in stock

Аналіз ломбардних послуг Польщі. 2014

Загальна характеристика
Дата підготовки: Травень 2014 року
Графіків і діаграм: 14
Таблиць: 20
Спосіб оплати: готівковий або безготівковий розрахунок, передоплата
Спосіб отримання:  електронною поштою або кур'єром
7300 грн.
  • Ви можете замовити актуалізацію або адаптацію даного звіту під ваші цілі і завдання, а також придбати частину звіту (не менш 50%) по більш доступній ціні
  • Не знайшли дослідження вашого ринку? Зв'яжіться з нашими консультантами – перейти в контакти
  • Так само ви можете замовити бізнес-план для вашої бізнес-ідеї

Анотація до аналізу ринку:

У підготовленому експертами компанії Pro-Consulting огляді ринку ломбардів Польщі детально досліджуються такі питання, як обсяг цього ринку в динаміці, фактори, що зумовили спостережувані тенденції, аспекти діяльності операторів ринку, ціноутворення і споживання. Аналізу ринку ломбардних послуг передує детальний виклад характеристик ринкового середовища Польщі, поданих відповідно до показників індексу глобальної конкурентоспроможності. Розвиток аналізованого ринку показує зворотну кореляцію з показниками економічного розвитку. Охарактеризовано послуги банків та інших фінансових організацій, які конкурують з ломбардами на ринку послуг кредитування. Викладені питання визначення розміру процентної ставки та необхідності її лімітування, подані середні ставки за базовими кредитним (депозитним) операціями в цілому та в розрізі строків. Охарактеризовані ключові мережеві оператори польського ринку ломбардів та зазначено, що в країні представлена найбільша міжнародна фінансова група в секторі небанківських фінпослуг Dollar Financial Corporation (DFC Global Corp.), що має 28 філій. Особливістю ринку в регіональному розрізі є те, що максимальне число відділень різних мереж сконцентровано не в столиці, а у Вроцлаві (8%). Водночас кількість філій у Варшаві складає 3% і збігається з відповідним краківським показником. При цьому ринок ломбардів є низькоконцентрованим: 13 розглянутих мережевих операторів утримують менше 3,5% ринку (за показником числа відділень), а інші ломбарди є поодинокими компаніями. Спрогнозовані показники ємності польського ринку ломбардів на середньострокову перспективу (2014–2017 рр.), динаміка яких демонструє скорочення темпів приросту до 1,6%. Значною мірою це пояснюється поліпшенням економічної ситуації в країні та рівня життя населення. У рейтингу Світового банку Doing Business 2014 Польща за рік піднялася на 3 позиції і зараз займає 45-е місце. Проблемами початку бізнесу і його ведення є тривалі терміни реєстрації та недосконалість податкового законодавства. Численні дрібні оператори не об’єднані в спеціалізовану організацію, що ускладнює вирішення загальних проблем учасників ринку. Крім того, розвиток ринку ломбардів гальмує недовіра населення до цих фінансових установ.

Детальний зміст:

1. Аналіз ринкового середовища Польщі
1.1. Аналіз соціально-демографічного та етнічного середовища
1.2. Аналіз економічного середовища
1.3. Аналіз політичного та правового середовища
2. Загальна характеристика ринку ломбардних послуг
2.1. Аналіз тенденцій розвитку ринку ломбардних послуг у 2008–2013 рр.
2.2. Аналіз основних чинників, які впливають на розвиток ринку ломбардних послуг
2.3. Ємність ринку ломбардних послуг у 2008–2013 рр.
2.4. Сегментація та структурування ринку ломбардних послуг
2.5. Основні кредитні продукти
3. Основні оператори на ринку ломбардних послуг
3.1. Загальна кількість ломбардів та їх концентрація. Наявність ломбардів, що входять до ФПГ
3.2. Перелік основних операторів ринку ломбардних послуг та їх опис, контакти
3.3. Структурування операторів (за сегментами, групами, спеціалізацією, у регіональному розрізі)
3.4. Частки основних операторів ринку ломбардних послуг
3.5. Ступінь конкуренції та ризики
4. Ціна і ціноутворення на ринку ломбардних послуг
5. Аналіз споживання на ринку ломбардних послуг
5.1. Переваги споживачів ломбардних послуг, портрет споживача
5.2. Структурування та сегментація споживання
6. Висновки та рекомендації. Перспективи розвитку ринку ломбардних послуг у 2014–2017 рр.
6.1. Прогнозні показники розвитку ринку ломбардних послуг
6.2. SWOT-аналіз ринкового спрямування
7. M & A
7.1. Загальна інформація про ринок купівлі / продажу ломбардів у 2008–2013 рр.
7.2. Короткий аналіз підприємств, які готуються до продажу
7.3. Інформація про асоціації, організації, об’єднання учасників ринку ломбардів

