in stock

Аналіз ринку мінеральної води. 2006

Загальна характеристика
Дата підготовки: Травень 2007 року
Кількість сторінок: 31, Arial, 1 інтервал, 10 шрифт
Графіків і діаграм: 15
Таблиць: 12
Спосіб оплати: готівковий або безготівковий розрахунок, передоплата
Спосіб отримання: електронною поштою або кур'єром в електронному або в друкованому вигляді
510 грн.
  • Ви можете замовити актуалізацію або адаптацію даного звіту під ваші цілі і завдання, а також придбати частину звіту (не менш 50%) по більш доступній ціні
  • Не знайшли дослідження вашого ринку? Зв'яжіться з нашими консультантами – перейти в контакти
  • Так само ви можете замовити бізнес-план для вашої бізнес-ідеї

Анотація до аналізу ринку:

У дослідженні українського ринку мінеральної води, підготовленого аналітиками компанії Pro-Consulting, подані загальні тенденції формування ринку. Український ринок мінеральної води демонструє значні темпи зростання, спостерігається збільшення споживання бутильованої води на душу населення. Звіт містить показники виробництва і динаміку реалізації продукції, зовнішньоекономічних операцій. Відзначено, що основними регіонами з випуску мінеральної води є Полтавська і Дніпропетровська області. Охарактеризовано основні виробники. Розраховані частки ТОП 10 основних виробників мінеральної води в натуральному вираженні. Виявлено, що найбільш активно збільшувала виробництво і, відповідно, частку ринку компанія Coca-Cola Beverages Ukraine Ltd (TM BonAqua). Обсяг випуску даної мінеральної води зріс на 33%. Розглянуто цінова політика, відображена цінова структура ринку мінеральної води. Відзначено, що протягом кількох останніх років на ринку спостерігається тенденція збільшення середньої ціни за 1 літр бутильованої води. Дослідження включає смакові переваги споживачів, вказані чинники, що впливають на вибір споживачами марки мінеральної води.

Детальний зміст:

1. Загальна характеристика ринку мінеральних вод
сектор НГО
2. Виробництво та динаміка реалізації мінеральної води
3. Основні виробники
4. Зовнішня торгівля
4.1. експорт
4.2. імпорт
5. Ціни і ціноутворення на ринку мінеральних вод
6. Споживання
6.1. Смакові переваги споживачів
6.2. Регіональне споживання
7. Брендинг і реклама
8. Проблеми і тенденції на ринку мінеральних вод
Прогнозні показники на 2006 рік

Перелік таблиць:

1. Структура продажів мінеральної води по регіонах України,%
2. Структура продажів за видами упакованої води в Україні в 2006 році,%
3. Структура продажів мінеральної води в 2006 по типу упаковки,%
4. Структура реалізації виробниками упакованої мінеральної води по каналах продажів в натуральному вираженні
5. Структура реалізації виробниками упакованої мінеральної води по каналах продажів в грошовому вираженні
6. Зовнішня торгівля України мінеральною водою в 2004-2005 роках
7. Споживання, спонтанне знання марок упакованої води,%
8. Споживчі переваги виробників мінеральної води в центральному регіоні України,%
9. Споживчі переваги виробників мінеральної води в східному регіоні України,%
10. Споживчі переваги виробників мінеральної води в північному регіоні України,%
11. Споживчі переваги виробників мінеральної води в південному регіоні України,%
12. Споживчі переваги виробників мінеральної води в західному регіоні України,%

Перелік графіків і діаграм:

1. Україна. Споживання мінеральної води на душу населення динаміка, літри
2. Україна. Обсяг виробництва упакованої води, динаміка, млн. Літрів.
3. Динаміка темпів зростання ринку мінеральної води,%
4. Україна, «частка в горлі» Share of throat,%
5. Частки міст-мільйонників на ринку HOD в 2006 році в натуральному вираженні,%
6. Структура ринку HOD в 2006 році за основним виробникам,%
7. Структура ринку мінеральних вод,%
8. Частки основних десяти виробників мінеральної води в натуральному вираженні в 2006 році,%
9. Частки основних десяти виробників мінеральної води в грошовому вираженні в 2006 році,%
10. Динаміка зростання середньої ціни на 1 літр, UAH
11. Цінова структура ринку мінеральної води,%
12. Фактори, що впливають на вибір споживачами марки мінеральної води,%
13. Частки основних брендів мінеральної води в сегменті газованих вод,%
14. Частки основних брендів на ринку газованих вод,%
15. Україна. Прогноз обсягу ринку упакованої води, млн. Літрів.

Вас може зацікавити

Зв'язатися з нами