Людина підсвідомо завжди тягнеться до природи. Чим більш штучне стає навколишнє середовище, тим більше нам хочеться бачити і використовувати в побуті що-небудь, створене природним шляхом. Звідси зростання популярності органічної їжі, природної косметики, натуральних будівельних і оздоблювальних матеріалів.
Все частіше в будинках і квартирах українців можна бачити обробку з каменю. Крім естетичної насолоди, камінь дає нам відчуття надійності, немов ми отримуємо частку непорушності Українського кристалічного щита, на якому розташована наша країна. Виступи цього масиву дозволяють вітчизняним виробникам добувати камінь для внутрішнього ринку і на експорт.
Особливо цінуються споживачами різні види граніту через їх високу міцність і розмаїття кольорів. Є граніт і в надрах України. Наприклад, Житомирська область славиться великими запасами габбродолеріта.
Хоч житомирський габро і поступається за якістю корельському і австралійському аналогам через велику кількість домішок заліза, але зате він наполовину дешевший і доступніший для наших споживачів. Звичайно, пам'ятники краще робити з корельського габро, так як житомирський згодом покривається нальотом окислів, але для бордюрів, бруківки, тротуарної плитки, та й в якості звичайного щебеню продукція українських кар'єрів цілком конкурентоспроможна на ринку СНД.
Головним конкурентом нашої країни в регіоні з постачання габро є Білорусь, а основним зовнішнім ринком збуту - Росія. Так як білоруський камінь ідентичний за споживчими властивостями українському, виробники змушені боротися за місце на ринку за допомогою демпінгу. В кінцевому підсумку перемагає той, у кого менша собівартість і хто зможе довше працювати в режимі мінімальної рентабельності.
За прогнозами, обсяг ринку гранітів в Україні в середньостроковій перспективі продовжить збільшуватися. У західних регіонах країни граніт більше використовується для будівництва і реконструкції архітектурних споруд і оформлення інтер'єрів, на сході - в сегменті ритуальних послуг і облицювання будівель. Збільшення попиту буде покриватися внутрішнім виробництвом при збереженні обсягів імпорту на сьогоднішньому мінімальному рівні. Ціна на вітчизняний граніт також має зростаючу тенденцію через інфляцію та зростання зарплат.
Компанія Pro-Consulting підготувала для Вас короткий перелік готових проектів на дану тему. Ознайомитися з проектами можна за посиланнями: