Анотація до аналізу ринку:
Детальне дослідження ринку ломбардів Камбоджі, реалізоване фахівцями компанії Pro-Consulting, охоплює аналіз особливостей ринкового середовища країни і зумовлених ними тенденцій розвитку ринку за 2008–2013 рр. Вивченими аспектами ринкового середовища є соціально-економічний (етнічний), економічний, політичний і правовий. Важливою обставиною є також те, що до 2010 р. ломбардний ринок країни не підлягав законодавчому регулюванню. Через це держава не отримувала відрахувань від ломбардної діяльності, а незареєстровані установи реалізовували крадені речі. На сьогодні намітилася тенденція до виходу ломбардних послуг із тіні, проте про докорінну зміну ситуації поки говорити рано. Ще однією серйозною проблемою аналізованого ринку є наявність фінансових установ-конкурентів, діяльність яких пов’язана з мікрокредитуванням. Незважаючи на це за розглянутий період місткість ринку зросла приблизно в 1,5 раза (приріст – 45,6%). Відмінною особливістю ринку ломбардів Камбоджі є низька частка дорогоцінних металів і виробів із них як об’єктів застави. Якщо в більшості країн світу цей сегмент є домінуючим, то тут він становить 15%, а переважаючим об’єктом – 31% – є авто- і мототехніка (в основному, мотоцикли). Далі приблизно з однаковими частками (по 23%) слідують побутова техніка (електроніка) і нерухомість. Зазначено, що мікрокредити в країні бере близько 9% населення і з них 83% жодного разу не допускали затримки по виплатах. Охарактеризовано основних операторів ринку. На середньострокову перспективу розраховані прогнозні показники розвитку ринку, згідно з якими до 2017 р. місткість ринку (в млн у. о.) виросте в 1,34 раза до 2013 р. Проте темпи приросту будуть поступово сповільнюватися, зважаючи на насичення ринку і загострення конкуренції на ньому. Висвітлено бар’єри, що постають перед підприємцем при запуску ломбардного бізнесу в Камбоджі. Зіставлення даних щодо Камбоджі й у цілому за країнами Східної Азії та Тихоокеанського регіону свідчить, що вартість організації бізнесу в Камбоджі в 6 разів вище, водночас мінімальний статутний капітал у 10,7 рази нижче. У переліку проблем ведення бізнесу як найбільш істотний фактор вказано податкове регулювання.
Детальний зміст:
1. Аналіз ринкового середовища Камбоджі
1.1. Аналіз соціально-демографічного та етнічного середовища
1.2. Аналіз економічного середовища
1.3. Аналіз політичного та правового середовища
2. Загальна характеристика ринку ломбардних послуг Камбоджі
2.1. Аналіз тенденцій розвитку ринку ломбардних послуг у 2008–2013 рр.
2.2. Аналіз факторів, що впливають на розвиток ринку ломбардних послуг
2.3. Ємність ринку ломбардних послуг у 2008–2013 рр.
2.4. Сегментація та структурування ринку ломбардних послуг
2.5. Основні кредитні продукти
3. Основні оператори на ринку ломбардних послуг Камбоджі
3.1. Загальне число ломбардів та їх концентрація. Наявність ломбардів, що входять до ФПГ
3.2. Перелік основних операторів ринку ломбардних послуг та їх опис, контакти
3.3. Структурування операторів (за сегментами, групами, спеціалізацією, у регіональному розрізі)
3.4. Частки основних операторів ринку ломбардних послуг
3.5. Ступінь конкуренції та ризики
4. Ціна і ціноутворення на ринку ломбардних послуг
5. Аналіз споживання на ринку ломбардних послуг
5.1. Переваги споживачів ломбардних послуг, портрет споживача
5.2. Структурування та сегментація споживання
6. Висновки та рекомендації. Перспективи розвитку ринку ломбардних послуг у 2014–2017 рр.
6.1. Прогнозні показники розвитку ринку ломбардних послуг Камбоджі
6.2. SWOT-аналіз ринкового спрямування
7. M & A
7.1. Загальна інформація про ринок купівлі / продажу ломбардів у 2008–2013 рр.
7.2. Короткий аналіз підприємств, що готуються до продажу
7.3. Інформація про асоціацію, організації, об’єднання учасників ринку ломбардів у Камбоджі
Перелік таблиць:
1. Оцінка конкурентоспроможності економіки Камбоджі порівняно з іншими країнами світу
2. Показники розвитку соціально-демографічного та етнічного середовища Камбоджі
3. Основні показники розвитку економічного середовища Камбоджі
4. Оцінка правового та політичного середовища Камбоджі
5. Основні положення, що регулюють ринок ломбардів Камбоджі
6. ВНП на одну особу населення (розрахований на основі паритету купівельної спроможності у доларах США, 2005 р.) у 2008–2012 рр.
7. Індекс людського розвитку (Human Development Index (HDI)) у 2008–2012 рр.
8. Динаміка курсу національної валюти щодо долара США в Камбоджі в 2008–2013 рр.
9. Динаміка середньорічної інфляції в Камбоджі за період 2008–2013 рр., % (за 100% прийнято 2006 рік)
10. Основні фактори впливу на розвиток ринку ломбардних послуг у Камбоджі
11. Сегментація основних легалізованих операторів ринку за спеціалізацією станом на 2014 р.
12. Сегментування споживачів ринку ломбардних послуг Камбоджі
13. Бар’єри при старті бізнесу в Камбоджі
14. Необхідні процедури та їх тривалість для старту бізнесу в Камбоджі
15. Найбільш проблематичні фактори для ведення бізнесу в Камбоджі за версією Світового банку, %
16. SWOT-аналіз ринку ломбардних послуг Камбоджі
Перелік графіків і діаграм:
1. Темпи приросту кількості ломбардів у країні та обсягів реалізованих послуг у 2009–2013 рр., %
2. Ємність ринку ломбардних послуг Камбоджі в 2008–2013 рр., млн дол. США
3. Структура ринку легалізованих операторів ломбардних послуг (основні типи ломбардів), %
4. Структурування запозичень на національному рівні (мікрокредитування) у 2013 р., %
5. Прострочення по виплатах мікрокредитів у Камбоджі в 2013 р., %
6. Регіональне розподілення легалізованих операторів ринку станом на 2014 р., %
7. Частки основних операторів ринку ломбардних послуг у Камбоджі, %
8. Динаміка індексів споживчих цін у Камбоджі
9. Прогнозні показники розвитку ринку ломбардних послуг Камбоджі, млн у. о.
10. Ключові складові рейтингу Камбоджі в Doing Business The World Bank на 2014 р.