Анотація до аналізу ринку:
У процесі дослідження ринку ломбардів Німеччини аналітиками компанії Pro-Consulting за період 2008–2013 рр. вивчено вплив на розвиток галузі різних аспектів ринкового середовища країни – соціально-демографічного, економічного, політико-правового тощо. Аналізований ринок Німеччини є одним із найстаріших у Європі, а правила, що регулюють діяльність на ньому, стійкі та досить жорсткі. Однак ломбардний сектор у країні стійко розвивається, причому як за кількістю ломбардів, так і за середнім оборотом однієї установи. Фактором-стимулятором розвитку ринку в розглянутий період став вплив кризи. Погіршення добробуту населення призвело до зростання ємності ринку ломбардних послуг. Наведено дані за ставками і зборами залежно від обсягу позик. Діяльність більшості операторів (82,4%) пов’язана з видачею кредитів під заставу ювелірних виробів і дорогоцінних металів. Для поглиблення аналізу представлені відомості щодо основних конкурентів, а саме, викладені типи споживчих кредитних продуктів та умови їх отримання. Зазначено, що ломбардна діяльність у Німеччині є традиційним сімейним бізнесом. Охарактеризовано ключових операторів ринку – їх спеціалізація, контактна інформація, кількість точок. Висвітлено фактори ціноутворення на ринку ломбардних послуг. У контексті аналізу споживчого попиту на ринку виявлено критерії вибору ломбарду, серед яких цінова політика закладу, його популярність, асортимент і якість пропонованих послуг, насамперед простота отримання кредиту і час його оформлення. Розглянуто ознаки сегментації користувачів послуг ломбардів і побудований портрет споживача. При виконанні середньострокового прогнозування (на період 2014–2017 рр.) показано зростання грошових показників ломбардного ринку при практично постійних темпах приросту (порядку 3%). Оцінена позиція Німеччини у світовому рейтингу ведення бізнесу. Висвітлено бар’єри при старті бізнесу в країні, а також необхідні процедури та відповідні часові й матеріальні витрати. Зазначено, що ситуація щодо операцій купівлі / продажу ломбардів не може бути охарактеризована через відсутність інформації. На закінчення вказано, що гравці ломбардного ринку країни розподілені по чотирьом профільним асоціаціям, об’єднаним у Центральну Асоціацію німецьких ломбардів.
Детальний зміст:
1. Аналіз ринкового середовища Німеччини
1.1. Аналіз соціально-демографічного та етнічного середовища
1.2. Аналіз економічного середовища
1.3. Аналіз політичного та правового середовища
2. Загальна характеристика ринку ломбардних послуг Німеччини
2.1. Аналіз тенденцій розвитку ринку ломбардних послуг у 2008–2013 рр.
2.2. Аналіз факторів, що впливають на розвиток ринку ломбардних послуг
2.3. Місткість ринку ломбардних послуг 2008–2013 рр.
2.4. Сегментація і структурування ринку ломбардних послуг
2.5. Основні кредитні продукти
3. Основні оператори на ринку ломбардних послуг Німеччини
3.1. Загальне число ломбардів та їх концентрація. Наявність ломбардів, що входять до ФПГ
3.2. Перелік основних операторів ринку ломбардних послуг та їх опис, контакти
3.3. Структурування операторів (за сегментами, групами, спеціалізацією, у регіональному розрізі)
3.4. Частки основних операторів ринку ломбардних послуг
3.5. Ступінь конкуренції та ризики
4. Ціна і ціноутворення на ринку ломбардних послуг
5. Аналіз споживання на ринку ломбардних послуг
5.1. Переваги споживачів ломбардних послуг, портрет споживача
5.2. Структурування та сегментація споживання
6. Висновки та рекомендації. Перспективи розвитку ринку ломбардних послуг у 2014–2017 рр.
6.1. Прогнозні показники розвитку ринку ломбардних послуг Німеччини
6.2. SWOT-аналіз ринкового спрямування
7. M & A
7.1. Загальна інформація про ринок купівлі / продажу ломбардів у 2008–2013 рр.
7.2. Короткий аналіз підприємств, що готуються до продажу
7.3. Інформація про асоціацію, організації, об’єднання учасників ринку ломбардів у Німеччині
Перелік таблиць:
1. Оцінка конкурентоспроможності економіки Німеччини порівнян з іншими країнами світу
2. Показники розвитку соціально-демографічного та етнічного середовища Німеччини
3. Основні показники розвитку економічного середовища Німеччини
4. Оцінка правового та політичного середовища Німеччини
5. ВНП на одну особу населення (розрахований на основі паритету купівельної спроможності у доларах США, 2005 р.) у 2008–2012 рр.
6. Індекс людського розвитку (Human Development Index (HDI)) у 2008–2012 рр.
7. Щомісячна плата на ринку ломбардних послуг Німеччини
8. Динаміка курсу національної валюти щодо долара США в Німеччині за 2008–2013 рр.
9. Динаміка середньорічної інфляції в Німеччині за 2008–2013 рр., %
10. Основні фактори впливу на розвиток німецького ринку ломбардних послуг
11. Ломбарди Німеччини, що входять до ФПГ
12. Основні оператори на ринку ломбардів Німеччини
13. Структурування найбільших операторів на ринку ломбардів Німеччини за спеціалізацією, %
14. Динаміка світових цін на золото в 2008–2013 рр., євро / тройську унцію
15. Динаміка світових цін на срібло в 2008–2013 рр., євро / тройську унцію
16. Сегментування споживачів ринку ломбардних послуг Німеччини
17. Доходи населення Німеччини в 2008–2013 рр., євро на одну особу населення на рік
18. Бар’єри при старті бізнесу в Німеччині
19. Необхідні процедури та їх тривалість для старту бізнесу в Німеччині
20. Найбільш проблематичні фактори для ведення бізнесу в Німеччині за версією Світового банку, %
21. SWOT-аналіз на ринку ломбардних послуг Німеччини
Перелік графіків і діаграм:
1. Темпи приросту кількості ломбардів у країні та обсягів реалізованих послуг у 2009–2013 рр., %
2. Ємність ринку ломбардних послуг Німеччини в 2008–2013 рр., млн євро
3. Структура ринку ломбардних послуг (основні типи ломбардів), %
4. Загальна кількість ломбардів у Німеччині в 2008–2013 роках, од.
5. Структурування найбільших операторів на ринку ломбардів Німеччини за кількістю точок, од.
6. Структурування ломбардів у Німеччині за регіональним принципом (од.) у 2013 р.
7. Частки найбільших мережевих операторів на ринку ломбардних послуг Німеччини, %
8. Динаміка світових цін на золото в 2008–2013 рр., євро / тройську унцію
9. Динаміка світових цін на срібло в 2008–2013 рр., євро / тройську унцію
10. Прогнозні показники розвитку ринку ломбардів у Німеччині в 2014–2017 роках, млн євро
11. Ключові складові рейтингу Німеччини в Doing Business The World Bank на 2014 р.