Українки віддають перевагу імпорту. Огляд ринку масок для обличчя
2588

Українки віддають перевагу імпорту. Огляд ринку масок для обличчя

Засоби по догляду за шкірою обличчя - сегмент, який активно розвивається. Причинами цього є: масовий попит і висока конкуренція торгових марок, які стимулюють розробку нових маркетингових стратегій.

Лідери споживання косметичних продуктів в Світі - це жителі Азії і Тихоокеанського регіону (36%). У Північній Америці і Європі витрачають на косметику менше - 24% і 26% відповідно. За даними аналітиків компанії Pro-Consulting, не дивлячись на економічну кризу, в Україні продажі косметики активно ростуть. Левову частку українського ринку масок для обличчя займає імпорт, але це не означає, що у нас відсутнє виробництво продукту. Просто обсяг його не великий. Покупці, як правило, віддають перевагу імпортним маски для обличчя. В основному, за більш високу довіру до якості продукту.
За перше півріччя 2017 року Україна завезла товару на більш ніж 5 мільйонів доларів (5,262 млн.дол.США).

Вітчизняні виробники працюють не тільки на внутрішній ринок, відзначають аналітики компанії Pro-Consulting. Частка експорту зростає. Географія експортних поставок масок для обличчя дещо змінилася. У першій половині 2016 року Азербайджан був абсолютним лідером за обсягами продукції, що імпортується з України. А вже в 2017 році першість взяла Білорусь. В першу чергу, за рахунок спрощення процедур експорту для товарів з України.

За даними компанії Pro-Consulting, в Україні найбільше коштів по догляду за шкірою набувають українці від 18 до 44 років. Споживачів масок для обличчя можна розділити за багатьма критеріями. Серед основних: вік, очікуваний ефект, платоспроможність, частота використань.

Споживачів на ринку косметичних товарів, до яких відносяться і маски для обличчя, класифікують за п'ятьма групами:

1. Мінімальне споживання. Практично не користуються засобами для догляду за шкірою. Як правило, жінки з низьким рівнем доходу, старше 40 років. Освіта, як правило, середня.
2. Помірно споживання. Обмежуються базовими засобами для догляду за обличчям. Як правило, старше 40 років, з середньою освітою.
3. Активне споживання. Широко використовують різноманітну продукцію по догляду за шкірою обличчя, прагнуть до збереження молодості. До 40 років, які віддають перевагу активному способу життя, з вищою освітою.
4. Максимальне споживання. Активні жінки різного віку, вважають за краще використовувати всіляку косметичну продукцію. Освіта, як правило, вища. Багато хто займається спортом. Вік не перевищує 40 років.
5. «Молодість». Група молодих дівчат. Використовують всі засоби по догляду за шкірою обличчя. Надають перевагу заняттям спортом. Вчаться або вже отримали вищу освіту, вік - до 30 років.

Найбільш перспективними цільовими аудиторіями, з максимальним споживанням, є останні три групи. Доцільним буде орієнтація на одну з цих груп або на всі три в залежності від асортиментної пропозиції і цінової політики. Для груп з активним споживанням можлива пропозиція преміум сегменту. Таким чином, перспективно ставити середню цінову пропозицію з високою якістю продукції.

 

Компанія Pro-Consulting підготувала для Вас короткий перелік готових проектів на дану тему. Ознайомитися з проектами можна за посиланнями:

дивитися наступну новину

Інші новини

Зв'язатися з нами