Приємний подарунок: бізнес-план квіткового магазину
4434

Приємний подарунок: бізнес-план квіткового магазину

Квіти завжди вважалися відмінним подарунком. Букети дарують в знак захоплення, подяки або просто заради того, щоб забезпечити близькій людині гарний настрій. Глобальний ринок квітів з кожним роком покращує свої показники. Так, згідно зі статистичними даними, обсяги експорту квіткових букетів в світі становили близько $ 9,7 млрд. в 2015 році, що свідчить про збільшення показників на 1,7% в порівнянні з 2013 роком і на 28,4% в порівнянні з 2010 роком.

Показник рентабельності вирощування квітів у нашій країні становить 30-50%. Разом з тим, цей бізнес вважається досить ризикованим, оскільки він передбачаєінвестиції в закупівлю саджанців, добрив, оплату енергоносіїв. Зведення теплиці для вирощування квітів із застосуванням передових технологій поливу і повітрообміну потребуватиме вкладень на рівні від $ 100 тис. до $ 1 млн (виходячи з розрахунку на 1 га і в залежності від виду продукції / обладнання). Точний термін окупності проекту досить складно розрахувати, оскільки з моменту встановлення обладнання до моменту отримання першого врожаю пройде близько 6-8 міс.

Читати про бізнес-план вирощування троянд

Крім того, бізнес по вирощуванню квітів в Україні також пов'язаний з рядом інших ризиків, а саме:

• ймовірність хвороба і загибель рослини через неправильним догляд
• можливістю нереалізації продукції в термін, оскільки квіти є швидкопсувним товаром.

Проте вирощування квітів в Україні користується популярністю. Так, кожна п'ята теплиця (19% від загального вирощування рослин на закритому ґрунті) в країні призначена саме для цих цілей. Лідер за обсягами вирощування в закритому грунті залишається овочі (79%), на гриби і фрукти доводиться 2% загальна кількість діючих потужностей.

а інформацією Союзу українських квітникарів, на одного українця припадає близько 4-5 троянд щорічно. Потенційний попит на цю продукцію сьогодні перевищує пропозицію. Так, 32% опитаних респондентів висловили бажання купувати квіти набагато частіше, ніж раніше. 43% споживачів планують зберегти рівень попиту на квіти на тому ж рівні, а 25% респондентів схильні купувати квіти рідше, ніж раніше.
На ринку України існують великі і дрібні оператори, приватні квітникарі. У регіонах приватні квітникарі займають лідируючу позицію, а в містах - великі і дрібні підприємства.

Замовити дослідження ринку

Квітковий ритейл в країні представлена ​​такі формати:

• невеликі торгові павільйони в переходах, кіоски біля метро (низький ціновий сегмент);
• квіткові магазини середні цінова категорія (в місцях з високою прохідністю, торгові центри);
• квіткові салони і бутіки преміальний сегмент (поблизу офіси, в торгових центрах, в центральній частині міста).
• інтернет-магазини, які, як правило, має офлайнові точки продажів або бази виробництва.

Найбільша кількість квіткової продукції сьогодні реалізується на базарах. Ці торгові майданчики лідирують завдяки ціні і широкому асортименту, який нічим не поступається квітковим магазинам. Мережеві магазини і універмаги реалізує кімнатні рослини. Найпопулярнішими серед споживачів є бегонії, троянди, фікуси, пальми, декоративні дерева і т.д.

У спеціалізованих квіткових магазинах ціни, як правило, вище базарних на 20-30%. Проте вартість багато в чому залежить від використовуваних матеріалів і складності виконаних квіткових композицій. Квіткові бутіки (така як "Зелена галерея", "Квітель", "Квіткова ваніль"), в свою чергу, пропонує більш дорогий зрізані квіти традиційних видів і дизайнерські букети., А також надає послуги з доставки квітів. Крім того, в бутиках представлені і асортимент квітів у вазонах. Проте вибір рослин недорогий вартісної категорії досить невеликий.

Метою даного бізнес-плану, розробленого фахівцями компанії Pro-Consulting, є відкриття квіткового салону в Києві. Ключовий товар буде виступати зрізані квіти і кімнатні рослини. Даний проект також передбачає запуск сервісу з доставки квітів і букетів, що підвищить конкурентоспроможність магазину на ринку. Загальна сума інвестицій в проект складе близько $ 7-8 тис.

Купити готовий бізнес-план салону квітів

У процесі створення квіткового салону одним з ключових питань є правильний вибір його географічного розташування, оскільки покупка квітів найчастіше є спонтанним рішенням. Доцільним є розміщення салону в жвавих місцях. Крім того, варто також ретельно продумати його зовнішнє оздоблення - зовнішній вигляд салону повинен привертати увагу потенційних клієнтів. Для роботи магазину знадобитися приміщення загальною площею 50 м2.

Передбачається, що салон квітів працюватиме під власною торговою маркою в одному з великих міст України. Зокрема, в Києві. Варто зазначити, що старт діяльності у великому місті - необхідна умова для майбутнього розвитку бізнесу подібного формату.

У торговому павільйоні рекомендується розмістити стелажі з нанесенням власного бренду салону, а також закупити квіткові холодильні камери.

Замовити бізнес-план іншого проекту

дивитися наступну новину

Інші новини

Зв'язатися з нами