in stock

Аналіз ринку електронних цигарок. 2019 рік

Загальна характеристика
Дата підготовки: Травень 2019 року
Кількість сторінок: 33, Arial, 1 интервал, 10 кегль
Графіків і діаграм: 16
Таблиць: 17
Спосіб оплати: готівковий або безготівковий розрахунок, передоплата
Спосіб отримання: електронною поштою або кур'єром в електронному або в друкованому вигляді
Мова звіту: українська
11750 грн.
  • Ви можете замовити актуалізацію або адаптацію даного звіту під ваші цілі і завдання, а також придбати частину звіту (не менш 50%) по більш доступній ціні
  • Не знайшли дослідження вашого ринку? Зв'яжіться з нашими консультантами – перейти в контакти
  • Так само ви можете замовити бізнес-план для вашої бізнес-ідеї

Анотація до аналізу ринку:

Компанія Pro-Consulting підготувала аналіз ринку електронних сигарет України 2016 - 1. кв. 2019 роки. В ході дослідження було охарактеризовано основні тенденції розвитку ринку, визначено та проаналізовано основних операторів, що виробляють і імпортують електронні сигарети в Україну, проаналізовано ємність ринку електронних сигарет в Україні, продемонстровані аналоги відомих виробників, проаналізовані ціни, асортимент, споживчі переваги, канали збуту, а також інвестиційна привабливість галузі.


Український ринок електронних сигарет знаходиться в стадії розвитку. За даними Міністерства охорони здоров'я з посиланням на результати Глобального дослідження дорослих про вживання тютюну (GATS), в 2017 році в Україні налічувалося 8200000 дорослих, які вживають тютюнові вироби. З них 79,3% – чоловіки і 20,7% – жінки.


Дослідження GATS по курінню дорослого населення проводилося в Україні двічі – в 2010 та 2017 років роках. Відзначається, що через сім років після проведення першого дослідження серед дорослих, загальна кількість курців у віці від 15 років і старше скоротилося на 20%.


За даними GATS, близько 2% дорослих в Україні є постійними користувачами електронних систем доставки нікотину. Основна частина споживачів вейпів – це люди у віці до 35 років.


Серед факторів впливу на ринок електронних сигарет можна виділити:
• Бажання кинути палити. Опитування серед курців електронних сигарет в Британії в 2016 році продемонструвало: 67% опитаних відповіли – причини користування електронними сигаретами – повністю кинути палити.
• Популярність вейпінгу серед молодого покоління (15 – 35 років)
• Економія коштів при використанні електронних сигарет


При середньому підрахунку українці витрачають на куріння близько 8000 грн. в рік, при вейпінгу – близько 3500 грн. Парильник вкладає гроші в довгострокову покупку – електронну сигарету, яка буде безперебійно працювати до 5 років, а щомісяця буде докуповувати тільки випарники і рідини. Ціни на пристрої відрізняються. Боксмод можна купити як за 400 грн, так і більш ніж за 2500 грн. Ціна рідини варіюється від 35 до 800 грн за флакон.


Курців електронних сигарет стає більше: згідно з останніми даними Всесвітньої організації охорони здоров'я, з 2000 року число курців звичайних сигарет в світі скоротилося: якщо в 2000 році курців налічувалося 1,14 млрд, то зараз – 1,1 млрд осіб. Але щодо електронних сигарет спостерігається протилежна тенденція. Число вейперів, курців електронних сигарет, в останні роки швидко зростає. Якщо в 2011 році електронні сигарети курили 7 млн осіб, то в 2018 році – вже 42 млн осіб. За оцінками аналітичної компанії Euromonitor, до 2021 року число дорослих людей, які курять електронні сигарети, досягне 55 млн осіб.

 


Люди витрачають все більше грошей на електронні сигарети. Ринок зростає разом зі збільшенням числа вейперів. В 2018 році світовий ринок електронних сигарет оцінюється в 22 млрд доларів – п'ять років тому цей показник був на 4,2 млрд доларів менше.


Найбільше електронних сигарет продається в США, Японії і Британії. Вейпери в цих трьох країнах в 2016 році витратили на некурильний тютюн і електронні сигарети 16,5 млрд доларів.

Детальний зміст:

