Ринок кабелів в Україні: скорочення, посилене війною
2649

Ринок кабелів в Україні: скорочення, посилене війною

Аналіз ринку кабелів в Україні проведено компанією Pro-Consulting за період 2019-2021 років. Також визначено зміни, що відбулися в галузі, що досліджується, після початку активних бойових дій у лютому 2022 року. Маркетингове дослідження ринку містить показники виробництва, зовнішньої торгівлі, розрахунок ємності в динаміці за період, що аналізувався, фактори, тенденції та прогнози подальшого розвитку даної економічної сфери. Готовий аналіз ринку кабелів в Україні можна придбати на сайті компанії.

Моніторинг ринку кабелів в Україні показує, що його грошовий обсяг скоротився у 2020 та 2021 роках на 13,7% та 5,4% відповідно.

Основними чинниками, які негативно вплинули на ринок кабелів в Україні в період, що досліджувався, стали:

  • загальноекономічні проблеми, спричинені карантинними обмеженнями під час активної протидії розповсюдженню вірусу COVID-19;
  • порушення логістичних ланцюжків поставок сировини та готової продукції;
  • початок повномасштабної агресії Росії проти нашої країни.

Також вас може зацікавити готовий аналіз ринку коробів для кабелів в Україні (2021 рік) – Pro-Consulting актуалізує цей чи будь-який інший звіт за вашим запитом.

Маркетингове дослідження ринку кабелів в Україні охоплює продукцію, розраховану на напругу до 1000 вольт. Ринок формується в основному за рахунок вітчизняного виробництва, оскільки показники імпорту та експорту порівняно незначні та приблизно однакові, вони слабо впливають на результат розрахунку ємності.

Аналіз ринку кабелів в Україні дозволив сегментувати виробництво продукції залежно від виду матеріалу – алюмінію та міді.

Ціни на кабелі у 2019 та 2020 роках мало відрізнялися, тому зміни грошового обсягу ринку відбувалися за рахунок кількісної динаміки виробництва. Дані моніторингу ринку кабелів в Україні свідчать про деякий приріст виробництва продукції з алюмінію у 2020 році та значне зменшення виготовлення мідних кабелів.

Можливо, вам буде корисним готовий аналіз ринку модульного будівництва в Україні (2022 рік) – перегляньте структуру готового аналізу ринку.

У 2021 році ціни на кольорові метали значно підвищилися порівняно з попередніми періодами, а отже, і подорожчала продукція ринку кабелів в Україні. Завдяки цьому грошовий обсяг виробництва впав лише на 3,6%, хоча випуск продукції у натуральному вираженні минулого року значно скоротився.

Зі структурою готового аналізу ринку кабелів в Україні (2022 рік) можна ознайомитися тут.

Маркетингове дослідження ринку кабелів в Україні показує наявність відчутного експортного потенціалу у виробників, що працюють у цій сфері. У 2019-2020 роках більша частина експорту українських кабелів прямувала до Молдови. До великих покупців продукції ринку кабелів в Україні також входили Литва, Польща та росія. Поглиблення торгових зв'язків із країнами Євросоюзу сприяло зміщенню географії постачання продукції ринку кабелів в Україні. У 2021 році на перше місце з часткою 15,5% вийшла Литва, ненабагато від неї відстали Польща та Австрія. Молдова також залишилася серед головних покупців.

Ознайомтеся з типовою структурою дослідження ринку, за якою можна проаналізувати будь-який ринок України та світу.

Найбільшими експортерами продукції ринку кабелів з України у 2020-2021 роках були Запорізький завод кольорових металів, заводи Одескабель та Південкабель.

Активізація військових дій після повномасштабного вторгнення Росії створила низку додаткових факторів, що пригнічують ринок кабелів в Україні, таких як:

  • загроза руйнування виробничих потужностей;

Багато підприємств операторів ринку кабелів в Україні розміщені у прифронтових містах – Харкові, Одесі, Запоріжжі.

З понад 2000 готових аналізів ринків світу та України можна ознайомитись у каталозі готових проектів.

  • неможливість постачання сировини з країни-агресора;

Більшість міді та алюмінію для виготовлення продукції ринку кабелів в Україні поставлялася з Росії. Наразі виробникам доводиться шукати нових постачальників, що може призвести до зростання вартості сировини через подовження логістичних ланцюжків та націнок посередників.

  • зниження купівельної спроможності споживачів ринку кабелів в Україні

Падіння доходів кінцевих споживачів сприяло зміщенню головного критерію вибору кабельної продукції - ціни замість якості.

Докладніше про поточний стан сфери бізнесу та прогнози її подальшого розвитку можна дізнатися з матеріалів маркетингового дослідження ринку кабелів в Україні, розміщеного у магазині готових проектів компанії Pro-Consulting.

Можливо, вашому бізнесу буде корисно дізнатися більше про державну допомогу бізнесу з релокацією під час військових дій в Україні.

Джерело: Pro-Consulting

дивитися наступну новину

Інші новини

Зв'язатися з нами