in stock

Аналіз ринку автотоварів в Україні. 2016 рік

Загальна характеристика
Дата підготовки: Квітень 2016 року
Кількість сторінок:  48, Arial, 1 интервал, 10 шрифт
Графіків і діаграм: 7
Таблиць: 18
Спосіб оплати: готівковий/безготівковий розрахунок, в тому числі банківською карткою, передоплата
Спосіб отримання:  електронною поштою або кур'єром
Мова звіту: Російська
8700 грн.
  • Ви можете замовити актуалізацію або адаптацію даного звіту під ваші цілі і завдання, а також придбати частину звіту (не менш 50%) по більш доступній ціні
  • Не знайшли дослідження вашого ринку? Зв'яжіться з нашими консультантами – перейти в контакти
  • Так само ви можете замовити бізнес-план для вашої бізнес-ідеї

Анотація до аналізу ринку:

Ринок автотоварів розвивається динамічно, постійно поповнюється різними новинками від різних виробників. Основну частку на ринку займає продукція імпортного виробництва у зв'язку з її більш високою якістю і поліпшеними характеристиками в порівнянні з вітчизняними аналогами. Українські підприємства роблять спроби поліпшити технології виробництва автомобільних товарів. Однак до стримуючих чинників як і раніше відносяться застарілі технології, знос виробничого обладнання і т.д. Ці фактори звичайно ж заважають розвитку автоіндустрії і забезпечення ринку якісними автотоварами. У зв'язку з цим існує проблема недовантаження виробничих потужностей ключових українських виробників. Наприклад, раніше в середньому по ринку, завантаженість виробничих потужностей знаходилось на рівні 40%. З одного боку це говорить про потенціал розвитку, з іншого - про слабкі конкурентні позиції українських підприємств.

Детальний зміст:

1. Загальна характеристика ринку автотоварів України (в розрізі категорій: автохімія, автокосметика, промислові засоби для автомийок, антифриз для системи опалення)
1.1 Опис ринку в 2013-2015 рр. (історія розвитку, специфіка та проблеми, які існують на ринку)
1.2 Загальні показники, розрахунок ємності ринку в натуральному і грошовому вираженні в 2013-2015 рр. (2015 р.-оцінка) в загальному, в розрізі сегментів (автохімія, автокосметика, промислові засоби для автомийок, антифриз для системи опалення)
1.3 Сегментація та структура ринку (виявлення найбільш привабливих сегментів в розрізі основних напрямків і підсегментів - за наявністю інформації на основі бази ЗЕД), цінова сегментація в розрізі основних (автохімія, автокосметика, промислові засоби для автомийок, антифриз для системи опалення) 
2. Виробництво і динаміка реалізації продукції на ринку України
2.1 Обсяг виробництва і реалізації в кількісних показниках в 2013-2015 рр. - оціночно
2.2 Обсяг виробництва і реалізації в грошових показниках в 2013-2015 рр. - оціночно
3. Основні оператори на українському ринку автотоварів за сегментами (автохімія, автокосметика, промислові засоби для автомийок, антифриз для системи опалення)
3.1 Перелік основних операторів ринку (виробники - розрахунки, імпортери - 2015 рік) і їх опис (характеристика, асортимент, долі ТМ на підставі даних по імпорту, виділення долі ТМ EXOL в структурі імпорту). Топ-5 по кожному з 4-х сегментів
3.2 Структурування операторів (за 4-ма основними сегментами та регіонально)
3.3 Ступінь конкуренції та ризики
4. Зовнішня торгівля в 2013-2015 рр. (за 4-ма сегментами)
4.1 Експорт (обсяг, структура, ціни, географія поставок по країнах)
4.2 Імпорт (обсяг, структура, ціни, географія поставок по країнах)
5. Ціна та ціноутворення на ринку автотоварів в 2013-2015 рр.
5.1 Динаміка цін на продукцію в 2013-2015 рр. (середні ціни за 4-ма сегментами)
5.2 Опис факторів, які впливають на формування цін, структура
6. Споживання на ринку автотоварів України загалом
6.1 Вподобання споживачів щодо товарів, портрет споживача
6.2 Структурування та сегментація споживачів (за уподобаннями, ціновими сегментами, асортиментом, віком автомобіля - (комерційні + легкові) у розрізі регіонів)
7. Аналіз каналів збуту продукції на українському ринку загалом (виділення найбільш привабливих каналів збуту, у т. ч. для автомийок) - оціночно
8. Асортимент продукції, який представлений на ринку
9. Брендинг та реклама на українському ринку автомобільних товарів (основні інструменти просування, залучення споживачів)
10. Висновки та рекомендації. Прогнозні показники розвитку ринку в 2016-2018 рр.
11. Інвестиційна привабливість галузі
11.1 SWOT-аналіз ринкового напрямку (виявлення загроз та можливостей на ринку)
11.2 Існуючі ризики та бар'єри входу на ринок
 

