Дата підготовки: | Серпень 2014 року |
Кількість сторінок: | 22 |
Графіків і діаграм: | 16 |
Таблиць: | 8 |
Спосіб оплати: | передоплата |
Спосіб отримання: | електронною поштою або кур'єром |
Мова звіту: | Російська |
Український ринок санітарно-гігієнічних виробів – один із небагатьох, що демонструють позитивні показники розвитку в поточному році – представлений в огляді, створеному аналітиками компанії Pro-Consulting, двома своїми основними сегментами (туалетний папір і паперові рушники). При цьому в загальній ємності цих двох позицій частка першої за 5 місяців поточного року становить 91,9%, що на 1,8 в. п. більше, ніж за аналогічний період попереднього року. В цілому ж ринок є полісегментним, і на ньому ще присутні паперові серветки та носові хустки. Огляд містить загальну характеристику напряму, аналіз тенденцій його розвитку за період 2013 – травень 2014 і результати середньострокового прогнозування. Основними напрямами аналізу є ресурсна база, можливості появи на ринку нових гравців, ціноутворення. Показано, що за сегментом туалетного паперу ринок орієнтований переважно на вітчизняного виробника, з-за кордону надходить близько 6% виробів і це ціновий сегмент преміум. Серед зарубіжних компаній-лідерів виділяється шведська SCA Hygiene Products, частка якої в імпорті цього року склала 58,1%. Паперові ж рушники – відносно нова продукція, її сегмент істотно формують імпортні поставки. При цьому важливо, що за 5 місяців поточного року частка імпорту впала на 17,0 п. п. до АППГ. Лідером серед постачальників є та сама шведська компанія з показником 24,5%. Серед вітчизняних виробників лідерами є ПАТ «Київський картонно-паперовий комбінат» (61,4% у сегменті туалетного паперу і 36,8% – у рушниках) і ПАТ «Кохавинська паперова фабрика» (відповідно, 12,5% і 38,6% ). Зазначено, що ці два оператора є і найбільшими виробниками паперової сировини для виробництва санітарно-гігієнічних виробів в Україні. Подана детальна класифікація використовуваних для цього сортів макулатури, а збільшення обсягів її переробки проілюстровано скороченням частки імпортованої сировини. Показано, що експертні оцінки впливу окремих факторів міняються в діапазоні 1–16 балів. Викладено ризики ринку, результати аналізу яких, а також оцінки конкурентного середовища дозволили сформулювати рекомендації для вітчизняних операторів. Очікується стійке нарощування в середньостроковій перспективі (2014–2017 гг.) ємності ринку, приріст до результату 2013 р. складе 61,4%, при цьому до кінця прогнозного періоду темпи сповільняться.
1. Основні характеристики ринку санітарно-гігієнічних виробів
1.1. Ємність ринку санітарно-гігієнічних виробів за 2013 – 5 міс. 2014 рр.
1.2. Аналіз ресурсної бази
1.3. Аналіз можливості появи нових гравців на ринку
2. Аналіз динаміки цін на продукцію, визначення ключових принципів ціноутворення
3. Загальний аналіз тенденцій ринку, динаміка окремих сегментів
1. Ємність ринку туалетного паперу в 2013 – 5 міс. 2014 рр., натуральне вираження і грошове вираження
2. Ємність ринку паперових рушників в 2013 – 5 міс. 2014 рр., натуральне і грошове вираження
3. Виробництво паперу для виготовлення санітарно-гігієнічних серветок, рушників тощо у 2013 – 5 міс. 2014 рр., натуральне вираження, тонн
4. Динаміка експорту та імпорту вторинної сировини для виробництва паперу в 2013 – 5 міс. 2014 рр., натуральне і грошове вираження
5. Класифікація сортів макулатури, використовуваної при виробництві туалетного паперу і паперових рушників
6. Основні параметри оцінки конкурентного середовища на ринку туалетного паперу і паперових рушників України
7. Оцінювання конкурентного середовища на ринку туалетного паперу і паперових рушників України
8. Результати оцінювання конкурентного середовища на ринку туалетного паперу і паперових рушників України
1. Структура ринку туалетного паперу в розрізі походження продукції (вітчизняна / імпортна) у 2013 – 5 міс. 2014 рр., натуральне вираження
2. Частки основних імпортерів туалетного паперу в 2013 – 5 мес.2014 рр., натуральне вираження, %
3. Частки основних вітчизняних виробників туалетного паперу за 2013 – 5 міс. 2014 рр., натуральне вираження, %
4. Структура ринку паперових рушників в розрізі походження продукції (вітчизняна / імпортна) у 2013 – 5 міс. 2014 рр., натуральне вираження
5. Частки основних імпортерів паперових рушників у 2013 – 5мес.2014 рр., натуральне вираження, %
6. Частки основних вітчизняних виробників паперових рушників за 5 міс. 2013 – 5 міс. 2014 рр., натуральне вираження, %
7. Загальна ємність ринку туалетного паперу і паперових рушників у натуральному і грошовому вираженні в 2013 – 5 міс. 2014 рр.
8. Частки виробництва паперу для виготовлення санітарно-гігієнічних засобів основними операторами в 2013р., %
9. Динаміка зміни ціни на целюлозно-паперову продукцію за період січень – травень 2012 –2014 рр., %
10. Динаміка зміни ціни зовнішньої торгівлі на туалетний папір у 2013 – 5 міс. 2014 рр., тис. грн / тонну
11. Динаміка зміни ціни зовнішньої торгівлі на паперові рушники в 2013 – 5 міс. 2014 рр., тис. грн / тонну
12. Середня ціна туалетного паперу (без ПДВ) основних операторів вітчизняного ринку за 5 міс. 2014 р., грн / рулон
13. Середня ціна паперових рушників (без ПДВ) основних операторів вітчизняного ринку за 5 міс. 2014 р., тис. грн / тонну
14. Споживча оцінка основних ТМ туалетного паперу за 5 міс. 2014 р., балів
15. Динаміка зміни тарифів на постачання електроенергії, газу, пари та кондиційованого повітря в 2014 р, %
16. Прогнозні показники виробництва туалетного паперу і паперових рушників у 2014–2017 рр., тонн