Аналіз ринку слабоалкогольних енергетиків і тонізуючих напоїв в Україні. 2014 рік

Аналіз ринку слабоалкогольних енергетиків і тонізуючих напоїв в Україні. 2014 рік
Загальна характеристика
Дата підготовки: Січень 2014 року
Графіків і діаграм: 37
Таблиць: 15
Спосіб оплати: передоплата
Спосіб отримання:  електронною поштою або кур'єром
6600 грн.
  • Ви можете замовити актуалізацію або адаптацію даного звіту під ваші цілі і завдання, а також придбати частину звіту (не менш 50%) по більш доступній ціні
  • Не знайшли дослідження вашого ринку? Зв'яжіться з нашими консультантами – перейти в контакти
  • Так само ви можете замовити бізнес-план для вашої бізнес-ідеї

Анотація до аналізу ринку:

Підготовлене аналітиками Компанії Pro-Consulting дослідження ринку слабоалкогольних енергетиків і тонізуючих напоїв містить різноманітну структуровану інформацію щодо ринку. У рамках загальної характеристики ринку зазначено, що датою початку випуску вказаної продукції в Україні є 2007 р. і за минулий період (до 2013 р.) частка енергетиків у загальному обсязі випуску слабоалкогольної продукції змінилася на 20,0 п. п. від 6,8%, при цьому максимум мав місце в 2010 р. (25,8%). Описано негативний вплив алкогольних енергетиків на організм людини. Виявлено фактори впливу на розвиток досліджуваного ринку і висвітлені його основні тенденції. Аналіз компонентів ємності ринку свідчить, що на ринку переважає вітчизняна продукція, при цьому показники експорту знехтувано малі (0,2% виробленої продукції), а частка імпорту зростає: від 0,4% у 2009 р. до 13,0% в 2013 р. Ємність ринку в грошовому вираженні (на відміну від відповідного натурального показника) демонструє стійке зростання, а вищенаведені частки імпорту тут дорівнюють 1,0% і 20,2%, що свідчить про більш високу вартість зарубіжних слабоалкогольних енергетиків. Показано, що частка ринку в грошовому вираженні для ключового оператора – ГК « Нові Продукти» – складає 79,5%, а в натуральних показниках вона ще на 6,5 п. п. вище. Таке ж домінуюче положення займає випускається цим оператором торгова марка Revo Alco Energy. При аналізі зовнішньоекономічної діяльності зазначено, що вищевказана продукція переважає і в структурі експортних поставок. Що ж до напрямів, то в 2012–2013 рр. припинилися поставки до Росії і практично вся продукція була направлена в Молдавію. У потоці імпорту домінує продукція під торговою маркою Jaguar, що випускається в Росії. При висвітленні цінового аспекту ринку показано, що в 2013 р. ціни експорту та імпорту трохи скоротилися, при цьому співвідношення зазначених величин склало 1:1,12. Висвітлено інструменти ринкового просування продукції. Вивчено канали збуту продукції та представлено її асортиментний ряд. Оцінена інвестиційна привабливість ринку. Результати прогнозування свідчать про очікуване зростання показників ємності в середньостроковій перспективі при скороченні темпів приросту.

Детальний зміст:

