in stock

Аналіз ринку коньяку України. 2019 рік

Загальна характеристика
Дата підготовки: Липень 2019 року
Кількість сторінок: 13, Arial, 1 інтервал, 10 кегль
Графіків і діаграм: 8
Таблиць: 3
Спосіб оплати: готівковий або безготівковий розрахунок, передоплата
Спосіб отримання: електронною поштою або кур'єром в електронному або в друкованому вигляді
Мова звіту: російська
3100 грн.
  • Ви можете замовити актуалізацію або адаптацію даного звіту під ваші цілі і завдання, а також придбати частину звіту (не менш 50%) по більш доступній ціні
  • Не знайшли дослідження вашого ринку? Зв'яжіться з нашими консультантами – перейти в контакти
  • Так само ви можете замовити бізнес-план для вашої бізнес-ідеї

Анотація до аналізу ринку:

Аналітиками Pro-Consulting був проведений аналіз ринку коньяку в Україні.


В ході дослідження було охарактеризовано основні тенденції розвитку ринку, проаналізовані обсяги виробництва, імпорту і експорту продукції, визначені основні торгові марки виробників коньяку в Україні і бренди, які вони реалізовують на ринку України, проведено оцінку факторів і ризиків розвитку ринку, проведений аналіз споживчих переваг в розрізі ТМ коньяку, яке купується.


Ринок коньяку і бренді в Україні - належить до категорії ринків, які найбільшою мірою постраждали від економічної кризи і починають відновлюватися.


Цей факт пов'язаний з тим, що коньяк не є продуктом першої необхідності, а скоріше елементом хорошого життя. Падіння купівельної спроможності українців призвело до скорочення місткості ринку.


У той же час, коньяк є найбільшою категорією на ринку міцного алкоголю України з часткою в 57% в 2017 р, як в натуральному, так і в вартісному вираженні.


Ємність ринку коньяків і бренді України за період з 2014 по 2017 рр. скоротилася майже в 2 рази. Це відбулося як за рахунок зменшення обсягів вітчизняного виробництва, так і скорочення імпорту коньячної продукції. Однак в 2018 р місткість ринку зросла на 89,7% за рахунок істотного зростання імпорту і збільшення обсягів вітчизняного виробництва.


Виробництво коньяку в Україні демонструвало негативну динаміку, починаючи з 2014 року. Причиною цього стала анексія Криму, на території якого розміщувалося велика кількість українських виробників коньяку. Ще одним фактором стало зростання собівартості виробництва в зв'язку з підняттям цін на спирт і енергоносії, які регулюються державою, а також підняття акцизів. Ціни на імпортну сировину також значно зросли через девальвацію національної валюти.


Економічна криза і політичний конфлікт з Росією також вплинув на показники зовнішньої торгівлі коньячним виробами.


Щодо споживання коньяку в Україні, спостерігається тенденція до переорієнтації споживачів на продукцію більш низького цінового сегмента. Зростає популярність недорогих коньяків вітчизняного виробництва. Причиною цього стало падіння купівельної спроможності населення при зростанні цін як на імпортну, так і на українську продукцію.
В цілому, на ринку України зростає частка споживання коньяків вітчизняного виробництва. Більшість з них відноситься до низького і середнього цінових сегментів. Незмінним лідером серед українських коньяків за оцінками споживачів є ТМ «Закарпатський».

Серед імпортних коньяків українці вважають за краще грузинські, французькі та вірменські коньяки.


В цілому ринок коньяку України переживає досить складний період розвитку, в порівнянні з 2017 роком, в 2018 - відбулося деяке відновлення ринку. Негативна динаміка виробництва і ємності вітчизняного ринку коньяку, починаючи з 2014 року, була обумовлена наступними основними факторами:


1. Складна геополітична і економічна обстановка в країні, політичний конфлікт з Росією, анексія Криму.
2. Девальвація національної валюти, яка стала причиною зростання цін на імпортну продукцію, а також збільшення собівартості виробництва вітчизняної продукції з використанням імпортної сировини.
3. Державне регулювання цін на спирт, зростання акцизів на алкогольну продукцію.
4. Складнощі в отриманні ліцензії.
5. Високий рівень тінізації ринку.

Детальний зміст:

1. Загальна інформація про ринок. Аналіз поточних тенденцій
2. Динаміка виробництва і обсяг ринку коньяку в Україні
3. Зовнішньоекономічна діяльність
4. Споживчі переваги
5. Висновки і прогнозні тенденції

Перелік таблиць:

1. Класифікація коньяку в Україні
2. Розрахунок ємності ринку коньяку і бренді в натуральному вираженні, 2014 року - 4 місяці 2019 роки., млн дкл
3. ТОП-5 компаній-виробників коньячних виробів в Україні

Перелік графіків і діаграм:

1. Динаміка виробництва коньяку в Україні, 2014 року - 4 місяці 2019 роки. в натуральному вираженні, млн дкл
2. Динаміка ємності ринку коньяку в Україні, 2014 року - 4 місяці 2019 роки. в натуральному вираженні, млн дкл
3. Співвідношення української та імпортної продукції на ринку коньяку України за 2013 і 2017 рр.
4. Динаміка експорту коньяку з України, 2014 року - 4 місяці 2019 роки. в натуральному вираженні, млн дкл
5. Географічна структура експорту українського коньяку в натуральному вираженні в 2014 і 2018 рр., натуральне вираження,%
6. Динаміка імпорту коньяку в Україні, 2014 року - 4 місяці 2019 роки. в натуральному вираженні, млн дкл
7. Географічна структура імпорту коньяку в натуральному вираженні в 2014 і 2018 рр.,%
8. Розподіл споживчих переваг між торговими марками коньяку/бренді українського виробництва в 2018 році

Вас може зацікавити

Зв'язатися з нами