Дата підготовки: | Серпень 2011 року |
Кількість сторінок: | 8, Arial, 1 интервал, 10 шрифт |
Графіків і діаграм: | 6 |
Таблиць: | 2 |
Спосіб оплати: | передоплата |
Спосіб отримання: | електронною поштою або кур'єром |
Аналітиками компанії Pro-Consulting підготовлений огляд українського ринку напівфабрикатів, в якому вивчені тенденції і виконаний прогноз розвитку основних його сегментів. Левову частку ринку займають пельмені і вареники (56,5%), далі йдуть котлети і біфштекси (13,5%), рибні напівфабрикати (10%), піца (9,5%), млинці, чебуреки (5%), овочеві напівфабрикати (3%). В огляді розглянуто динаміку виробництва напівфабрикатів на вітчизняному ринку в натуральному і грошовому вираженні, а також показники зовнішньої торгівлі. Ринок представлений переважно продукцією українського виробництва, за винятком сегмента глибокої заморозки овочів, фруктів і морепродуктів. Основними зовнішніми ринками збуту є Росія, Казахстан, Молдова, Білорусь та Грузія. Представлена інформація про лідерів ринку, в список яких входять п'ять фірм-виробників: ГК «Левада», ТОВ «Донецький комбінат заморожених продуктів» (ДКЗП), ПП «Дригало», ЗАТ «Геркулес» і ТОВ «Три ведмеді». Відзначено, що провідні гравці галузі вживають заходів щодо збільшення обсягів реалізації продукції, підвищення її якості і розширенню асортименту. У той же час, на тлі великої кількості пропозицій і рекламних компаній простежується збільшення частки неякісної продукції. Окрему увагу приділено системі розподілу продукції на ринку. Серед найбільш привабливих каналів збуту виділені магазини мережевих форматів в великих містах ( «АТБ-маркет», «Фуршет», «METRO Cash & Carry», «Мега-маркет» та ін.), А також фірмові магазини самих виробників.