Дата підготовки: | Травень 2007 року |
Кількість сторінок: | 31, Arial, 1 інтервал, 10 шрифт |
Графіків і діаграм: | 15 |
Таблиць: | 12 |
Спосіб оплати: | передоплата |
Спосіб отримання: | електронною поштою або кур'єром в електронному або в друкованому вигляді |
У дослідженні українського ринку мінеральної води, підготовленого аналітиками компанії Pro-Consulting, подані загальні тенденції формування ринку. Український ринок мінеральної води демонструє значні темпи зростання, спостерігається збільшення споживання бутильованої води на душу населення. Звіт містить показники виробництва і динаміку реалізації продукції, зовнішньоекономічних операцій. Відзначено, що основними регіонами з випуску мінеральної води є Полтавська і Дніпропетровська області. Охарактеризовано основні виробники. Розраховані частки ТОП 10 основних виробників мінеральної води в натуральному вираженні. Виявлено, що найбільш активно збільшувала виробництво і, відповідно, частку ринку компанія Coca-Cola Beverages Ukraine Ltd (TM BonAqua). Обсяг випуску даної мінеральної води зріс на 33%. Розглянуто цінова політика, відображена цінова структура ринку мінеральної води. Відзначено, що протягом кількох останніх років на ринку спостерігається тенденція збільшення середньої ціни за 1 літр бутильованої води. Дослідження включає смакові переваги споживачів, вказані чинники, що впливають на вибір споживачами марки мінеральної води.
1. Загальна характеристика ринку мінеральних вод
сектор НГО
2. Виробництво та динаміка реалізації мінеральної води
3. Основні виробники
4. Зовнішня торгівля
4.1. експорт
4.2. імпорт
5. Ціни і ціноутворення на ринку мінеральних вод
6. Споживання
6.1. Смакові переваги споживачів
6.2. Регіональне споживання
7. Брендинг і реклама
8. Проблеми і тенденції на ринку мінеральних вод
Прогнозні показники на 2006 рік
1. Структура продажів мінеральної води по регіонах України,%
2. Структура продажів за видами упакованої води в Україні в 2006 році,%
3. Структура продажів мінеральної води в 2006 по типу упаковки,%
4. Структура реалізації виробниками упакованої мінеральної води по каналах продажів в натуральному вираженні
5. Структура реалізації виробниками упакованої мінеральної води по каналах продажів в грошовому вираженні
6. Зовнішня торгівля України мінеральною водою в 2004-2005 роках
7. Споживання, спонтанне знання марок упакованої води,%
8. Споживчі переваги виробників мінеральної води в центральному регіоні України,%
9. Споживчі переваги виробників мінеральної води в східному регіоні України,%
10. Споживчі переваги виробників мінеральної води в північному регіоні України,%
11. Споживчі переваги виробників мінеральної води в південному регіоні України,%
12. Споживчі переваги виробників мінеральної води в західному регіоні України,%
1. Україна. Споживання мінеральної води на душу населення динаміка, літри
2. Україна. Обсяг виробництва упакованої води, динаміка, млн. Літрів.
3. Динаміка темпів зростання ринку мінеральної води,%
4. Україна, «частка в горлі» Share of throat,%
5. Частки міст-мільйонників на ринку HOD в 2006 році в натуральному вираженні,%
6. Структура ринку HOD в 2006 році за основним виробникам,%
7. Структура ринку мінеральних вод,%
8. Частки основних десяти виробників мінеральної води в натуральному вираженні в 2006 році,%
9. Частки основних десяти виробників мінеральної води в грошовому вираженні в 2006 році,%
10. Динаміка зростання середньої ціни на 1 літр, UAH
11. Цінова структура ринку мінеральної води,%
12. Фактори, що впливають на вибір споживачами марки мінеральної води,%
13. Частки основних брендів мінеральної води в сегменті газованих вод,%
14. Частки основних брендів на ринку газованих вод,%
15. Україна. Прогноз обсягу ринку упакованої води, млн. Літрів.