Дата підготовки: | Жовтень 2011 року |
Кількість сторінок: | 7, Arial, 1 интервал, 10 шрифт |
Графіків і діаграм: | 6 |
Таблиць: | 2 |
Спосіб оплати: | передоплата |
Спосіб отримання: | електронною поштою або кур'єром |
Аналітики компанії Pro-Consulting провели дослідження ринку залізобетонних виробів (ЗБВ) України, розкривши тенденції розвитку ринку і його основні показники. На сьогодні ЗБВ масово використовуються для зведення опорних конструкцій і обвідних зборів, житлових і виробничих будівель, що розширює коло споживачів продукції і сприяє зростанню її продажів на українському ринку. Відзначено, що ємність ринку ЗБВ майже повністю повторює динаміку виробництва, так як частка експорту-імпорту продукції не так велика. За підсумками першого півріччя 2011 року в Україні було вироблено 846 тис. куб.м. ЗБВ. Окрему увагу приділено зовнішній торгівлі на ринку. Відзначено, що в географічній структурі переважають експортні потоки в країни СНД, особливо в Росії, а основними імпортерами ЗБВ в Україні є Польща і Білорусь. У дослідженні надана інформація про частки ринку основних операторів і проаналізована їх діяльність. Окремий блок огляду присвячений вивченню структури основних споживачів. Надано інформацію про асортимент продукції на ринку, а також про цінову політику. Відзначено, що з-за серйозної конкуренції на ринку оператори іноді не піднімають ціни для споживачів, покриваючи додаткові витрати за рахунок внутрішніх резервів і ефекту модернізації виробництва. Розглянуто очікування гравців ринку щодо активізації в сегменті ЗБВ за рахунок зростання державних замовлень і комерційних проектів.