in stock

Аналіз ринку напівфабрикатів України, 2011 рік

Загальна характеристика
Дата підготовки: Серпень 2011 року
Кількість сторінок:  8, Arial, 1 интервал, 10 шрифт
Графіків і діаграм: 6
Таблиць: 2
Спосіб оплати: готівковий/безготівковий розрахунок, в тому числі банківською карткою, передоплата
Спосіб отримання:  електронною поштою або кур'єром
650 грн.
  • Ви можете замовити актуалізацію або адаптацію даного звіту під ваші цілі і завдання, а також придбати частину звіту (не менш 50%) по більш доступній ціні
  • Не знайшли дослідження вашого ринку? Зв'яжіться з нашими консультантами – перейти в контакти
  • Так само ви можете замовити бізнес-план для вашої бізнес-ідеї

Анотація до аналізу ринку:

Аналітиками компанії Pro-Consulting підготовлений огляд українського ринку напівфабрикатів, в якому вивчені тенденції і виконаний прогноз розвитку основних його сегментів. Левову частку ринку займають пельмені і вареники (56,5%), далі йдуть котлети і біфштекси (13,5%), рибні напівфабрикати (10%), піца (9,5%), млинці, чебуреки (5%), овочеві напівфабрикати (3%). В огляді розглянуто динаміку виробництва напівфабрикатів на вітчизняному ринку в натуральному і грошовому вираженні, а також показники зовнішньої торгівлі. Ринок представлений переважно продукцією українського виробництва, за винятком сегмента глибокої заморозки овочів, фруктів і морепродуктів. Основними зовнішніми ринками збуту є Росія, Казахстан, Молдова, Білорусь та Грузія. Представлена ​​інформація про лідерів ринку, в список яких входять п'ять фірм-виробників: ГК «Левада», ТОВ «Донецький комбінат заморожених продуктів» (ДКЗП), ПП «Дригало», ЗАТ «Геркулес» і ТОВ «Три ведмеді». Відзначено, що провідні гравці галузі вживають заходів щодо збільшення обсягів реалізації продукції, підвищення її якості і розширенню асортименту. У той же час, на тлі великої кількості пропозицій і рекламних компаній простежується збільшення частки неякісної продукції. Окрему увагу приділено системі розподілу продукції на ринку. Серед найбільш привабливих каналів збуту виділені магазини мережевих форматів в великих містах ( «АТБ-маркет», «Фуршет», «METRO Cash & Carry», «Мега-маркет» та ін.), А також фірмові магазини самих виробників.

Детальний зміст:

1. Тенденції розвитку ринку напівфабрикатів України
2. Структура ринку
3. Споживання
4. Конкуренція на ринку
5. Висновки

Перелік таблиць:

1. Динаміка виробництва на ринку напівфабрикатів в Україні в 2006-2010 рр., в грошовому і натуральному вираженні
2. Загальні показники ринку напівфабрикатів в Україні в 2006-2010 рр., в натуральному вираженні, тис. тонн
 

Перелік графіків і діаграм:

1. Динаміка розвитку українського ринку напівфабрикатів в 2006-2010 рр., в натуральному вираженні, тис. тонн
2. Динаміка розвитку українського ринку напівфабрикатів в 2006-2010 рр., в грошовому вираженні, млн. грн.
3. Ємкість українського ринку напівфабрикатів в 2006-2010 рр. в натуральному вираженні і темп її приросту, тис. тонн та %
4. Структура українського ринку напівфабрикатів в 2010 р., (за обсягами реалізації), %
5. Місця покупок напівфабрикатів на українському ринку в 2010 році, %
6. Розподіл часток основних виробників напівфабрикатів на українському ринку, в грошовому вираженні, %

Вас може зацікавити

Зв'язатися з нами