Перелік таблиць:

1. Оцінка конкурентоспроможності економіки Польщі порівняно з іншими країнами світу
2. Показники розвитку соціально-демографічного та етнічного середовища Польщі
3. Основні показники розвитку економічного середовища Польщі
4. Основні економічні показники Польщі в 2008–2013 рр.
5. Оцінка правового та політичного середовища Польщі
6. ВНП на одну особу населення (розрахований на основі паритету купівельної спроможності у доларах США, 2005 р.) у 2008–2012 рр.
7. Індекс людського розвитку (Human Development Index (HDI)) у 2008–2012 рр.
8. Основні фактори впливу на розвиток польського ринку ломбардних послуг
9. Середні процентні ставки за основними банківськими продуктами у Польщі станом на 2013 р.
10. Основні оператори ринку ломбардних послуг Польщі, їх опис та контакти
11. Спеціалізація основних мереж ломбардів у Польщі залежно від прийнятого заставного майна, 2014 р.
12. Структурування основних мереж ломбардів у Польщі залежно від прийнятого заставного майна, 2014 р., %
13. Помісячна динаміка цін на золото в 2008–2014 рр., злотих за тройську унцію
14. Помісячна динаміка цін на срібло в 2008–2014 рр., злотих за тройську унцію
15. Сегментування споживачів ринку ломбардних послуг Польщі
16. Доходи населення Польщі в 2007–2012 рр., євро на одну особу населення на місяць
17. Бар’єри при старті бізнесу в Польщі
18. Необхідні процедури та їх тривалість для старту бізнесу в Польщі
19. Загальний SWOT-аналіз на ринку ломбардів Польщі
20. Угоди M & A на ринку ломбардних послуг Польщі в 2008–2013 рр.

Перелік графіків і діаграм:

1. Чисельність населення Польщі за період 2008–2013 рр., млн осіб
2. Структура населення Польщі за статтю за підсумками 2013 р., %
3. Регіональна структура розподілу населення Польщі в 2013 р., %
4. Ємність ринку ломбардних послуг Польщі в 2008–2013 рр., млн злотих
5. Структура ринку ломбардних послуг у розрізі заставного майна, 2014 р., у кількісному вираженні, %
6. Фінансові послуги, які надаються фізичним особам у Польщі
7. Регіональна структура основних мереж ломбардів у Польщі в 2014 р. у розрізі основних міст, у кількісному вираженні, %
8. Частки основних операторів ринку ломбардних послуг Польщі в кількісному вираженні, 2014 р., %
9. Карта конкурентних переваг основних мереж ломбардів Польщі залежно від широти асортименту та кількості відділень
10. Помісячна динаміка цін на золото і срібло в 2008–2014 рр., злотих за тройську унцію
11. Структурування кредитування домогосподарств Польщі в розрізі основних цілей за підсумками 2013 р., %
12. Прогнозні показники ємності ринку ломбардних послуг Польщі на 2014–2017 рр., млн злотих
13. Ключові складові рейтингу Польщі в Doing Business 2014 The World Bank
14. Найбільш значущі бар’єри для ведення бізнесу в Польщі у 2014 р., %

Вас може зацікавити

Зв'язатися з нами