Дата підготовки: | Серпень 2018 року |
Кількість сторінок: | 9, Arial, 1 інтервал, 10 кегль |
Графіків і діаграм: | 9 |
Таблиць: | 1 |
Спосіб оплати: | передоплата |
Спосіб отримання: | електронною поштою або кур'єром в електронному або в друкованому вигляді |
Стаття містить аналіз ринку коньяку України за 2013 - 6 місяців 2018 рр. Була розглянута динаміка виробництва коньяку в Україні, обсяги і географічна структура імпорту та експорту продукції співвідношення вітчизняної та імпортної продукції на ринку, а також розрахована ємність ринку. Показники представлені в натуральному вираженні. Огляд ринку також включає інформацію про тенденції споживання коньяку в Україні та рейтинг вподобань торгових марок коньяку/бренді вітчизняного і зарубіжного виробництва. На підставі аналізу були визначені основні тенденції і прогнози подальшого розвитку ринку.
Ринок коньяку і бренді в Україні останніми роками перебуває в стані стагнації, основною причиною якої стала складна політична і економічна ситуація в країні. Ємність ринку з 2013 по 2017 рр. зменшилася більш ніж у 2 рази.
Виробництво коньяку демонструє негативну динаміку, починаючи з 2014 року. У 2017 році спостерігалося зростання на 1,4% у зв'язку з уповільненням темпів девальвації, однак в першому півріччі 2018 року обсяги виробництва скоротилися в порівнянні аналогічним періодом минулого року.
Структура експорту коньячної продукції змінилася у зв'язку з обмеженням торгівлі з Росією, на яку в 2013 році припадало 83% експорту. Зараз українські виробники докладають зусиль для пошуку нових ринків збуту. Основна частина імпортних поставок коньяку в Україні в 2017 році припала на Грузію, Словаччину і Молдову.
У зв'язку з падінням купівельної спроможності спостерігається тенденція до переорієнтування українських споживачів коньяку на нижчий ціновий сегмент, зростає популярність недорогої продукції вітчизняного виробництва. Так, в 2017 році 58% продукції на ринку припадає на коньяк українського виробництва.
Підвищення цін на алкогольну продукцію призводить до розвитку тіньового ринку, який за оцінками експертів складає від 50% до 70%. У першу чергу на це впливає державне регулювання мінімальних цін на спирт і алкогольну продукцію, яке обмежує конкуренцію на ринку і скорочує випуск коньячної продукції легальними виробниками. Аналогічно впливає і зростання акцизів на алкогольну продукцію.
1. Загальна інформація про ринок. Аналіз поточних тенденцій
2. Динаміка виробництва і обсяг ринку
3. Зовнішньоекономічна діяльність
4. Споживчі вподобання
5. Висновки та прогнозні тенденції
1. Розрахунок ємності ринку коньяку і бренді в натуральному вираженні, 2013 - 6 місяців 2018 рр., млн дал
1. Динаміка виробництва коньяку в Україні, 2013 - 6 місяців 2018 рр., в натуральному вираженні, млн дал
2. Динаміка ємності ринку коньяку в Україні, 2013 - 6 місяців 2018 рр., в натуральному вираженні, млн дал
3. Співвідношення української та імпортної продукції на ринку коньяку України за 2013 та 2017 рр.
4. Динаміка експорту коньяку з України, 2013 - 6 місяців 2018 рр., в натуральному вираженні, млн дал
5. Географічна структура експорту українського коньяку в натуральному вираженні в 2013 та 2017 рр., %
6. Динаміка імпорту коньяку в Україні, 2013 - 6 місяців 2018 рр., в натуральному вираженні, млн дал
7. Географічна структура імпорту коньяку в натуральному вираженні в 2013 та 2017 рр.,%
8. Розподіл споживчих вподобань між торговими марками коньяку/бренді українського виробництва у 2017 році
9. Розподіл споживчих вподобань між торговими марками коньяку/бренді імпортного виробництва у 2017 році