in stock

Аналіз ринку чаю в Україні. 2022 рік

Загальна характеристика
Дата підготовки: Жовтень 2022 року
Кількість сторінок: 48, Arial, 1 інтервал, 10 кегль
Графіків і діаграм: 20
Таблиць: 19
Спосіб оплати: готівковий або безготівковий розрахунок, передоплата
Спосіб отримання: електронною поштою або кур'єром в електронному або в друкованому вигляді
Мова звіту: українська, російська, англійська
25900 грн.
  • Ви можете замовити актуалізацію або адаптацію даного звіту під ваші цілі і завдання, а також придбати частину звіту (не менш 50%) по більш доступній ціні
  • Не знайшли дослідження вашого ринку? Зв'яжіться з нашими консультантами – перейти в контакти
  • Так само ви можете замовити бізнес-план для вашої бізнес-ідеї

Анотація до аналізу ринку:

Компанія Pro-Consulting підготувала дослідження ринку чаю в Україні за 2017 – 8 міс. 2022 року.
Ринок чаю в Україні був відносно стабільним до початку повномасштабного вторгнення росії в Україну. Виробництво (фасування) чаю в Україні збільшувалося в обсягах, в той час як об’єми імпорту знижувалися. Щорічно експерти до фіксували збільшення об’ємів продажів у 5-10%. В основному це було пов’язане з підвищенням споживчих цін.
Структура споживання чайної продукції в залежності від її виду, за даними операторів ринку, була такою: чорному чаю надавали перевагу 68% населення України, на зелений чай припадає 17% споживання, на ароматизований – 8%, фруктовий чай займає 7% структури споживчих вподобань, трав`яний – 4%, і ще 3% припадають на чаї спеціального призначення.
Весь обсяг чаю з чайного листя є іноземного походження – українські виробники лише фасують продукцію під своїми торговими марками, адже кліматичні умови країни є непридатними для вирощування чаю. На території України може зростати лише трав’яний чай, більшість з якого вирощують в Карпатському регіоні
На ринку чаю України у 2021 році було представлено понад 100 чайних торгових марок, що значно ускладнює процес вибору споживачами певної марки чаю.
Головними факторами переходу споживачів на продукцію нових брендів стають незадоволеність якістю напою, пошук «ідеального» чаю, а також якісно побудована рекламна кампанія виробника. Детальне дослідження брендингу та реклами допоможе компанії краще зрозуміти потреби споживачів та як позиціонувати свій товар, яку стратегію маркетингу використовувати.
Споживча база чаю продовжувала розширюватися протягом 2021 року, оскільки все більше споживачів почали цікавитися новими та потенційно незнайомими видами чаю, особливо фруктовим/трав’яним чаєм. Це відкрило можливості для всіх гравців у цій категорії, як наслідок деякі імпортери почали випускати чаї під своєю власною торгівельною маркою, як наприклад АТБ-маркет випустив приватну торгову марку під ім’ям Tea Legend.
Після 24 лютого 2022 року певна частка виробників чаю припинила свою діяльність, через близькість розташування до місць бойових дій. Однією з таких компаній була «Ахмад», адже її фабрика розташована в Харківській області. Компанія змогла відновити поставки своєї продукції тільки в середині літа 2022 року. До середини весни ситуація поставок чайної продукції на прилавки магазинів у різних регіонах країни була ускладненою через порушення функціонування деяких логістичних зв’язків, що спричинила війна.

 

Детальний зміст:

1. Загальна характеристика ринку
1.1 Аналіз тенденцій розвитку ринку (чинники впливу, проблеми розвитку)
1.2 Загальні показники ринку, розрахунок ємності ринку у 2017-8 міс. 2022 у натуральному та грошовому вираженні
1.3 Сегментація та структурування ринку (за видами, походженням)
2. Виробництво продукції у 2017-8 міс. 2022 р.
3. Основні оператори ринку (виробники та імпортери)
3.1 Перелік основних операторів ринку та їх структурування (загальна інформація, види діяльності та спеціалізація; торгові марки та асортимент, представленість у каналах збуту)
3.2 Частки ринку основних операторів ринку
4. Зовнішня торгівля
4.1. Експорт чаю з України у 2017-8 міс. 2022 р. (обсяги, структура, географія, частки експортерів)
4.2. Імпорт чаю в Україну у 2017-8 міс. 2022 р. (обсяги, структура, географія, частки імпортерів)
5. Асортимент та ціноутворення на ринку
5.1. Асортимент продукції залежно від тари, розміру коробки
5.2. Середні поточні ціни на продукцію
6. Брендинг та реклама (аналіз позиціонування конкурентів на ринку, присутність у каналах просування)
6.2 Висновки та рекомендації щодо застосування інтегрованих маркетингових комунікацій на ринку чаю
7.1. Уподобання споживачів щодо товару, портрет споживача
7.2. Структурування та сегментація споживання
7.3. Ступінь задоволеності споживачів
8. Канали збуту продукції (опис та оцінка структури продажів по каналах)
9. Висновки. Прогнозні показники
9.1. Висновки та прогнозні тенденції розвитку ринку
9.2. Побудова гіпотез розвитку ринку. Прогнозні показники розвитку ринку у 2022-2025 роках

