинс в серпні - грудні 2003 року
16. Частка Джинс в абонентській базі УМЗ, другій половині 2003 року
17. Динаміка зміни абонентської бази компанії в 2002 - 2003 роках,%
18. Кількість абонентів компанії Київстар та динаміка зміни абонентської бази в 1997-2003 роках
19. Кількість абонентів компанії Голден Телеком і динаміка зміни абонентської бази в 1997-2003 роках
20. Кількість абонентів компанії Українські Радіосистеми і динаміка зміни абонентської бази в 1998-2003 роках
21. Кількість абонентів компанії DCC і динаміка зміни абонентської бази в 1998-2003 роках
22. Чиста виручка від реалізації своїх послуг, прибуток до оподаткування і EBITDA компанії операторів ринку мобільного зв'язку в 2003 році, тис. Грн
23. Маржа EBITDA операторів ринку мобільного зв'язку за підсумками 2003 року,%