Анотація до аналізу ринку:
Огляд ринку ломбардних послуг В’єтнаму сформований аналітиками компанії Pro-Consulting у рамках широкого дослідження діяльності ломбардів різних країн світу. Підготовлений документ містить результати вивчення ринкового середовища країни, зокрема стан справ у в’єтнамській економіці, оскільки ці дані значною мірою детермінують ситуацію на аналізованому ринку. Показано, що послугами ломбардів у В’єтнамі користується переважно населення з низьким рівнем доходів. Також серед клієнтів ломбардів виділяються представники МСБ, які закладають майно підприємств, щоб утриматися на ринку у своїй сфері діяльності. В цілому споживачами послуг ломбардів є приблизно 10% жителів країни, а середній розмір виданого ломбардом кредиту (250–300 дол. США) в рази перевищує середньомісячну зарплату по країні (менше 100 дол. США). В’єтнамському ринку притаманний ряд особливостей. Серед них – зростання ємності в період проведення світових і європейських футбольних чемпіонатів, під час яких мешканці країни активно несуть кошти в букмекерські контори. Ще однією особливістю є видача кредитів студентам під заставу документів, а також, що особливо характерно для періоду студентських канікул, – під заставу майна, яке найбільш вигідно зберігати саме у такий спосіб. При цьому ряд споживачів здають речі в ломбард з метою позбутися від них, тобто навіть не плануючи їх викуповувати. У країні працює багато невеликих ломбардів. Що стосується їх територіального розподілу, то із приблизно 27 тис. установ країни 5,7 тис. (21%) розташовано у великих містах – Ханої та Хошиміні. Перераховано провідних мережевих операторів та зазначено, що вони за кількістю відділень займають до 0,1%. Ринок характеризується високим рівнем конкуренції. Висвітлено основи цінової політики та чинники ціноутворення на ринку. Прогнозована на середньострокову перспективу ємність ринку демонструє коливальний характер з висхідним трендом. Очікується, що до 2017 р. цей показник зросте на 19,2%. Аналіз бар’єрів, що стоять перед підприємцем при старті ломбардного бізнесу, свідчить, що у В’єтнамі відкрити справу набагато легше, ніж у середньому по країнах Східної Азії та Тихоокеанського регіону, але дещо складніше, ніж у країнах ОЕСР.
Детальний зміст:
1. Аналіз ринкового середовища В’єтнаму
1.1. Аналіз соціально-демографічного та етнічного середовища в країні
1.2. Аналіз економічного середовища в країні
1.3. Аналіз політичного та правового середовища в країні
2. Загальна характеристика ринку ломбардних послуг В’єтнаму
2.1. Аналіз тенденцій розвитку ринку ломбардних послуг у 2008–2013 рр.
2.2. Аналіз основних чинників, що впливають на розвиток ринку ломбардних послуг
2.3. Ємність ринку ломбардних послуг у 2008–2013 рр.
2.4. Сегментація та структурування ринку ломбардних послуг
2.5. Основні кредитні продукти
3. Основні оператори ринку ломбардних послуг В’єтнаму
3.1. Загальна кількість ломбардів та їх концентрація в країні. Наявність ломбардів, що входять до складу ФПГ
3.2. Перелік основних операторів ринку ломбардних послуг та їх опис, контакти
3.3. Структурування операторів (за сегментами, групами, спеціалізацією, у регіональному розрізі)
3.4. Частки основних операторів ринку ломбардних послуг
3.5. Ступінь конкуренції та ризики
4. Ціна і ціноутворення на ринку ломбардних послуг В’єтнаму
5. Аналіз споживання на ринку ломбардних послуг
5.1. Переваги споживачів ломбардних послуг, портрет споживача
5.2. Структурування та сегментація споживання
6. Висновки та рекомендації. Перспективи розвитку ринку ломбардних послуг у 2014–2017 рр.
6.1. Прогнозні показники розвитку ринку ломбардних послуг
6.2. SWOT-аналіз ринкового спрямування
7. M & A
7.1. Загальна інформація про ринок купівлі / продажу ломбардів у 2008–2013 рр.
7.2. Короткий аналіз підприємств, які готуються до продажу
7.3. Інформація про асоціації, організації, об’єднання учасників ринку ломбардів
Перелік таблиць:
1. Оцінка конкурентоспроможності економіки В’єтнаму порівняно з іншими країнами світу
2. Показники розвитку соціально-демографічного та етнічного середовища В’єтнаму
3. Основні показники розвитку економічного середовища В’єтнаму
4. Оцінка правового та політичного середовища В’єтнаму
5. ВНП на одну особу населення (розрахований на основі паритету купівельної спроможності у доларах США, 2005 р.) у 2008–2012 рр.
6. Індекс людського розвитку (Human Development Index (HDI)) у 2008–2012 рр.
7. Основні фактори впливу на розвиток в’єтнамського ринку ломбардних послуг
8. Спеціалізація основних операторів ринку ломбардних послуг В’єтнаму в 2014 р.
9. Цінова політика основних операторів ринку ломбардних послуг В’єтнаму в 2014 р.
10. Сегментування споживачів ринку ломбардних послуг В’єтнаму
11. Доходи населення В’єтнаму в 2006–2012 рр., 1000 VNĐ і USD на одну особу населення на місяць
12. Бар’єри при старті бізнесу у В’єтнамі
13. Необхідні процедури та їх тривалість для старту бізнесу у В’єтнамі
14. Загальний SWOT-аналіз на ринку ломбардів В’єтнаму
Перелік графіків і діаграм:
1. Оціночна ємність ринку ломбардних послуг В’єтнаму в 2008–2013 рр., млрд USD
2. Популярні предмети застави в ломбардах В’єтнаму
3. Динаміка процентної ставки за кредитами у В’єтнамі за 2008–2012 рр., % річних
4. Концентрація ломбардів у В’єтнамі
5. Регіональне розміщення відділень ключових гравців у В’єтнамі в 2014 р.
6. Рейтинг найбільших гравців ринку ломбардних послуг В’єтнаму в 2014 р. за кількістю відділень
7. Динаміка цін на електроніку, цифрову і комп’ютерну техніку, а також на транспортні засоби в 2010–2013 рр., % до попереднього року
8. Прогноз ємності ринку ломбардних послуг до 2017 р., млрд USD
9. Ключові складові рейтингу В’єтнаму в Doing Business 2014 The World Bank
10. Найбільш значущі бар’єри для ведення бізнесу у В’єтнамі в 2014 р., %