Своєчасне підключення: В Україні збираються будувати Hyperloop
1934

Своєчасне підключення: В Україні збираються будувати Hyperloop

Для того, щоб не залишитися за бортом технічного прогресу, Україні необхідно або самостійно розвивати передові технології, або активно впроваджувати вже існуючі. Схоже, що цю істину добре розуміють в уряді нашої країни. Свідченням цього є намір створити в Дніпрі Центр транспортних інновацій, на базі якого буде доводитися до практичного втілення технологія Hyperloop.

Дана технологія ще до кінця не відпрацьована, а значить Україна має шанс своєчасно підключитися до справи, що обіцяє хороші дивіденди в майбутньому. Для цього, за підтримки держави, планується зібрати пул вітчизняних компаній, які об'єднають свої зусилля в напрямку розробки Hyperloop в рамках спеціально створеного проекту HypeUA. Серед його учасників Національна академія наук, Укроборонпром, Південмаш, Каховський завод електрозварювального устаткування, Інтерпайп Україна, Unit.City, Агентство розвитку Дніпра, Український інститут майбутнього і Платформа розвитку інновацій.

HypeUA стане базою для розгортання співпраці з американською Hyperloop Оne, яка на сьогоднішній день є одним їх лідерів в області розробки однойменного виду транспорту. Етапами такого співробітництва для України будуть: здобуття наукового оцінки проекту до кінця 2018 року, будівництво і запуск тестового майданчика в 2019-м і безпосереднє будівництво транспортної магістралі в перспективі.

За допомогою Hyperloop планується транспортування пасажирів і вантажів зі швидкістю, близькою до швидкості звуку. Для цього пропонується побудувати систему трубопроводів великого перетину, за якими в розрідженій атмосфері і стануть пересуватися спеціальні транспортні капсули. Ідея запропонована Ілона Маском в 2013 році, а нині проводиться тестування і вдосконалення даної технології.

Незважаючи на очевидну перспективність проекту, деякі експерти досить скептично налаштовані по відношенню до перспектив будівництва Hyperloop в Україні. По-перше, вказується на відсутність в нашій країні фахівців, необхідних для реалізації даної технології. По-друге, будівництво магістралі і рухомого складу потребують солідних інвестицій. Міністр інфраструктури України назвав суму в 3 млрд доларів тільки на магістраль. Скептики кажуть, що знайти приватних інвесторів під такий проект виявиться непростим завданням, так як його окупність в Україні під великим питанням. Сучасна купівельна спроможність нашого населення не дозволить забезпечити необхідну заповнюваність транспорту.

Дані доводи, звичайно, досить вагомі на сучасному етапі, але можуть виявитися неспроможними в перспективі. Не потрібно забувати, що наша країна буде реалізовувати Hyperloop не на самоті, а разом з партнерами, які вже маю необхідні розробки. Освоєння України виробництва обладнання для цього виду транспорту дозволить їй брати участь в його будівництві по всьому світу, а значить мати величезний ринок збуту. Наприклад, та ж компанія Інтерпайп цілком може випускати труби для Hyperloop. Що стосується, купівельної спроможності населення, то ми сподіваємося, що до моменту реалізації проекту воно виросте досить для того, щоб проект створення в нашій країні сучасної транспортної інфраструктури став рентабельним.

 

Компанія Pro-Consulting підготувала для Вас короткий перелік готових проектів на дану тему. Ознайомитися з проектами можна за посиланнями:

дивитися наступну новину

Інші новини

Зв'язатися з нами