Дата підготовки: | Червень 2024 року |
Кількість сторінок: | 36, Arial, 1 інтервал, 10 кегль |
Графіків і діаграм: | 3 |
Таблиць: | 43 |
Спосіб оплати: | передоплата |
Спосіб отримання: | електронною поштою або кур'єром в електронному або в друкованому вигляді |
Мова звіту: | українська, російська, англійська |
Аналітиками Pro-Consulting було проаналізовано ринок кондитерських виробів в Польщі. Протягом періоду з 2021 по 2024 рік спостерігалося стабільне зростання виробництва кондитерських виробів у Польщі, що було зумовлене збільшенням попиту на ці продукти та впровадженням нових технологій в галузі. Варто відзначити позитивні тенденції у збільшенні експорту, зокрема до країн Європейського Союзу. Однак, зростання витрат на виробництво та збільшення конкуренції призвели до підвищення цін на кондитерські вироби в Польщі. Ці зміни в ціновій політиці відображають зміну у споживчому попиті, де споживачі виявляють все більше зацікавлення у натуральних продуктах зі здоровим складом.
Аналіз державного регулювання галузі, ключових гравців ринку, виробництва, зовнішньої торгівлі, асортименту, ціноутворення, брендингу та споживання дав можливість уявити повну картину ринку кондитерських виробів у Польщі.
Прогнозні дані свідчать про подальший розвиток галузі зі зростанням виробництва та експорту, а також збільшенням частки місцевих виробників на ринку. Використання SWOT-аналізу, PESTLE-аналізу та оцінки інвестиційної привабливості допомогло визначити ризики та перешкоди для входу на ринок і прогнозувати його майбутній розвиток.
1. Загальна характеристика ринку
1.1 Опис ринку, аналіз тенденцій його розвитку (фактори, що впливають на ринок, та їх прояв протягом досліджуваного періоду, проблеми та передумови розвитку)
1.2 Загальні показники ринку, розрахунок ємності ринку в 2021 - 1 кв. 2024 рр. (виробництво + імпорт - експорт). Оцінка.
1.3 Сегментація та структурування ринку (за видами (борошняні, цукрові, шоколадні), походженням)
2. Державне регулювання галузі
2.1 Основні закони, що регулюють галузь (перелік, коротке резюме, сертифікація, нормативи тощо)
2.2 Податки та збори на ринку
3. Основні оператори ринку (виробники та імпортери)
3.1 Перелік основних операторів ринку та їх структурування (загальна інформація, види діяльності та спеціалізація; товарні групи, торгові марки та асортимент)
3.2 Аналіз виробника кондитерських виробів MIESZKO S.A. (обсяги виробництва, аналіз фінансової звітності, представленість на ринку, асортимент, цінова політика тощо. - за наявності інформації)
3.3 Частки ринку основних операторів ринку. Оцінка
3.4 Ступінь конкуренції та ризики.
4. Загальне виробництво кондитерських виробів у 2021 - 1 кв. 2024 рр. .
5. Зовнішня торгівля та ЗЕД
5.1 Експорт кондитерських виробів із Польщі у 2021 - 1 кв. 2024 рр. (обсяги, структура, географія)
5.2 Імпорт кондитерських виробів до Польщі у 2021 - 1 кв. 2024 рр. (обсяги, структура, географія)
6. Аналіз асортименту продукції, представленої на ринку
7. Ціна та ціноутворення на ринку
7.1 Динаміка цін на кондитерські вироби
7.2 Середні поточні ціни
7.3 Опис чинників, що впливають на формування ціни, структура
8. Брендинг і реклама (аналіз позиціонування конкурентів на ринку, присутність у каналах просування)
9. Аналіз споживання на ринку
9.1 Уподобання споживачів щодо товару, портрет споживача
9.2 Аналіз інтернет-аудиторії в галузі, пошукових запитів і видачі конкурентів
9.3 Ступінь задоволеності споживачів (аналіз відгуків)
10. Канали збуту продукції (опис та оцінка структури продажів за каналами)
11. Висновки. Прогнозні показники ринку
11.1 Висновки та прогнозні тенденції розвитку ринку
11.2 Побудова гіпотез розвитку ринку. Прогнозні показники розвитку ринку в 2024-2026 рр.
11.3 Рекомендації щодо розвитку на ринку, доцільність виходу на ринок
12. Інвестиційна привабливість галузі
12.1 SWOT-аналіз ринкового напрямку
12.2 PESTLE - аналіз факторів впливу на ринок
12.3 Існуючі ризики та бар'єри входу на ринок
1. Кількість населення загалом і за регіонами, зокрема українців, які отримали PESEL (на початок року), тис. осіб.