1. Загальна характеристика ринку слабоалкогольних енергетиків і тонізуючих напоїв
1.1. Опис ринку (історія, специфіка, проблеми)
1.2. Аналіз тенденцій розвитку ринку (з моменту появи ринку до теперішнього часу). Натуральне і грошове вираження.
1.3. Розрахунок ємності ринку. Натуральне і грошове вираження.
1.4. Сегментування ринку (оцінка привабливості сегментів)
2. Виробництво та динаміка реалізації напоїв в Україні на поточний момент, а також прогноз
2.1. Обсяги та динаміка виробництва в натуральних показниках
2.2. Обсяги та динаміка виробництва у вартісних показниках
3. Основні оператори ринку
3.1. Перелік основних операторів ранка та їх опис (асортиментні позиції, цінова політика)
3.2. Структурування операторів (за сегментами, групам, у регіональному розрізі)
3.3. Частки ринку операторів
4. Зовнішня торгівля на українському ринку напоїв (з моменту формування ринку до теперішнього часу поточний період і прогноз на 2014–2016 рр.)
4.1. Експорт (обсяги, структура, ціни, географія поставок за країнами)
4.2. Імпорт (обсяги, структура, ціни, географія поставок за країнами)
5. Державне регулювання ринку
6. Ціна і ціноутворення на ринку напоїв України
6.1. Динаміка цін на продукцію, цінова сегментація
6.2. Опис факторів, що впливають на формування цін
6.3. Собівартість продукції, рентабельність
7. Споживання товару на ринку
7.1. Перевагу споживачів щодо товару, портрет споживача
7.2. Структурування споживача (за смаками; демографічними критеріями; ємністю; типом упаковки.
8. Брендинг та реклама (інструменти просування)
9. Канали збуту продукції (побудова системи розподілу продукції на території України)
10. Асортимент продукції, представленої на ринку України
11. Інвестиційна привабливість галузі, бар’єри виходу
12. Висновки та рекомендації. Прогнозні показники розвитку ринку

Перелік таблиць:

1. Основні фактори впливу на розвиток ринку слабоалкогольних енергетичних напоїв в Україні
2. Динаміка компонентів обсягу ринку слабоалкогольних енергетичних напоїв в Україні в 2008–2013 рр. у натуральному вираженні, млн л
3. Динаміка компонентів обсягу ринку слабоалкогольних енергетичних напоїв в Україні в 2008–2013 рр. у вартісному вираженні, млн грн
4. Регіональна сегментація операторів ринку слабоалкогольних енергетиків в Україні
5. Необхідні процедури для проходження митного контролю при імпорті слабоалкогольних енергетиків і тонізуючих напоїв
6. Приклад телевізійної реклами
7. Витрати на розміщення зовнішньої реклами 
8. Витрати на розміщення реклами в друкованих виданнях (без урахування ПДВ) 
9. Асортиментний ряд слабоалкогольних енергетичних напоїв « Revo Alco Energy »
10. Асортиментний ряд слабоалкогольних енергетичних напоїв « Jaguar»
11. Асортиментний ряд слабоалкогольних енергетичних напоїв « Red Devil »
12. Асортиментний ряд слабоалкогольних енергетичних напоїв « Ten Strike »
13. Загальний SWOT-аналіз на українському ринку алкогольних енергетичних напоїв
14. Ключові фактори успіху на ринку алкогольних енергетичних напоїв
15. Ризики на ринку слабоалкогольних енергетичних напоїв України

Перелік графіків і діаграм:

