Ринок кабельно-провідникової продукції в Україні: близько 90% попиту задовольняють вітчизняні виробники
271

Ринок кабельно-провідникової продукції в Україні: близько 90% попиту задовольняють вітчизняні виробники

Аналіз ринку кабельно-провідникової продукції в Україні проведено компанією Pro-Consulting у травні 2024 року. Маркетингове дослідження дало змогу отримати дані про:

  • загальні показники ринку кабельно-провідникової продукції в Україні;
  • оціночну ємності даного ринку;
  • сегментацію ринку кабельно-провідникової продукції в Україні за видами та походженням товарів;
  • систему державного регулювання галузі;
  • діяльність, розподіл часток, конкуренцію основних операторів ринку кабельно-провідникової продукції в Україні;
  • виробництво та зовнішні поставки цільових товарів;
  • середні ціни та критерії ціноутворення на ринку кабельно-провідникової продукції в Україні;
  • прогнозний стан даної сфери бізнесу в 2024-2026 роках;
  • фактори, що мають найбільший вплив на ринок кабельно-провідникової продукції в Україні, тенденції та проблеми його розвитку.

Готовий аналіз ринку кабельно-провідникової продукції в Україні можна придбати на сайті компанії. Також вас може зацікавити готовий аналіз ринку високовольтних кабелів або, наприклад, аналіз ринку кабелів в Україні. Будь-який звіт може бути актуалізовано за вашим запитом.

Якщо ж ви плануєте аналізувати свій ринок за власним технічним завданням, уже зараз збережіть собі посилання на типову структуру дослідження ринку.

Моніторинг ринку кабельно-провідникової продукції в Україні в рамках маркетингового дослідження здійснювався за такими видами товарів:

  • дріт мідний: з розміром поперечного перерізу понад 0,5 мм;
  • дріт кручений, троси, плетені шнури та аналогічні вироби алюмінієві, електрично не ізольовані;
  • дроти для напруги понад 10 000 В;
  • мідні катоди та секції катодів.

Можливо, вам стане в нагоді й аналітика з готового аналізу ринку сталевих канатів у Румунії. Також повідомляємо вам, що понад 2600 готових звітів по ринках України та світу доступно в каталозі готових проєктів.

Виробництво товарів на ринок кабельно-провідникової продукції в Україні здійснюють близько 25 підприємств. У 2021-2022 роки випуск цільової продукції майже повністю забезпечував внутрішній попит на нього, частка імпорту становила 7-8% від загального обсягу ринку.

Після початку широкомасштабної агресії Росії значна частина виробничих потужностей ринку кабельно-провідникової продукції в Україні зупинилися на Донеччині, в Одесі, Харкові, Запоріжжі. Пізніше підприємства галузі з прифронтових регіонів частково перемістилися на захід країни. Імпорт товарів на ринок кабельно-провідникової продукції в Україні зріс за підсумками 2023 року до 15% його обсягу.

Основними споживачами продукції даного ринку є галузі:

  • енергетична: кабелі для передавання та розподілу електроенергії на електростанціях, підстанціях і в мережах електропостачання;
  • будівельна: електропроводка в житлових, комерційних і промислових будівлях;
  • телекомунікаційна: кабелі для передачі даних, телефонні та інтернет-мережі;
  • промислова: кабелі для під'єднання та роботи машин і обладнання.

Попит на товари ринку кабельно-провідникової продукції в Україні стабільно зростав до великої війни, що давало змогу суб'єктам цього напряму бізнесу з оптимізмом дивитися в майбутнє, стабільно працювати й розвиватися. З початком повномасштабної агресії ринок будівництва було паралізовано, припинило роботу багато промислових підприємств, унаслідок чого попит на цільову продукцію різко впав.

Також вас може зацікавити готовий аналіз потенційних постачальників металоконструкцій Великобританії, або дослідження іншого іноземного ринку.

Ринок кабельно-провідникової продукції в Україні активізувався з другої половини 2022 року, коли почалося відновлення зруйнованої енергетичної інфраструктури, відновилися заморожені будівельні проєкти.

Ціновий аналіз ринку кабельно-провідникової продукції в Україні дав змогу визначити структуру собівартості цільових товарів та основні фактори, що впливають на їхню кінцеву ціну. Так, 95% виробничих витрат становлять:

  • вартість сировини: міді та алюмінію;
  • технологічні витрати: обладнання, електроенергія, робоча сила та інші;
  • логістичні витрати: моторне паливо, обслуговування транспорту.

На цінові політики суб'єктів ринку кабельно-провідникової продукції в Україні також впливають:

  • стабільність енергопостачання підприємства;
  • обсяг продукції, що випускається;
  • рівень конкуренції на ринку;
  • співвідношення попиту і пропозиції;
  • митні збори на імпортні товари ринку.

Детальну інформацію про поточний і прогнозний стан цієї сфери бізнесу, фактори впливу та тенденції розвитку можна отримати з матеріалів маркетингового дослідження ринку кабельно-провідникової продукції в Україні, який розміщено у магазині готових проєктів компанії Pro-Consulting.

Джерело: Pro-Consulting

дивитися наступну новину

Інші новини

Зв'язатися з нами