2. Оцінка загальних показників ринку, у натуральному вираженні, млн тонн і $ млрд.
3. Продажі в розрізі регіонів, у вартісному вираженні, млн. дол. США
4. Основні оператори ринку
5. Основні оператори ринку - українські виробники
6. Аналіз фінансової звітності виробника кондитерських виробів MIESZKO S.A., 2020-2022 рр. у вартісному вираженні, тис. злотих
7. Основні параметри оцінки конкурентного середовища на ринку за методикою М. Портера
8. Оцінка конкурентного середовища на ринку кондитерських виробів Польщі
9. Динаміка виробництва кондитерських виробів у Польщі, 2020-1 кв. 2024 рр. у натуральному вираженні, млн. т.
10. Товарна структура експорту кондитерських виробів із Польщі за категоріями у 2021-1 кв. 2024 рр. у вартісному вираженні, млрд. дол. США
11. Географічна структура експорту кондитерських виробів із Польщі у 2023 р., у вартісному вираженні, %
12. Товарна структура імпорту кондитерських виробів до Польщі за категоріями у 2021-1 кв. 2024 рр., у вартісному вираженні, млрд. дол. США
13. Географічна структура імпорту кондитерських виробів до Польщі у 2023 р., у вартісному вираженні, %
14. Основні постачальники борошняних кондитерських виробів з України до Польщі у 2023 р., у натуральному вираженні, %
15. Асортимент експорту борошняних виробів з України до Польщі за 2021-1 кв. 2024 рр. у натуральному вираженні, тис. тонн
16. Асортимент експорту цукрових виробів з України до Польщі за 2021-1 кв. 2024 рр. у натуральному вираженні, тонн
17. Основні постачальники з України до Польщі за шоколадними виробами, у натуральному вираженні, %, 2023 р.
18. Асортимент експорту шоколадних виробів з України до Польщі за 2021-1 кв. 2024 рр. у натуральному вираженні, тонн
19 Асортимент категорії цукерок у розрізі видів, ТМ, упаковки (вага в коробці, г)
20. Динаміка цін на кондитерські вироби в Польщі у 2022-1 кв. 2024 рр., % до попереднього періоду
21. Поточні ціни на цукерки в розрізі видів і упаковки (вага в коробці, г), станом на травень 2024 р., злотих
22. Динаміка цін на кондитерські вироби в Польщі у 2021-1 кв. 2024 рр., дол. США за кг
23. Результативна таблиця застосування ІМК на ринку кондитерських виробів Польщі
24. Використання основних каналів реклами на ринку кондитерських виробів Польщі за операторами
25. Аналіз присутності операторів ринку в онлайн-каналах комунікації
26. Аналіз активності операторів ринку в онлайн-каналах комунікації
27. Порівняльна таблиця використання прямого маркетингу основними операторами на ринку кондитерських виробів Польщі
28. Аналіз брендингу основних операторів на ринку кондитерських виробів Польщі
29. Перелік і опис галузевих виставок та їхніх учасників
30. Уподобання споживачів щодо товару, % опитаних
31. Вага чинників споживчого вибору солодощів, % опитаних
32. Оцінка факторів при виборі нового продукту, % опитаних
33. Структура споживання кондитерських виробів за категоріями за місяць у розрізі вікових груп, млн. транзакцій/місяць і %
34. Органічні видачі за пошуковими запитами (місце)
35. Порівняльна таблиця за рейтингом Форбс 2021-2022 рр.
36. Порівняльна таблиця відгуків споживачів за брендами, балів, кількість відгуків
37. Характеристика роздрібної мережі за регіонами, чол. на заклад і кількість закладів
38. Прогноз обсягу споживання кондитерських виробів у Польщі до 2026 року, за прогнозними даними про структуру населення 2024-2026 рр., у натуральних показниках, млн т
39. Прогноз обсягу ринку кондитерських виробів у Польщі до 2026 року, за прогнозними даними про структуру населення 2024-2026 рр., у натуральних і вартісних показниках, млн. чол. США, тис. т
40. SWOT - аналіз компанії на ринку кондитерських виробів Польщі
41. PESTLE-аналіз факторів впливу на ринок кондитерських виробів Польщі
42. Карта ризиків ринку кондитерських виробів Польщі
43. Основні бар'єри для виходу нового гравця на ринок кондитерських виробів Польщі
1. Сегментація ринку за видами виробів, у вартісному вираженні, %
2. Частки ринку основних операторів ринку, у вартісному вираженні, %, 2023 р.
3. Інтерес до продукції, пунктів, 2021-1 кв. 2024 рр.