in stock

Аналіз ринку кабельно-провідникової продукції ЄС. 2012

Загальна характеристика
Дата підготовки: Листопад 2012 року
Графіків і діаграм: 41
Таблиць: 41
Спосіб оплати: готівковий або безготівковий розрахунок, передоплата
Спосіб отримання: електронною поштою або кур'єром в електронному або в друкованому вигляді
5700 грн.
  • Ви можете замовити актуалізацію або адаптацію даного звіту під ваші цілі і завдання, а також придбати частину звіту (не менш 50%) по більш доступній ціні
  • Не знайшли дослідження вашого ринку? Зв'яжіться з нашими консультантами – перейти в контакти
  • Так само ви можете замовити бізнес-план для вашої бізнес-ідеї

Анотація до аналізу ринку:

Аналітиками компанії Pro-Consulting досліджено ринок кабельно-провідникової продукції (КПП) ЄС. В огляді охарактеризована ситуація на ринку КПП в країнах ЄС і виконаний STEEPLE-аналіз ринкового середовища, що дозволяє оцінити конкурентоспроможність економік за показниками соціального, технологічного, економічного, екологічного, політичного, правового та етнічного середовищ. Вивчено тенденції розвитку галузей промисловості – споживачів КПП (телекомунікаційної, будівельної, енергетичної). Зроблено висновок, що на ринок КПП суттєво впливають високі темпи розвитку ІКТ в станах ЄС. Ринок КПП структурований за типом продукції (силові, телекомунікаційні, волоконно-оптичні кабелі та ін.). Ємність ринку, що зменшилася в період кризи, до 2011 р. перевищила докризові показники, при цьому вона формується переважно внутрішньої продукцією (84,2–87,3% у 2007–2011 рр.), а товаропотоки експорту та імпорту відрізняються несуттєво. У 2011 р. у внутрішньому виробництві ЄС лідирували Італія, Німеччина та Естонія з сумарною часткою 57,7% у натуральному вираженні. Зіставлення цих даних зі структуруванням показників у грошовому вираженні свідчить про відносну дешевизну італійської продукції. Розглянуто широкий спектр характеристик основних операторів ринку, виконано їх структурування за спеціалізацією та регіонами, зазначений рівень ринкового присутності. Детально вивчена конкурентна ситуація на ринку. Найбільша частина експортованої європейської продукції (9,5% в 2011 р.) надходила до США, а імпортованої – з Китаю (19,7%). Виконана цінова сегментація за вартістю і видом продукції, викладені фактори ціноутворення. Досліджено аспекти споживання продукції, виконана сегментація споживачів за різними критеріями. У розрізі країн проаналізовано динаміку обсягів споживання на європейському ринку КПП українського виробництва і зазначено, що найбільшим попитом вона користується в Німеччині, Угорщині та Польщі. Висвітлено методи просування і позиціонування продукції на європейському ринку. При вивченні каналів збуту приділено увагу особливостям імпорту в країни ЄС української продукції (необхідні процедури, документи та ін.). У середньостроковій перспективі спрогнозовані темпи приросту показників ринку в діапазоні 4,3–5,8% у натуральному вираженні і 12,0–15,6% – у грошовому.

Зв'язатися з нами