1. Частка слабоалкогольних енергетичних напоїв у загальній структурі виробництва слабоалкогольних напоїв в Україні в 2007–2013 рр. у натуральному вираженні, %
2. Динаміка обсягів виробництва слабоалкогольних напоїв в Україні у 2007–2013 рр. у натуральному вираженні, млн л
3. Динаміка обсягів виробництва пива в Україні у 2007–20013 рр. у натуральному вираженні, млн л
4. Динаміка основних показників ринку слабоалкогольних енергетичних напоїв в Україні у 2009–2013 рр. у натуральному вираженні, %
5. Динаміка основних показників ринку слабоалкогольних енергетичних напоїв в Україні у 2009–2013 рр. у грошовому вираженні, %
6. Динаміка показників обсягів ринку слабоалкогольних енергетичних напоїв в Україні у 2008–2013 рр. у натуральному вираженні, млн л
7. Динаміка показників обсягів ринку слабоалкогольних енергетичних напоїв в Україні у 2008–2013 рр. у вартісному вираженні, млн грн
8. Сегментація ринку слабоалкогольних енергетичних напоїв в Україні у розрізі походження продукції в 2008–2013 рр. у натуральному вираженні, %
9. Сегментація ринку слабоалкогольних енергетичних напоїв в Україні у розрізі походження продукції, в 2008–2013 рр. у грошовому вираженні, %
10. Сегментація ринку слабоалкогольних енергетичних напоїв в Україні у розрізі виробників у 2008–2013 рр. у натуральному вираженні, %
11. Сегментація ринку слабоалкогольних енергетичних напоїв в Україні в розрізі виробників у 2008–2013 рр. у грошовому вираженні, %
12. Обсяги виробництва слабоалкогольних енергетичних напоїв в Україні в 2007–2013 рр. у натуральному вираженні, млн л
13. Обсяги виробництва слабоалкогольних енергетичних напоїв в Україні в 2007–2013 рр. у вартісному вираженні, млн грн
14. Сегментація операторів ринку слабоалкогольних енергетиків в Україні в розрізі видів діяльності
15. Структура операторів ринку слабоалкогольних енергетичних напоїв України в розрізі обсягів реалізації продукції в натуральному вираженні
16. Частки операторів ринку слабоалкогольних енергетичних напоїв в Україні в 2012–2013 рр. у натуральному вираженні, % і млн л
17. Частки операторів ринку слабоалкогольних енергетичних напоїв в Україні в 2012–2013 рр. у вартісному вираженні, % і млн грн
18. Динаміка експорту слабоалкогольних енергетичних і тонізуючих напоїв із України за підсумками 2009–2013 рр. у натуральному вираженні, млн л
19. Динаміка експорту слабоалкогольних енергетичних і тонізуючих напоїв із України за підсумками 2009–2013 рр. у грошовому вираженні, млн грн
20. Динаміка імпорту слабоалкогольних енергетичних і тонізуючих напоїв в Україну за підсумками 2008–2013 рр. у натуральному вираженні, млн л
21. Динаміка імпорту слабоалкогольних енергетичних і тонізуючих напоїв в Україну за підсумками 2008–2013 рр. у грошовому вираженні, млн грн
22. Структура імпорту слабоалкогольних енергетиків за ТМ в Україні за підсумками 2012–2013 року, %
23. Динаміка цін виробників на слабоалкогольні енергетики в Україні в 2008–2013 рр., грн / л
24. Динаміка імпортних цін на продукцію за підсумками 2008–2013 рр., грн / л
25. Динаміка експортних цін на продукцію за підсумками 2008–2013 рр., грн / л
26. Структура витрат на виробництво слабоалкогольних енергетиків і тонізуючих напоїв в Україні, %
27. Регіональна структура розташування потенційних споживачів слабоалкогольних енергетиків і тонізуючих напоїв в обласних центрах України (віком 15–25 років), тис. осіб
28. Структура населення країни станом на 1 січня 2014 р. у розрізі вікових груп
29. Структура реалізації слабоалкогольних енергетиків і тонізуючих напоїв у розрізі обсягу тари, %
30. Структура реалізації слабоалкогольних енергетиків і тонізуючих напоїв у розрізі типу тари в 2013 р., %
31. Структура факторів, що впливають на вибір продукції, %
32. Структура споживання слабоалкогольних енергетичних напоїв в Україні в 2013 р., %
33. Регіональна структура місячних витрат середньостатистичної сім’ї на алкоголь за підсумками 2013 р., %
34. Структура збуту продукції на внутрішній і зовнішній ринки за підсумками 2009–2013 рр., %
35. Структура каналів збуту слабоалкогольних енергетиків і тонізуючих напоїв в Україні, %
36. Прогноз ємності ринку алкогольних енергетичних напоїв в Україні в 2014–2016 рр. у натуральному вираженні, млн л
37. Прогноз ємності ринку алкогольних енергетичних напоїв в Україні в 2014–2016 рр. у грошовому вираженні, млн грн

Вас може зацікавити

Зв'язатися з нами