in stock

Аналіз українського ринку енергетичних напоїв. 2012 рік

Загальна характеристика
Дата підготовки: Серпень 2012 року
Кількість сторінок: 62, Arial, 1 інтервал, 10 шрифт
Графіків і діаграм: 55
Таблиць: 21
Спосіб оплати: готівковий/безготівковий розрахунок, в тому числі банківською картою, передоплата
Спосіб отримання: електронною поштою або кур'єром
4800 грн.
  • Ви можете замовити актуалізацію або адаптацію даного звіту під ваші цілі і завдання, а також придбати частину звіту (не менш 50%) по більш доступній ціні
  • Не знайшли дослідження вашого ринку? Зв'яжіться з нашими консультантами – перейти в контакти
  • Так само ви можете замовити бізнес-план для вашої бізнес-ідеї

Анотація до аналізу ринку:

Підготовлений аналітиками компанії Pro-Consulting аналіз українського ринку енергетичних напоїв містить відомості про динаміку основних показників виробництва, експорту / імпорту і в цілому ємності ринку, що дозволяють зробити висновок про ситуацію на ньому. На українському ринку ця продукція з’явилася в 2002 р. (уперше у світі – в Японії, у 1962 р.). Частка сегмента безалкогольних енергетичних напоїв у структурі безалкогольних напоїв у 2011 р. склала 1,9%, а слабоалкогольних – відповідно, 23,3%. Відмічені високі темпи приросту ринку, зумовлені його ненасиченістю, переходом на тару більшого об’єму, виходом нових торгових марок у низькому ціновому сегменті. Проаналізована зростаюча ємність ринку та її компоненти за безалкогольним (54% ринку в 2011 р. у натуральному вираженні та 62,4% у грошовому) і слабоалкогольним (відповідно, 46% і 37,6%) сегментами, зазначені висока частка вітчизняної продукції на ринку і в цілому більш ніж на порядок перевищення імпорту над експортом. Викладено процедури для проходження митного контролю при імпорті. Описано основні оператори з зазначенням їх частки ринку, асортиментної пропозиції, цінової політики. Детально проаналізовані аспекти зовнішньої торгівлі. У структурі експорту переважає торгова марка Non Stop, а в географічному розрізі домінують поставки до Молдови. Що стосується імпорту, то серед брендів безумовно лідирує безалкогольний енергетичний напій Red Bull, що поставляється з Австрії. Розглянуто питання ціноутворення. За даними за 4 міс. 2012 р. у безалкогольному сегменті ціни вітчизняних виробників (7,56 грн / л) перевищили ціни експортерів (6,41 грн / л), але залишаються в 1,5 раза меншими, ніж у імпортерів. У слабоалкогольному сегменті всі ціни стійко ростуть. Проаналізовано собівартість і рентабельність продукції. Виконано структурування споживання за різними критеріями (вік споживача, його фінансовий стан, ціновий сегмент тощо). Вивчено інструменти просування продукції на ринку, при цьому особливу увагу приділено рекламі. Описана система розподілу продукції в західних країнах і в Україні, охарактеризовано основних імпортерів і дистриб’юторів імпортної продукції. Виконано класифікацію енергетичних напоїв, розглянуто їх склад. Результати середньострокового прогнозування свідчать про очікуване зростає показників, при цьому темпи приросту безалкогольного сегмента в цілому будуть вище. Оцінені ризики ринку та його інвестиційна привабливість.

Детальний зміст:

1. Загальна характеристика ринку енергетичних напоїв
1.1 Опис ринку (історія, специфіка, проблеми)
1.2 Аналіз тенденцій розвитку ринку в 2008-2012 рр.
1.3 Загальні показники ринку, розрахунок ємкості ринку в 2008-2012 рр. (в грошовому та натуральному вираженні)
1.4 Структурування і сегментування ринку (оцінка привабливості сегментів)
2. Державне регулювання ринку
3. Виробництво і динаміка реалізації енергетичних напоїв в Україні в 2008-2012 рр.
3.1 Обсяг і динаміка виробництва в кількісних показниках
3.2 Обсяг і динаміка реалізації в вартісних показниках
4. Основні оператори ринку енергетичних напоїв
4.1 Перелік основних операторів ринку і їх опис (асортиментні позиції, цінова політика)
4.2 Структурування операторів (по сегментах, групах, регіонально)
4.3 Долі ринку основних операторів ринку
5. Зовнішня торгівля на українському ринку енергетичних напоїв в 2008-2012 рр.
5.1 Експорт (обсяги, структура, ціни, географія поставок по країнах)
5.2 Імпорт (обсяги, структура, ціни, географія поставок по країнах)
6. Ціна та ціноутворення на ринку енергетичних напоїв України
6.1 Динаміка цін на продукцію, цінова сегментація 
6.2 Опис факторів, які впливають на формування ціни, структура
6.3 Собівартість продукції, рентабельність
7. Споживання товару на ринку
7.1 Вподобання споживачів відносно товару, портрет споживача
7.2 Структурування споживання (за смаками, за демографічними критеріями) 
8. Брендинг і реклама (інструменти просування)
9. Канали збуту продукції (побудова системи розподілу продукції на території України)
10. Асортимент продукції, що представляється на ринку енергетичних напоїв України
11. Висновки та рекомендації. Прогнозні показники на 2012-2015 рр.
12. Інвестиційна привабливість галузі, бар’єри входження на ринок