Перелік таблиць:

1. Динаміка зміни ємкості ринку автотоварів за основними сегментами та антифризу для системи опалення України в 2013-2015 рр., в натуральному вираженні, т
2. Динаміка зміни ємкості ринку автотоварів України в 2013-2015 рр., в грошовому вираженні, млн. грн.
3. Структура основних сегментів ринку автотоварів України
4. Динаміка виробництва автотоварів в Україні за 2013-2015 рр., в натуральному вираженні, тис. т
5. Динаміка виробництва автотоварів в Україні за 2013-2015 рр., в грошовому вираженні, млн. грн.
6. Основні оператори українського ринку
7. Доля основних операторів українського ринку автотоварів в 2015 р. (оціночно), в грошовому вираженні, %
8. Основні українські виробники автокосметики та автохімії за результатами 2014 р., в грошовому вираженні, тис. грн.
9. Топ-5 торгових марок в 3-х основних сегментах автотоварів та антифризу для систем опалення в Україні в 2015 р., в натуральному вираженні, %
10. Динаміка експорту автотоварів в розрізі основних сегментів з України за 2013-2015 рр., в натуральному вираженні, т
11. Динаміка експорту автотоварів в розрізі основних сегментів з України за 2013-2015 рр., в грошовому вираженні, тис. грн.
12. Динаміка імпорту автотоварів і антифризу для опалювальних систем в Україні за 2013-2015 рр., в натуральному вираженні, т
13. Динаміка імпорту автотоварів і антифризу для опалювальних систем в Україні за 2013-2015 рр., в грошовому вираженні, тис. грн.
14. Структура імпорту автотоварів в Україні в 2015 р., в натуральному  і грошовому вираженні
15. Обсяг імпорту та доля WOG і KLO в структурі імпорту в Україну групи товарів "Автохімія" в 2015 р.
16. Використання автохімії серед власників автомобілів залежно від віку транспортного засобу, %
17. Динаміка зміни середнього віку парку легкових і легких комерційних автомобілів по регіонах України станом на початок 2014-2016 рр.
18. SWOT-аналіз ринкового напрямку

Перелік графіків і діаграм:

