Переважання імпорту: аналітичний огляд ринок обладнання для фаст-фуду
2639

Переважання імпорту: аналітичний огляд ринок обладнання для фаст-фуду

Ринок закладів швидкого харчування (фаст-фуду) - один з сегментів ресторанного бізнесу, що найбільш динамічно розвиваються в Україні. Ринок не насичений і характеризується регіональною диспропорційністю, оскільки основні заклади швидкого харчування розташовані переважно в столиці і обласних центрах.

Головною особливістю ринку обладнання для закладів швидкого харчування є те, що до нього не може бути застосовано традиційне поняття ємності - через відносно тривалого терміну експлуатації обладнання, ринку властиво насичення попиту.

В Україні сьогодні працюють кілька виробників обладнання для закладів швидкого харчування, обсяги випуску продукції яких змінюються щороку. Це пов'язано з непостійністю попиту і кількістю замовлень. Крім того, розвивається і вторинний ринок обладнання для закладів фаст-фуду, про що свідчить наявність відповідний пропозицій на Olx, prom.ua і інших платформах.
.
Ринок обладнання для фаст-фуду характеризується великим асортиментом продукції, до якої відносяться:

• грилі,
• млинниці,
• фритюрниці,
• тостери,
• апарати для приготування шаурми,
• вафельниці,
• преси для гамбургерів,
• сосисоварки та чебуречниці,
• апарати для попкорну,
• кукурузоваркі,
• карамелізатори,
• пароконвектомати.

Дана стаття містить аналіз ринку професійно-промислового кухонного обладнання, яке не призначене для побутового використання і застосовується тільки на підприємствах громадського харчування і торгівлі.

В Україні єдиним виробником професійного теплового і кухонного устаткування для закладів швидкого харчування є ТОВ «Кий-В». Компанія була заснована в 1994 року.

Разом з тим, варто зазначити, що більшу частину ринку займає імпортна продукція. Динаміка обсягів поставок імпортного обладнання для фаст-фудів (в грошовому вираженні) в Україні протягом останніх 4-х років демонструє позитивний темп приросту. Обсяги імпортної продукції у вартісному вираженні в 2014 році зросли на 321% (або 24 924 тис. Грн.) В порівнянні з 2013 роком. У 2015 році цей показник впав до 169%, а в 2016 р - до 63%.

Основними причинами такої тенденції є:
• збільшення імпорту в натуральному вираженні;
• девальвація гривні;
• економіко-політична нестабільність всередині країни;
• негативні настрої, пов'язані з падінням на зовнішніх сировинних ринках.

З точки зору географії імпортних поставок, головним імпортером є Італія (37,3%). На ринок України поставляються такі італійські бренди, як UNOX, SIRMAN, Electrolux Professional, ANGELO PO GRANDI CUCINE, BERTO`S. Німеччина займає друге місце з часткою 18,4%, на третьому місці Польща з часткою в 12,1%.

Джерело: Pro-Consulting
дивитися наступну новину

Інші новини

Зв'язатися з нами