Аналіз ринку чаю в Україні. 2023 рік

Аналіз ринку чаю в Україні. 2023 рік
Загальна характеристика
Дата підготовки: Березень 2023 року
Кількість сторінок: 48, Arial, 1 інтервал, 10 кегль
Графіків і діаграм: 20
Таблиць: 19
Спосіб оплати: передоплата
Спосіб отримання: електронною поштою або кур'єром в електронному або в друкованому вигляді
Мова звіту: українська, російська, англійська
27200 грн.
  • Ви можете замовити актуалізацію або адаптацію даного звіту під ваші цілі і завдання, а також придбати частину звіту (не менш 50%) по більш доступній ціні
  • Не знайшли дослідження вашого ринку? Зв'яжіться з нашими консультантами – перейти в контакти
  • Так само ви можете замовити бізнес-план для вашої бізнес-ідеї

Анотація до аналізу ринку:

Компанія Pro-Consulting підготувала дослідження ринку чаю в Україні за 2017 – 2022 роки.
Ринок чаю в Україні був відносно стабільним до початку повномасштабного вторгнення росії в Україну. Виробництво (фасування) чаю в Україні збільшувалося в обсягах, в той час як об’єми імпорту знижувалися. Щорічно експерти фіксували збільшення об’ємів продажів у 5-10%. В основному це було пов’язане з підвищенням споживчих цін.
Після 24 лютого 2022 року певна частка виробників чаю припинила свою діяльність, через близькість розташування до місць бойових дій. Однією з таких компаній була «Ахмад», адже її фабрика розташована в Харківській області. Компанія змогла відновити поставки своєї продукції тільки в середині літа 2022 року. До середини весни, ситуація поставок чайної продукції на прилавки магазинів у різних регіонах країни була ускладненою через порушення функціонування деяких логістичних зв’язків, що спричинила війна, хоча чай є одним з продуктів першої необхідності, який споживають повсякденно, незалежно від тяжкості політико-економічної ситуації.
Весь обсяг чаю з чайного листя є іноземного походження – українські виробники лише фасують продукцію під своїми торговими марками, адже кліматичні умови країни є непридатними для вирощування чаю. На території України може зростати лише трав’яний чай, більшість з якого вирощують в Карпатському регіоні. Загалом чайний ринок України є повністю імпортозалежним, якщо брати до уваги і продукцію, розфасовану для роздрібного продажу, і сировину. Найбільшу кількість фасованого чаю за весь період дослідження було поставлено з ОАЕ. Також значні частки в імпорті мають Шрі-Ланка, Азербайджан, Індія, Китай та Польща. В імпорті сировини перші місця займають Індія та Шрі-Ланка.


Українці віддають перевагу вітчизняній чайній продукції. Це зумовлено нижчими цінами вітчизняної продукції та концентрацією філіалів зарубіжних компаній виробників чаю під українськими брендами. У країнах Європи та Близького Сходу продукція значно дорожча, якщо орієнтуватись на розсипний чай, через необхідність додаткової сертифікації продукції.
Головною особливістю українського ринку чаю є те, що для товарів даного ринку характерна висока конкуренція.
З початком повномасштабних військових дій у 2022 році значна частина головних гравців та виробників чаю понесли великі втрати через ведення активних бойових дій на території тих областей, де було сконцентроване їх виробництво. Проте рівень споживання чаю не впав, через традицію споживання чаю у повсякденному житті. Ще одним фактором, що впливає на високий рівень споживання є те, що чайна продукція входить до категорії товарів першої необхідності.
Основна частина споживачів задоволена чайною продукцією, що говорить про готовність купувати таку продукцію за її наявності у продуктових мережах.

Детальний зміст:

1. Загальна характеристика ринку
1.1 Аналіз тенденцій розвитку ринку (чинники впливу, проблеми розвитку)
1.2 Загальні показники ринку, розрахунок ємності ринку у 2017-2022 рр. у натуральному та грошовому вираженні
1.3 Сегментація та структурування ринку (за видами, походженням)
2. Виробництво продукції у 2017-2022 рр.
3. Основні оператори ринку (виробники та імпортери)
3.1 Перелік основних операторів ринку та їх структурування (загальна інформація, види діяльності та спеціалізація; торгові марки та асортимент, представленість у каналах збуту)
3.2 Зміни складу основних операторів ринку в 2022 році (ребрендинг, вихід з ринку)
3.3 Частки ринку основних операторів ринку
4. Зовнішня торгівля
4.1. Експорт чаю з України у 2017-2022 р. (обсяги, структура, географія, частки експортерів)
4.2. Імпорт чаю в Україну у 2017-2022 р. (обсяги, структура, географія, частки імпортерів)
5. Асортимент та ціноутворення на ринку
5.1. Асортимент продукції залежно від тари, розміру коробки
5.2. Середні поточні ціни на продукцію
6. Брендинг та реклама (аналіз позиціонування конкурентів на ринку, присутність у каналах просування)
6.1 Аналіз позиціонування конкурентів на ринку, присутність у каналах просування)
6.2 Висновки та рекомендації щодо застосування інтегрованих маркетингових комунікацій на ринку чаю
7.1. Уподобання споживачів щодо товару, портрет споживача
7.2. Структурування та сегментація споживання
7.3. Ступінь задоволеності споживачів
8. Канали збуту продукції (опис та оцінка структури продажів по каналах)
9. Висновки. Прогнозні показники
9.1. Висновки та прогнозні тенденції розвитку ринку
9.2. Побудова гіпотез розвитку ринку. Прогнозні показники розвитку ринку у 2022-2025 роках