Аналіз ринку електронних цигарок 2016 - 1 кв. 2019 рр.
1. Загальна характеристика ринку електронних цигарок в Україні
1.1. Аналіз тенденцій розвитку ринку в 2016-2019 рр. (фактори впливу, тіньовий сектор, проблеми розвитку)
1.2. Загальні показники ринку, розрахунок ємності ринку (офіційна ємність (виробництво + імпорт – експорт) та ринок з урахуванням тіні)
1.3. Сегментація і структурування ринку (за походженням, за видами (вейпи, нагрівачі тощо), по регіонах)
2. Державне регулювання галузі
2.1. Основні закони, що регулюють галузь (перелік, коротке резюме і особливості законів)
2.2. Податки і збори на ринку (загальне оподаткування бізнесу; імпортні та експортні мита, плани про їх зміну (якщо є))
3. Основні оператори ринку
3.1. Перелік основних операторів ринку і їх опис
- офіційні імпортери
- інтернет-магазини з замовлення з-за кордону поштою
- Основні виробники в Китаї
3.2. Структурування операторів (за сегментами, спеціалізації, регіонально)
3.3. Частки ринку основних операторів ринку (офіційних гравців)
4. Зовнішня торгівля
4.1. Експорт в 2016-1 кв. 2019 рр. (обсяги, структура, ціни, географія поставок по країнах)
4.2. Імпорт 2016-1 кв. 2019 рр. (обсяги, структура, ціни, географія поставок по країнах)
5. Ціна і ціноутворення на ринку
5.1. Середні поточні ціни на електронні цигарки в Україні 20
6. Споживачі і їх вподобання (включаючи онлайн)
6.1. Вподобання споживачів щодо товарів, особливостей споживання та переваг електронних цигарок над звичайними, портрет споживача.
6.2. Аналіз інтернет-запитів за тематикою (динаміка, структура за ключовими словами)
6.3. Споживання в інших країнах. Загальні тенденції для розуміння потенціалу розвитку в Україні
7. Канали збуту продукції (опис і оцінка структури продажів по каналах)
8. Асортимент продукції, представлений на ринку (за основними групами)
9. Висновки. Прогнозні показники
9.1. Висновки і прогнозні тенденції розвитку ринку
9.2. Побудова гіпотез розвитку ринку. Прогнозні показники розвитку ринку в 2019-2022
9.3. Рекомендації з розвитку на ринку
10. Інвестиційна привабливість галузі
10.1. SWOT-аналіз ринкового спрямування
10.2. PEST-аналіз факторів впливу на ринок
10.3. Існуючі ризики і бар'єри входу на ринок
10.3.1. Побудова карти ризиків на ринку

Перелік таблиць:

1. Офіційна ємність ринку електронних цигарок в 2016 – 1 кв. 2019 рр., в грошовому вираженні, тис. грн.
2. Сегментація ємності ринку електронних цигарок в 2018 році за видами з виділенням часток, в грошовому вираженні, тис. грн., %
3. Сегментація ємності ринку електронних цигарок в 2018 році по регіонах з виділенням часток, в грошовому вираженні, тис. грн., %
4. Опис найбільших імпортерів електронних цигарок в Україні
5. Опис інтернет-магазини з замовлення з-за кордону поштою
6. Опис основних виробників електронних сигарет в Китаї
7. Сегментація найбільших операторів ринку за сегментами, спеціалізації, регіонально
8. Середні ціни імпорту електронних цигарок в Україну, грн./шт.
9. Середні поточні роздрібні ціни на електронні сигарети у вигляді коробки, грн/шт.
10. Середні поточні роздрібні ціни на електронні сигарети у вигляді трубки, грн/шт.
11. Сегментація брендів на ринку електронних сигарет України за цінами
12. Види випаровувачів представлених на ринку
13. Аналоги продуктів Juul і mylè
14. SWOT-аналіз ринку електронних сигарет
15. PEST-аналіз ринку електронних сигарет в Україні
16. Сегментація ринкових ризиків
17. Ранжування ризиків розвитку ринку електронних сигарет в Україні

Перелік графіків і діаграм:

1. Ємність ринку електронних цигарок в 2018 році з урахуванням тіні, в грошовому вираженні, тис. грн., %
2. Частки офіційних імпортерів всіх видів електронних сигарет, млн. грн., %
3. Частки ринку основних операторів (імпортерів випаровувачів) в Україні, в грошовому вираженні, %
4. Динаміка експорту електронних цигарок з України в 2016 – 1 кв. 2019 рр., в грошовому вираженні, тис. грн.
5. Структура експортерів електронних цигарок в Україні в 2017 і 2018 рр. в грошовому вираженні, %.
6. Географічна структура експорту електронних цигарок в Україні в 2017 і 2018 рр., в грошовому вираженні, %.
7. Динаміка імпорту електронних цигарок з України в 2016 – 1 кв. 2019 рр., в грошовому вираженні, тис. грн.
8. Структура постачальників електронних цигарок в Україну в 2016, 2018 і 1 кв.2019 рр., в грошовому вираженні, %.
9. Структура імпорту ТМ електронних цигарок в Україну в 2016, 2018 і 1 кв.2019 рр., в грошовому вираженні, %.
10. Географічна структура імпорту електронних цигарок в Україну в 2016, 2018 і 1 кв.2019 рр., в грошовому вираженні, %.
11. Динаміка популярності інтернет-запиту «Електронна сигарета» 6 міс. 2018 – 5 міс. 2019 рр., бал
12. Динаміка популярності інтернет-запиту «Вейп» 6 міс. 2018 – 5 міс. 2019 рр., бал
13. Найбільші ринки за обсягом продажів некурильного тютюну і електронних сигарет в 2016 році, млн. дол.
14. Основні способи придбання електронних сигарет (відсоток користувачів), %
15. Структура елементів логістичного ланцюга на ринку електронних сигарет
16. Прогноз ємності ринку електронних цигарок в 2019 – 2022 рр. з урахуванням тіні, в грошовому вираженні, млн. грн.

Вас може зацікавити

Зв'язатися з нами