in stock

Аналіз ринку ковбасних виробів України. 2014 рік

Загальна характеристика
Дата підготовки: Жовтень 2014 року
Графіків і діаграм: 10
Таблиць: 1
Спосіб оплати: готівковий або безготівковий розрахунок, передоплата
Спосіб отримання:  електронною поштою або кур'єром
2400 грн.
  • Ви можете замовити актуалізацію або адаптацію даного звіту під ваші цілі і завдання, а також придбати частину звіту (не менш 50%) по більш доступній ціні
  • Не знайшли дослідження вашого ринку? Зв'яжіться з нашими консультантами – перейти в контакти
  • Так само ви можете замовити бізнес-план для вашої бізнес-ідеї

Анотація до аналізу ринку:

Огляд ринку ковбасних виробів України, проведений аналітиками компанії Pro-Consulting, починається з дослідження сировинної бази зазначеного сегмента м’ясної промисловості. Динаміка поголів’я худоби показує, що за обсягом стада переважають свині, кількість яких у 2013 р. становило близько 7,58 млн голів і дорівнювала показнику 2010 р. Максимальне же значення за аналізований період (2009–2013 рр.) мало місце у 2011 р. і становило 7,96 млн. Поголів’я ВРХ, що падало після 2009 р. від значення 5,08 млн голів, у 2013 р. продемонструвало невеликий приріст до попереднього року (на 5%, до 4,65 млн). Наведені дані щодо числа овець і кіз не є характерними для ринку ковбасних виробів, оскільки м’ясо цих тварин набагато рідше використовується при виготовленні ковбаси. Птахівництво ж є галуззю, що активно розвивається в Україні. Невелике скорочення в 2012 р. (на 1,5%) змінилося попередньою тенденцією, і в 2013 р. приріст склав 6,5%. За розглянутий період ємність ринку коливалася в діапазоні 271,6–285,7 тис. тонн, за перше ж півріччя порівняно з АППГ відбулося невелике зменшення, що в умовах різкого погіршення економічної ситуації в країні та зниження купівельної спроможності її громадян дозволяє прогнозувати скорочення ємності ринку на середньострокову перспективу. У контексті зовнішньоекономічної діяльності головною проблемою для українських виробників є відсутність якісної сировини. Провівши модернізацію виробничих потужностей, підприємства змушені закуповувати сировину за кордоном, щоб мати можливість здійснювати поставки на експорт. У 2013 р. експорт не перевищував 0,6% виробленої продукції, при цьому абсолютний показник у 8 разів перевищував значення 2010 р. Зовнішні ринки недиверсифіковані, у 2013 р. більше двох третин продукції (67,8% в натуральному і 73,7% у грошовому вираженні) надходило до Росії, практично вся інша ковбаса закуповувалася Молдовою. На інші ринки залишалося, відповідно, 1,3% і 2,6%. Зазначимо, що зазначені дві країни є стійкими лідерами-експортерами, однак якщо в 2013 р. співвідношення поставок (у натуральних показниках) склало 2,2:1, то в 2011 р. воно дорівнювало приблизно 1:1, а в 2009 р. молдавські поставки домінували (приблизно з сорокакратним перевищенням). У зустрічних потоках у 2013 р. лідирують іспанські та італійські поставки, в сумі вони складають 40% (приблизно порівну). Відмітимо також, що ще два роки тому 79,2% ковбас надходило з Білорусі. Регіоном, де виробляється найбільше ковбасних виробів України, є Кіровоградська область. Серед критеріїв вибору варених ковбас приблизно по третині складають смак (якість) і ціна продукції.

Детальний зміст:

1. Сировинна база 
2. Загальні тенденції розвитку ринку ковбасних виробів в Україні 
3. Зовнішньоекономічна діяльність 
4. Структура ринку 
5. Переваги споживачів 
6. Висновки і прогнози 

Перелік таблиць:

1. Динаміка основних показників ринку ковбасних виробів України в натуральному вираженні в 2009–2014 рр., тис. тонн

Перелік графіків і діаграм:

1. Динаміка зміни чисельності поголів’я худоби та птиці в 2009–2013 рр., тис. голів 
2. Динаміка ємності ринку ковбасних виробів України в натуральному вираженні в 2009–2013 рр., тис. тонн 
3. Географічна структура експорту ковбасних виробів у 2013 р., % 
4. Динаміка зміни структури експорту в натуральному вираженні 2009–2013 рр., % 
5. Географічна структура імпорту ковбасних виробів у 2013 р., % 
6. Структура виробництва ковбасних виробів у розрізі регіонів України за 2013 р. у натуральному вираженні, тис. тонн 
7. Критерії вибору варених ковбас в Україні, % 
8. Переваги споживачів ковбасних виробів у розрізі ТМ за 6 міс. 2014 р., балів 
9. Структура місць купівлі ковбасних виробів в Україні за підсумками 2013 р., % 
10. Прогноз виробництва ковбасної продукції в Україні в 2014–2017 рр., тис. тонн 

Вас може зацікавити

Зв'язатися з нами