Перелік таблиць:

1. Ємність ринку чаю в Україні в 2017- 2022 року, в натуральному вираженні, тис. Тонн
2. Ємність ринку чаю в Україні в 2017- 2022 року, в грошовому вираженні, млн. грн
3. Основні оператори ринку чаю в Україні
4. Матриця асортименту продукції за її видом та типом упаковки, кількість пропозицій
5. Середні поточні ціни на чорний чай, грн
6. Приналежність чайних ТМ основним операторам чаю в Україні
7. Результативна таблиця застосування ІМК на ринку чаю
8. Використання каналів реклами на ринку чаю в Україні серед основних операторів
9. Порівняльна таблиця застосування ТБ-реклами (відео-реклами) операторами ринку чаю по брендам
10. Динаміка об’єму телевізійної та digital медіа реклами України 2021-2022 рр.
11. Порівняльна таблиця застосування інструментів інтернет-реклами на ринку чаю по брендах
12. Динаміка об’єму OOH Media, радіо реклами, в пресі, в кінотеатрах в України 2021-2022 рр.
13. PR-діяльність основних операторів ринку та їх співпраця зі ЗМІ
14. Аналіз присутності операторів ринку чаю в онлайн-каналах комунікації
15. Аналіз активності операторів ринку в онлайн-каналах комунікації
16. Аналіз використання стимулювання збуту операторами ринку чаю по брендам (ТОП-8 компаній)
17. Порівняльна таблиця використання прямого маркетингу основними операторами ринку чайної продукції
18. Аналіз брендингу основних операторів ринку чаю
19. Перелік та опис галузевих виставок та їх учасників

Перелік графіків і діаграм:

1. Сегментація ринку чаю за його видами в Україні у 2021 році
2. Частка торгових марок чаю на ринку України у 2021 році
3. Сегментація ринку чаю в Україні за походженням у 2022 році, в натуральному вираженні, %
4. Виробництво чаю у 2017-2022 року в натуральному вираженні, тис. тонн
5. Виробництво чаю у 2017- 2022 року в грошовому вираженні, млн. грн.
6. Частки операторів ринку чаю в Україні у 2022 році, в грошовому вираженні, %
7. Динаміка експорту чаю з України в 2017-2022 рр., тис. тонн
8. Динаміка експорту чаю з України в 2017-2022 рр., млн. грн.
9. Географія експорту чаю з України в 2017-2022рр., %
10. Частки експортерів чаю в Україні в 2017- 2022 р., %
11. Сегментація імпорту чаю в Україну в 2022 році за призначенням, в натуральному вираженні, %
12. Динаміка імпорту чаю в Україну у 2017-2022 рр., в натуральному вираженні, тис. тонн
13. Динаміка імпорту чаю в Україну у 2017-2022 рр., в грошовому вираженні, млн. грн
14. Динаміка імпорту фасованого чаю в Україну у 2017-2022 рр., в натуральному вираженні, тис. тонн
15. Динаміка імпорту чаю в Україну у 2017-2022 рр., в грошовому вираженні, млн. грн
16. Географія імпорту чаю в Україну в 2017- 2022рр., %
17. Частки імпортерів чаю в Україну у 2017- 2022 рр., %
18. Вподобання споживачів щодо брендів на ринку чаю (ТОП-10) у 2021 році
19. Структурування споживачів за місцями, де купується продукція
20. Структура продажів за каналами збуту (роздрібна торгівля) через магазини на ринку чаю в Україні
21. Динаміка середніх імпортних цін на нефасований чай в Україні в 2017-2022 рр., грн/кг
22. Прогноз об’єму ринку чаю в Україні у 2022-2025 роках, в натуральному вираженні, тис. тонн

Вас може зацікавити

Зв'язатися з нами