Дата підготовки: | Вересень 2015 року |
Кількість сторінок: | 30, Arial, 1 інтервал, 10 шрифт |
Графіків і діаграм: | 31 |
Таблиць: | 6 |
Спосіб оплати: | передоплата |
Спосіб отримання: | електронною поштою або кур'єром |
Мова звіту: | російська |
Ринок поліграфії, гофротари, а також виробів для ЗМІ в Азербайджані представлений широким асортиментом продукції. Вироби з гофротари застосовуються в споживчих, виробничих і транспортних цілях. Їх основними споживачами є виробники різних товарів і логістичні компанії. Перевагою даної пакувальної тари є безвідходність її виробництва: виготовлення здійснюється, як правило, з вже перероблених продуктів, що значно зменшує витрати на сировину.
Баку сьогодні - центр ділового життя країни. Незважаючи на те, що в столиці існує величезна кількість пропозицій поліграфічних послуг, існує і попит на них.
Наступним сегментом ринку є виробництво паперових пакетів. Їх основні споживачі - роздрібні магазини, так як паперові пакети - один з найефективніших видів рекламоносіїв. Їх перевага над поліетиленовими аналогами полягають в органічності і натуральності, що є трендом в усьому світі.
Частина ринку належить виробництву паперу для друкованих ЗМІ. До переліку паперових ЗМІ в які входять газети і журнальні видання. Крім цього є і книгодрукування.
Специфікою ринку є переважно внутрішнє виробництво даних товарів. Малі обсяги експорту, а також невелика кількість імпортного продукту на ринку можна розглядати з різних сторін. З одного - у виробника обмежений збут. З іншого боку вітчизняний продукт буде дешевше імпортного, його доставка до замовника займе меншу кількість часу.
Існує ряд факторів впливу на ринок, як зовнішніх, так і внутрішніх, серед яких фіскальний тиск і надмірне державне регулювання галузі.
1. Загальна характеристика ринку
1.1 Опис ринку ( історія розвитку, специфіка, проблеми, фактори впливу на ринок)
1.2 Аналіз тенденцій розвитку ринку за 2012- 2014 рр.
1.3 Загальні показники ринку, розрахунок ємності ринку за 2012- 2014 рр.
2. Динаміка виробництва і реалізації продукції у 2012- 2014 рр.
2.1 Динаміка виробництва продукції у 2012- 2014 рр., натуральне вираження
2.2 Динаміка виробництва продукції у 2012- 2014 рр., грошове вираження
3. Основні оператори ринку
3.1 Основні оператори ринку та їх опис
3.2 Сегментація і структурування основних операторів ринку ( по сегментах, регіонально)
3.3 Ступень конкуренції та ризики
4. Зовнішня торгівля на ринку ( по кожному сегменту)
4.1 Експорт продукції у 2012-2014 рр. ( обсяги, структура, ціни, географія постачань по країнах, цільові ринки: Казахстан, Іран, Туреччина, Росія)
4.2 Імпорт продукції у 2012-2014 рр. ( обсяги, структура, ціни, географія постачань по країнах)
5. Ціна та ціноутворення на ринку
5.1 Динаміка цін на продукцію у 2012-2014 рр. ( у розрізі операторів сегментів, що досліджуються)
6. Висновки і рекомендації (з нарощування продажів, розвитку, входження на ринки інших країн, окрема увага перспективному напрямку: «ексклюзивні книги»). Прогнозні показники розвитку ринку на 2015-2017 рр.
7. Інвестиційна привабливість галузи
7.1 SWOT - аналіз ринкового напрямку (загалом по ринку)
7.2 Ризики і бар’єри входження на ринок
1. Сегментування основних операторів ринку, по сегментах
2. Регіональне сегментування основних операторів ринку
3. Основні параметри оцінки конкурентного середовища на ринку поліграфії (паперові пакети), гофротари і ЗМІ (газети і журнали) Азербайджану
4. Оцінка конкурентного середовища на ринку
5. Результати оцінки конкурентного середовища на ринку поліграфії (паперові пакети), гофротари і ЗМІ (газети і журнали) Азербайджану
6. SWOT - аналіз ринкового напрямку (поліграфія, гофротара і ЗМІ)
1. Ємність виробництва картону та папіру в Азербайджані, млн. $
2. Ємність ринку гофтари у 2012-2014 рр., у натуральному вираженні, тис. т
3. Ємність ринку паперових пакетів у 2012-2014 рр., у натуральному вираженні, тис. т
4. Ємність ринку виробів ЗМІ у 2012-2014 рр., у натуральному вираженні, тис. т
5. Ємність ринку гофтари у 2012-2014 рр., у грошовому вираженні, млн. $
6. Ємність ринку паперових пакетів у 2012-2014 рр., у грошовому вираженні, млн. $
7. Ємність ринку виробів ЗМІ у 2012-2014 рр., у грошовому вираженні, млн. $
8. Динаміка виробництва гофтари у 2012-2014 рр., у натуральному вираженні, тис. т
9. Динаміка виробництва паперових пакетів у 2012-2014 рр., у натуральному вираженні, тис. т
10. Динаміка виробництва виробів ЗМІ у 2012-2014 рр., у натуральному вираженні, тис. т
11. Динаміка виробництва гофтари у 2012-2014 рр., у грошовому вираженні, млн. $
12. Динаміка виробництва паперових пакетів у 2012-2014 рр., у грошовому вираженні, млн. $
13. Динаміка виробництва виробів ЗМІ у 2012-2014 рр., у грошовому вираженні, млн. $
14. Динаміка експорту гофтари по країнах у 2012-2014 рр., у натуральному вираженні, %
15. Динаміка експорту гофтари по країнах у 2012-2014 рр., у грошовому вираженні, %
16. Динаміка експорту паперових пакетів по країнах у 2012-2014 рр., у натуральному вираженні, %
17. Динаміка експорту паперових пакетів по країнах у 2012-2014 рр., у грошовому вираженні, %
18. Динаміка експорту виробів ЗМІ по країнах у 2012-2014 рр., у натуральному вираженні, %
19. Динаміка експорту виробів ЗМІ по країнах у 2012-2014 рр., у грошовому вираженні, %
20. Динаміка імпорту гофтари по країнах у 2012-2014 рр., у натуральному вираженні, %
21. Динаміка імпорту гофтари по країнах у 2012-2014 рр., у грошовому вираженні, %
22. Динаміка імпорту паперових пакетів по країнах у 2012-2014 рр., у натуральному вираженні, %
23. Динаміка імпорту паперових пакетів по країнах у 2012-2014 рр., у грошовому вираженні, %
24. Динаміка імпорту виробів ЗМІ по країнах у 2012-2014 рр., у натуральному вираженні, %
25. Динаміка імпорту виробів ЗМІ по країнах у 2012-2014 рр., у грошовому вираженні, %
26. Динаміка змін цін гофротари у 2012-2014 рр., $/ кг
27. Динаміка змін цін паперових пакетів у 2012-2014 рр., $/ кг
28. Динаміка змін цін виробів ЗМІ у 2012-2014 рр., $/ кг
29. Прогноз ємності ринку гофротари у 2012-2014 рр., у грошовому вираженні, млн. $
30. Ємність ринку паперових пакетів у 2012-2014 рр., у натуральному вираженні, тис. т
31. Ємність ринку виробів ЗМІ у 2012-2014 рр., у грошовому вираженні, млн. $