1. Динаміка зміни ємкості ринку автотоварів України в 2013-2015 рр.
2. Динаміка зміни структури ринку автотоварів у розрізі основних сегментів в Україні в 2013-2015 рр., в грошовому вираженні, %
3. Динаміка зміни структури імпорту ключових підсегментів «Автокосметики» в Україні в 2013-2015 рр., в натуральному вираженні, т
4. Динаміка зміни структури імпорту ключових підсегментів «Автохімії» в Україні в 2013-2015 рр., в натуральному вираженні, т
5. Динаміка зміни структури імпорту ключових підсегментів «Коштів для автомийок» в Україні в 2013-2015 рр., в натуральному вираженні, т
6. Динаміка зміни структури ринку автотоварів та антифризу для системи опалення в Україні по цінової сегментації в 2014-2015 рр., в натуральному вираженні, грн./кг
7. Основні оператори ринку автокосметики та автохімії в Україні в 2015 р. (оціночно), в грошовому вираженні
8. Основні оператори ринку промислових засобів для автомийок та антифризу для систем опалення в Україні в 2015 р., в грошовому вираженні
9. Регіональна структура операторів ринку автотоварів в Україні за 2015 р., в грошовому вираженні, %
10. Динаміка експорту автотоварів і антифризу для системи опалення з України в 2013-2015 рр.
11. Структура експорту автотоварів за основними сегментами з України в 2013-2015 рр., в натуральному вираженні, %
12. Структура експорту автотоварів за основними сегментами з України в 2013-2015 рр., в грошовому вираженні, %
13. Данаміка експортних цін на автотовари з України в розрізі основних сегментів і антифризу системи опалення в 2013-2015 рр., грн./кг
14. Динаміка географії експорту автокосметики з України за 2013-2015 рр., в грошовому вираженні, %
15. Динаміка географії експорту автохімії з України за 2013-2015 рр., в грошовому вираженні, %
16. Динаміка географії експорту засобів для автомийок з України за 2013-2015 рр., в грошовому вираженні, %
17. Динаміка імпорту автотоварів і антифризу для системи опалення в Україні за 2013-2015 рр.
18. Структура імпорту тосола і антифризу в Україну в 2015 р., в натуральному вираженні, %
19. Динаміка імпорту автотоварів в Україні в розрізі основних сегментів за 2013-2015 рр.
20. Структура імпорту по основних сегментах ринку автотоварів в Україні в 2013-2015 рр., в натуральному вираженні, %
21. Структура імпорту по основних сегментах ринку автотоварів в Україні в 2013-2015 рр., в грошовому вираженні, %
22. Динаміка імпортних цін на автотовари в Україні за 2013-2015 рр., в грошовому вираженні, грн./кг
23. Динаміка імпортних цін на автотовари в Україні в розрізі основних сегментів за 2013-2015 рр., грн./кг
24. Динаміка географії імпортних поставок автокосметики в Україні за 2013-2015 рр., в грошовому вираженні, %
25. Динаміка географії імпортних поставок автохімії в Україну за 2013-2015 рр., в грошовому вираженні, %
26. Динаміка географії імпортних поставок промислових засобів для миття в Україні за 2013-2015 рр., в грошовому вираженні, %
27. Динаміка географії імпортних поставок антифризу для системи опалення в Україні за 2013-2015 рр., в грошовому вираженні, %
28. Структура імпорту в розрізі підсегментів за 2015 р., в натуральному вираженні, т
29. Структура імпорту ЗМ Україна, ТОВ в розрізі підсегментів за 2015 р., в натуральному та грошовому вираженні
30. Структура імпорту  «Авто Стандард Україна», ТОВ в розрізі підсегментів за 2015 р., в натуральному та грошовому вираженні
31. Структура імпорту «Камион-Оил», ТОВ в розрізі підсегментів за 2015 р., в натуральному та грошовому вираженні
32. Динаміка структури імпорту автотоварів в Україну по основних імпортерах в 2013-2015 рр., в грошовому вираженні, %
33. Динаміка зміни цін на продукцію, що досліджується в 2013-2015 рр. (за сегментами), грн./кг  (на підставі імпорту)
34. Канали реалізації автотоварів в Україні в 2014-2015 рр., %
35. Канали реалізації антифризів для опалення в Україні в 2014-2015 рр., %
36. Сегментація ринку реклами автотоварів України в 2015 р., %
37. Прогнозні показники ємкості ринку в розрізі досліджуваних сегментів в Україні в 2016-2018 рр., тонн

Вас може зацікавити

Зв'язатися з нами