Перелік таблиць:

1. Основні фактори впливу на розвиток ринку енергетичних напоїв в Україні
2. Ємкість ринку енергетичних напоїв в 2008-2012 рр., в натуральному вираженні, тис. л
3. Ємкість ринку енергетичних напоїв в 2008-2012 рр., в грошовому вираженні, тис. грн.
4. Необхідні процедури для проходження митного контролю при імпорті енергетичних напоїв
5. Обсяги виробництва енергетичних напоїв в 2008-2012 рр., в натуральному вираженні, тис. л
6. Обсяги виробництва енергетичних напоїв в 2008-2012 рр., в грошовому вираженні, тис. грн.
7. Обсяги експорту енергетичних напоїв в 2008-2012 рр., в натуральному вираженні, тис. л
8. Обсяги експорту енергетичних напоїв в 2008-2012 рр., в грошовому вираженні, тис. грн.
9. Обсяги імпорту енергетичних напоїв в 2008-2012 рр., в натуральному вираженні, тис. л
10. Обсяги імпорту енергетичних напоїв в 2008-2012 рр., в грошовому вираженні, тис. грн.
11. Темп приросту цін безалкогольних енергетичних напоїв в 2008-2012 рр., %
12. Динаміка цін  слабоалкогольних енергетичних напоїв в 2008-2012 рр., %
13. Середні ціни на енергетичні напої в роздрібних торгових мережах в Україні в розрізі брендів за даними на серпень 2012 р., грн.
14. Сегментування споживачів енергетичних напоїв українського ринку
15. Середній рівень заробітної плати в Україні в розрізі регіонів в 1 пол. 2012 р., грн. на 1 штатного працівника в місяць
16. Основні імпортери і дистриб'ютори імпортної продукції, яка представлена на ринку України в 2011 р.
17. Основні імпортери і дистриб'ютори імпортної продукції, яка представлена на ринку України за 4  міс. 2012 р.
18. Склад основних енергетичних напоїв, які представлені на ринку України (на 100 г продукту)
19. Загальний SWOT-аналіз на українському ринку енергетичних напоїв
20. Ключові фактори успіху на ринку енергетичних напоїв
21. Ризики на ринку енергетичних напоїв України

Перелік графіків і діаграм:

