in stock

Аналіз ринку готельних мереж України. 2006

Аналіз ринку готельних мереж України. 2006
Загальна характеристика
Дата підготовки: Березень 2007 року
Кількість сторінок: 12, Arial, 1 інтервал, 10 шрифт
Графіків і діаграм: 4
Таблиць: 12
Спосіб оплати: готівковий або безготівковий розрахунок, передоплата
Спосіб отримання: електронною поштою або кур'єром в електронному або в друкованому вигляді
400 грн.
  • Ви можете замовити актуалізацію або адаптацію даного звіту під ваші цілі і завдання, а також придбати частину звіту (не менш 50%) по більш доступній ціні
  • Не знайшли дослідження вашого ринку? Зв'яжіться з нашими консультантами – перейти в контакти
  • Так само ви можете замовити бізнес-план для вашої бізнес-ідеї

Анотація до аналізу ринку:

У паспорті українського ринку мереж готелів, підготовленому фахівцями компанії Pro-Consulting, розглянуті потенціал внутрішнього ринку і його залежність від зовнішніх, рівень конкуренції між діючими гравцями, державне регулювання і сезонні чинники, що впливають на розвиток ринкового спрямування. Відзначено, що на тисячу громадян припадає близько 2 місць в готелях в цілому по Україні, тоді як в Європі цей показник сягає 37-39 місць на тисячу чоловік. Звіт включає значення фактичної і фінансової ємності ринку Представлені географічна структура готелів та частки споживання готельних послуг в розрізі регіонів України. Розглянуто динаміку кількості діючих готелів, хостелів, підприємств туристичної та курортної галузей в Україні в 2000-2008 рр. Вивчено вартість проживання в готелях. Подані фінансові результати лідерів ринку (Готель "Прем'єр Палас", Готель "Ореанда", Готель "Україна", Готель "Дніпро", Готель "Україна"), розраховані їх частки ринку. В ході дослідження виявлено, що конкуренція на ринку готельних послуг слабка, в країні спостерігається дефіцит готельних місць. Найближчим часом в розвитку ринку готельних послуг буде спостерігатися поступове збільшення кількості готелів, відкриття молодіжних хостелів і збільшення кількості місць в них, зменшення частки готелів без категорії. Розвиток національної економіки в цілому та туристичного бізнесу зокрема, зростання приватного підприємництва - основні причини, які будуть стимулювати зростання готельного бізнесу в Україні.

Детальний зміст:

1. Основні параметри ринку:
1.1. Ємність ринку: Фактична ємність ринку. Структура.
1.2. Фінансова місткість ринку: Фактична фінансова місткість ринку. Структура.
2. Структура готельного сегменту
2.1. Структура за категоріями готелів: розподіл готелів за категоріями, частки категорій.
2.2. Структура сегмента хостелів: кількість місць в хостелах, частки хостелів в розміщенні
2.3. Географічна структура сегмента
3. Товарна структура ринку
3.1. Кількість діючих готелів
3.2. хостели
3.3. Підприємства туристичної та курортної галузей
4. Цінова структура ринку: вартість проживання на добу в готелях в 2006 році
5. Основні учасники ринку
6. Характеристика і прогнози розвитку ринку
6.1. характеристика
6.2. Прогнози розвитку на найближчі три роки
6.3. Проекти в галузі на найближчі три роки
6.4. Ризики галузі на найближчі три роки

Перелік таблиць:

1. Фактична ємність ринку
2. Структура
3. Фінансова місткість ринку (реалізовані послуги)
4. Структура
5. Розподіл готелів за категоріями
6. Частки категорій
7. Кількість місць в хостелах
8. Частки хостелів в розміщенні
9. Розподіл готелів по регіонах України
10. Частки споживання готельних послуг
11. Фінансовий результат лідерів ринку
12. Частки основних учасників

Перелік графіків і діаграм:

1. Кількість діючих готелів в Україні
2. Кількість хостелів
3. Кількість підприємств туристичної та курортної галузей
4. Вартість проживання за добу в готелях в 2006 році

Вас може зацікавити

Зв'язатися з нами