Дата підготовки: | Травень 2017 року |
Кількість сторінок: | 7, Arial, 1 інтервал, 10 кегль |
Графіків і діаграм: | 6 |
Таблиць: | 3 |
Спосіб оплати: | передоплата |
Спосіб отримання: | електронною поштою або кур'єром в електронному або в друкованому вигляді |
Мова звіту: | російська |
Основними споживачами на ринку скляної тари є заводи, які виробляють алкогольну продукцію. У зв'язку з цим можна стверджувати, що виробники алкоголю безпосередньо впливають на динаміку розвитку ринку скляної тари.
Хоч в останні роки виробництво алкоголю в Україні показує негативну динаміку, це не говорить про те, що реальне споживання алкоголю в Україні зменшилася, скоріше це є показником підвищення відсотка тіньового сектора на ринку алкогольних напоїв. У світі понад 50% алкогольних напоїв споживається Україною, Росією, Білоруссю і Казахстаном, а близько 40% ринку алкогольних напоїв цих країн знаходиться в тіні.
Ємність ринку скляної тари для алкогольної і слабоалкогольної продукції в Україні мала тенденцію до спаду з 2013 по 2015 рік і відзначилася підйомом ринку в 2016 році на 20,3%. Причиною цьому послужило скорочення експорту скляної тари з України.
1. Загальні тенденції ринку. Ємність ринку склотари для алкопрома України
2. Виробництво склотари. Структура ринку.
3. Зовнішня торгівля на ринку склотари
4. Висновки та прогнозні тенденції ринку
1. Місткість ринку скляної тари для алкогольної і слабоалкогольної продукції в Україні в 2013-2016 рр., натуральне вираження, млн шт.
2. Місткість ринку безбарвної скляної тари для алкогольної і слабоалкогольної продукції в Україні в 2013-2016 рр., натуральне вираження, млн шт.
3. Місткість ринку кольоровий скляної тари для алкогольної і слабоалкогольної продукції в Україні в 2013-2016 рр., натуральне вираження, млн шт.
1. Динаміка виробництва алкогольної і слабоалкогольної продукції в Україні в 2013-2016 рр., натуральне вираження, млн дкл
2. Структура ринку скляної тари для алкогольної продукції в 2013-2016 рр., натуральне вираження,%
3. Структура ринку скляної тари для алкогольної продукції в розрізі походження продукції в 2013-2016 рр., натуральне вираження,%
4. Географічна структура експорту скляної тари для алкогольної продукції в Україні в 2014 і 2016 рр., натуральне вираження,%
5. Географічна структура імпорту скляної тари для алкогольної продукції в Україні в 2014 і 2016 рр., натуральне вираження,%
6. Прогнозні показники розвитку ринку скляної тари для алкогольної продукції в Україні в 2017-2019 рр., натуральне вираження,%