1. Доля безалкогольних енергетичних напоїв в загальній структурі виробництва безалкогольних напоїв (БАН) в 2009-2012 рр., в натуральному вираженні, %
2. Доля слабоалкогольних енергетичних напоїв в загальній структурі виробництва слабоалкогольних напоїв в 2009-2012 рр., в натуральному вираженні, %
3. Доля енергетичних напоїв в загальній структурі виробництва слабоалкогольних та безалкогольних напоїв в 2009-2012 рр., в натуральному вираженні, %
4. Виробництво основних товарів-замінників енергетичних напоїв на ринку України в 2009-2012 рр., в натуральному вираженні, тис. дал
5. Динаміка основних показників ринку енергетичних напоїв в 2009-2012 рр., в натуральному вираженні, %
6. Динаміка основних показників ринку енергетичних напоїв в 2009-2012 рр., в грошовому вираженні, %
7. Динаміка ємкості ринку енергетичних напоїв в 2008-2012 рр., в натуральному вираженні, тис. л
8. Динаміка ємкості ринку енергетичних напоїв в 2008-2012 рр., в грошовому вираженні, тис. грн.
9. Структура ринку безалкогольних енергетичних напоїв в розрізі походження продукції в 2010-2012 рр., в натуральному вираженні, %
10. Структура ринку безалкогольних енергетичних напоїв в розрізі походження продукції в 2010-2012 рр., в грошовому вираженні, %
11. Структура ринку слабоалкогольних енергетичних напоїв в розрізі походження продукції в 2010-2012 рр., в натуральному вираженні, % 
12. Структура ринку слабоалкогольних енергетичних напоїв в розрізі походження продукції в 2010-2012 рр., в грошовому вираженні, % 
13. Структура ринку енергетичних напоїв в розрізі походження продукції в 2010-2012 рр., в натуральному вираженні, % 
14. Структура ринку енергетичних напоїв в розрізі походження продукції в 2010-2012 рр., в грошовому вираженні, %
15. Структура ринку енергетичних напоїв в розрізі видів продукції в 2010-2012 рр., в натуральному вираженні, % 
16. Структура ринку енергетичних напоїв в розрізі видів продукції в 2010-2012 рр., в грошовому вираженні, % 
17. Динаміка обсягів виробництва енергетичних напоїв в 2008-2012 рр., в натуральному вираженні, тис. л
18. Динаміка обсягів виробництва енергетичних напоїв в 2008-2012 рр., в грошовому вираженні, тис. грн.
19. Цінова сегментація основних операторів ринку безалкогольних енергетичних напоїв станом на серпень 2012 р.
20. Структура основних операторів ринку в розрізі обсягів реалізованної продукції в 2011 р., в натуральному вираженні
21. Долі ринку основних операторів в сегменті слабоалкогольних енергетичних напоїв в 2010-2012 рр., в натуральному вираженні, %
22. Долі ринку основних операторів в сегменті слабоалкогольних енергетичних напоїв в 2010-2012 рр., грошовому вираженні, %
23. Долі ринку основних операторів в сегменті безалкогольних енергетичних напоїв в 2011 р., в натуральному вираженні, %
24. Долі ринку основних ТМ в сегменті безалкогольних енергетичних напоїв в 2011 р., в натуральному вираженні, %
25. Динаміка експорту енергетичних напоїв в 2008-2012 рр., в натуральному вираженні, тис. л
26. Динаміка експорту енергетичних напоїв в 2008-2012 рр., в грошовому вираженні, тис. грн.
27. Структура експорту енергетичних напоїв в розрізі їх типу (слабоалкогольні/безалкогольні) в 2010-2011 рр. і за підсумками 4 міс. 2012 р., в натуральному вираженні, %
28. Структура експорту енергетичних напоїв в розрізі їх типу (слабоалкогольні/безалкогольні) в 2010-2011 рр. і за 4 міс. 2012 р., в грошовому вираженні, %
29. Структура експорту безалкогольних енергетичних напоїв в розрізі брендів в 2010 р., в натуральному і грошовому вираженні, %
30. Структура експорту безалкогольних енергетичних напоїв в розрізі брендів в 2011 р., в натуральному і грошовому вираженні, %
31. Структура експорту безалкогольних енергетичних напоїв в розрізі брендів за 4 міс. 2012 р., в натуральному і грошовому вираженні, %
32. Регіональна структура експорту безалкогольних енергетичних напоїв в 2011 р., в натуральному і грошовому вираженні, %
33. Регіональна структура експорту слабоалкогольних енергетичних напоїв в 2011 р.,  в натуральному і грошовому вираженні, %
34. Регіональна структура експорту безалкогольних енергетичних напоїв за 4 міс. 2012 р., в натуральному і грошовому вираженні, %
35. Динаміка імпорту енергетичних напоїв в 2008-2012 рр., в натуральному вираженні, тис. л
36. Динаміка імпорту енергетичних напоїв в 2008-2012 рр., в грошовому вираженні, тис. грн.
37. Структура імпорту енергетичних напоїв в розрізі їх типу (слабоалкогольні/безалкогольні) в 2010-2011 рр. і за 4 міс. 2012 р., в натуральному вираженні, %
38. Структура імпорту енергетичних напоїв в розрізі їх типу (слабоалкогольні/безалкогольні) в 2010-2011 рр. і за 4 міс. 2012 р., в грошовому вираженні, %
39. Структура імпорту енергетичних напоїв в розрізі брендів в 2010 р., в натуральному і грошовому вираженні, %
40. Структура імпорту енергетичних напоїв в розрізі брендів в 2011 р., в натуральному і грошовому вираженні, %
41. Структура імпорту енергетичних напоїв в розрізі брендів за 4 міс. 2012 р., в натуральному і грошовому вираженні, %
42. Регіональна структура імпорту безалкогольних енергетичних напоїв в 2011 р., в натуральному і грошовому вираженні, %
43. Регіональна структура експорту безалкогольних енергетичних напоїв за 4 міс. 2012 р., в натуральному і грошовому вираженні, %
44. Динаміка цін безалкогольних енергетичних напоїв в 2008-2012 рр., грн./л
45. Динаміка цін слабоалкогольних енергетичних напоїв в 2008-2012 рр., грн./л
46. Цінова сегментація на ринку енергетичних напоїв України станом на серпень 2012 р.
47. Структура основних витрат на виробництво енергетичних напоїв в Україні в 2011 р., %
48. Структура населення країни за станом на 1 січня 2012 р., в розрізі вікових груп
49. Регіональна структура населення країни станом на 1 січня 2012 р. з виділенням цільового сегмента
50. Структура каналів збуту енергетичних напоїв в Західних країнах і в Україні
51. Доля збуту безалкогольних енергетичних напоїв на зовнішній і внутрішній ринок в 2008-2012 рр., в натуральному вираженні, %
52. Доля збуту безалкогольних енергетичних напоїв на зовнішній і внутрішній ринок в 2008-2012 рр., в натуральному вираженні, %
53. Доля збуту слабоалкогольних енергетичних напоїв на зовнішній і внутрішній ринок  в 2008-2012 рр., в натуральному вираженні, %
54. Доля збуту слабоалкогольних енергетичних напоїв на зовнішній і внутрішній ринок  в 2008-2012 рр., в грошовому вираженні, %
55. Прогнозні показники розвитку ринку енергетичних напоїв в 2012-2015 рр., в натуральному вираженні, %

Вас може зацікавити

Зв'язатися з нами