Дата підготовки: | Березень 2007 року |
Кількість сторінок: | 12, Arial, 1 інтервал, 10 шрифт |
Графіків і діаграм: | 4 |
Таблиць: | 12 |
Спосіб оплати: | передоплата |
Спосіб отримання: | електронною поштою або кур'єром в електронному або в друкованому вигляді |
У паспорті українського ринку мереж готелів, підготовленому фахівцями компанії Pro-Consulting, розглянуті потенціал внутрішнього ринку і його залежність від зовнішніх, рівень конкуренції між діючими гравцями, державне регулювання і сезонні чинники, що впливають на розвиток ринкового спрямування. Відзначено, що на тисячу громадян припадає близько 2 місць в готелях в цілому по Україні, тоді як в Європі цей показник сягає 37-39 місць на тисячу чоловік. Звіт включає значення фактичної і фінансової ємності ринку Представлені географічна структура готелів та частки споживання готельних послуг в розрізі регіонів України. Розглянуто динаміку кількості діючих готелів, хостелів, підприємств туристичної та курортної галузей в Україні в 2000-2008 рр. Вивчено вартість проживання в готелях. Подані фінансові результати лідерів ринку (Готель "Прем'єр Палас", Готель "Ореанда", Готель "Україна", Готель "Дніпро", Готель "Україна"), розраховані їх частки ринку. В ході дослідження виявлено, що конкуренція на ринку готельних послуг слабка, в країні спостерігається дефіцит готельних місць. Найближчим часом в розвитку ринку готельних послуг буде спостерігатися поступове збільшення кількості готелів, відкриття молодіжних хостелів і збільшення кількості місць в них, зменшення частки готелів без категорії. Розвиток національної економіки в цілому та туристичного бізнесу зокрема, зростання приватного підприємництва - основні причини, які будуть стимулювати зростання готельного бізнесу в Україні.
1. Основні параметри ринку:
1.1. Ємність ринку: Фактична ємність ринку. Структура.
1.2. Фінансова місткість ринку: Фактична фінансова місткість ринку. Структура.
2. Структура готельного сегменту
2.1. Структура за категоріями готелів: розподіл готелів за категоріями, частки категорій.
2.2. Структура сегмента хостелів: кількість місць в хостелах, частки хостелів в розміщенні
2.3. Географічна структура сегмента
3. Товарна структура ринку
3.1. Кількість діючих готелів
3.2. хостели
3.3. Підприємства туристичної та курортної галузей
4. Цінова структура ринку: вартість проживання на добу в готелях в 2006 році
5. Основні учасники ринку
6. Характеристика і прогнози розвитку ринку
6.1. характеристика
6.2. Прогнози розвитку на найближчі три роки
6.3. Проекти в галузі на найближчі три роки
6.4. Ризики галузі на найближчі три роки
1. Фактична ємність ринку
2. Структура
3. Фінансова місткість ринку (реалізовані послуги)
4. Структура
5. Розподіл готелів за категоріями
6. Частки категорій
7. Кількість місць в хостелах
8. Частки хостелів в розміщенні
9. Розподіл готелів по регіонах України
10. Частки споживання готельних послуг
11. Фінансовий результат лідерів ринку
12. Частки основних учасників
1. Кількість діючих готелів в Україні
2. Кількість хостелів
3. Кількість підприємств туристичної та курортної галузей
4. Вартість проживання за добу в готелях в 2006 році