Перелік таблиць:

1. Ємність ринку чаю в Україні в 2017- 8 міс. 2022 року, в натуральному вираженні, тис. тонн
2. Ємність ринку чаю в Україні в 2017- 8 міс. 2022 року, в грошовому вираженні, млн. грн
3. Основні оператори ринку чаю в Україні
4. Матриця асортименту продукції за її видом та типом упаковки, шт.
5. Середні поточні ціни на чорний чай, грн
6. Приналежність чайних ТМ основним операторам чаю в Україні
7. Результативна таблиця застосування ІМК на ринку чаю
8. Використання каналів реклами на ринку чаю в Україні серед основних операторів
9. Порівняльна таблиця застосування ТБ-реклами (відео-реклами) операторами ринку чаю по брендам
10. Динаміка об’єму телевізійної та digital медіа реклами України 2021-2022 рр.
11. Порівняльна таблиця застосування інструментів інтернет-реклами на ринку чаю по брендах
12. Динаміка об’єму OOH Media, радіо реклами, в пресі, в кінотеатрах в України 2021-2022 рр.
13. PR-діяльність основних операторів ринку та їх співпраця зі ЗМІ
14. Аналіз присутності операторів ринку чаю в онлайн-каналах комунікації
15. Аналіз активності операторів ринку в онлайн-каналах комунікації
16. Аналіз використання стимулювання збуту операторами ринку чаю по брендам (ТОП-8 компаній)
17. Порівняльна таблиця використання прямого маркетингу основними операторами ринку чайної продукції
18. Аналіз брендингу основних операторів ринку чаю
19. Перелік та опис галузевих виставок та їх учасників

Перелік графіків і діаграм:

1. Сегментація ринку чаю за його видами в Україні у 2021 році
2. Частка торгових марок чаю на ринку України у 2021 році
3. Сегментація ринку чаю в Україні за походженням у 2020 році, в натуральному вираженні, %
4. Виробництво чаю у 2017- 8 міс. 2022 року в натуральному вираженні, тис. тонн
5. Виробництво чаю у 2017- 8 міс. 2022 року в грошовому вираженні, млн. грн
6. Частки операторів ринку чаю в Україні у 2021 році, в грошовому вираженні, %
7. Динаміка експорту чаю з України в 2017-8 міс. 2022 р., тис. тонн
8. Динаміка експорту чаю з України в 2017-8 міс. 2022 р., млн. грн
9. Географія експорту чаю з України в 2017- 8 міс. 2022р., %
10. Частки експортерів чаю в Україні в 2017- 2021 р., %
11. Сегментація імпорту чаю в Україну в 2021 році за призначенням, в натуральному вираженні, %
12. Динаміка імпорту чаю в Україну в 2017-8 міс. 2022 р., в натуральному вираженні, тис. тонн
13. Динаміка імпорту чаю в Україну в 2017-8 міс. 2022 р., в грошовому вираженні, млн. грн
14. Географія імпорту чаю в Україну в 2017- 8 міс. 2022р., %
15. Частки імпортерів чаю в Україну у 2017- 2021 р., %
16. Вподобання споживачів щодо брендів на ринку чаю (ТОП-10) у 2021 році
17. Структурування споживачів за місцями, де купується продукція
18. Структура продажів за каналами збуту (роздрібна торгівля) через магазини на ринку чаю в Україні
19. Динаміка середніх імпортних цін на нефасований чай в Україні в 2017-2022 рр., грн/кг
20. Прогноз об’єму ринку чаю в Україні у 2022-2025 роках, в натуральному вираженні, тис. тонн

Вас може зацікавити

Зв'язатися з нами