in stock

Аналіз ринку скляної тари для алкогольної промисловості України. 2017 рік

Загальна характеристика
Дата підготовки: Травень 2017 року
Кількість сторінок: 7, Arial, 1 інтервал, 10 кегль
Графіків і діаграм: 6
Таблиць: 3
Спосіб оплати: готівковий або безготівковий розрахунок, передоплата
Спосіб отримання: електронною поштою або кур'єром в електронному або в друкованому вигляді
Мова звіту: російська
3650 грн.
  • Ви можете замовити актуалізацію або адаптацію даного звіту під ваші цілі і завдання, а також придбати частину звіту (не менш 50%) по більш доступній ціні
  • Не знайшли дослідження вашого ринку? Зв'яжіться з нашими консультантами – перейти в контакти
  • Так само ви можете замовити бізнес-план для вашої бізнес-ідеї

Анотація до аналізу ринку:

Основними споживачами на ринку скляної тари є заводи, які виробляють алкогольну продукцію. У зв'язку з цим можна стверджувати, що виробники алкоголю безпосередньо впливають на динаміку розвитку ринку скляної тари.

Хоч в останні роки виробництво алкоголю в Україні показує негативну динаміку, це не говорить про те, що реальне споживання алкоголю в Україні зменшилася, скоріше це є показником підвищення відсотка тіньового сектора на ринку алкогольних напоїв. У світі понад 50% алкогольних напоїв споживається Україною, Росією, Білоруссю і Казахстаном, а близько 40% ринку алкогольних напоїв цих країн знаходиться в тіні.

Ємність ринку скляної тари для алкогольної і слабоалкогольної продукції в Україні мала тенденцію до спаду з 2013 по 2015 рік і відзначилася підйомом ринку в 2016 році на 20,3%. Причиною цьому послужило скорочення експорту скляної тари з України.

Детальний зміст:

1. Загальні тенденції ринку. Ємність ринку склотари для алкопрома України
2. Виробництво склотари. Структура ринку.
3. Зовнішня торгівля на ринку склотари
4. Висновки та прогнозні тенденції ринку

Перелік таблиць:

1. Місткість ринку скляної тари для алкогольної і слабоалкогольної продукції в Україні в 2013-2016 рр., натуральне вираження, млн шт.
2. Місткість ринку безбарвної скляної тари для алкогольної і слабоалкогольної продукції в Україні в 2013-2016 рр., натуральне вираження, млн шт.
3. Місткість ринку кольоровий скляної тари для алкогольної і слабоалкогольної продукції в Україні в 2013-2016 рр., натуральне вираження, млн шт.

Перелік графіків і діаграм:

1. Динаміка виробництва алкогольної і слабоалкогольної продукції в Україні в 2013-2016 рр., натуральне вираження, млн дкл
2. Структура ринку скляної тари для алкогольної продукції в 2013-2016 рр., натуральне вираження,%
3. Структура ринку скляної тари для алкогольної продукції в розрізі походження продукції в 2013-2016 рр., натуральне вираження,%
4. Географічна структура експорту скляної тари для алкогольної продукції в Україні в 2014 і 2016 рр., натуральне вираження,%
5. Географічна структура імпорту скляної тари для алкогольної продукції в Україні в 2014 і 2016 рр., натуральне вираження,%
6. Прогнозні показники розвитку ринку скляної тари для алкогольної продукції в Україні в 2017-2019 рр., натуральне вираження,%

Вас може зацікавити

Зв'язатися з нами